Produse Holy Grail

Hello!

De-a lungul timpului am testat o mulțime de produse cosmetice. Unele mai bune, altele mai slabe… unele perfecte pentru mine, altele… alegeri neinspirate.

Și pentru că mă deranja defectul ăsta al femeilor de a încerca mereu altceva chiar dacă au descoperit produsul perfect,am zis să pun stop și să mă întorc la preferatele mele.

CYMERA_20150219_205314

Și vreau să le și dedic un articol. Pentru că merită.

Soluția micelară Garnier

Recunosc că am început de curând să mă demachiez. Cred că sunt vreo 3 ani… deși aveam demachiant în casă, nu foloseam foarte des. Apa și săpunul erau sfinte. Dar de când lucrez am început să pun preț pe acest pas esențial în îngrijirea zilnică. Am încercat diverse produse cremă, am încercat șervețele, iar din ianuarie anul trecut am descoperit minunăția asta de apă micelară. Sunt la a treia sticluță (una îmi ajunge cam pentru 4 luni) și nu am de gând să o schimb cât timp e absolut ideală pentru pielea mea.

Spumantul purifiant Gerovital Plant

Am încercat o mulțime: Avon, Oriflame, Bioderma, Clinique… chiar și un alt Gerovital, dar mereu am revenit la el. Sunt la al patrulea flacon, poate chiar al cincilea și nu vreau să încerc nimic altceva.

Loțiunea tonică împotriva punctelor negre Oriflame

Ea, doar ea reușește de 4 ani să îmi țină punctele negre în frâu. Deși are alcool, pielea mea o tolerează.

Crema de față Effaclar Duo+ La Roche-Posay

Zeci de creme am încercat. Mai ieftine, mai scumpe, dar unele mi-au priit o vreme, altele au fost un dezastru din prima. Effaclar vindecă. Vindecă toate greșelile pe care le-am făcut până acum. Și deși mai folosesc și o altă cremă în paralel (nu pot folosi Effaclar de două ori pe zi pentru că îmi simt tenul ușor uscat dacă fac asta), voi avea grijă ca ea să nu îmi mai lipsească niciodată.

BB Cream-ul Hydreane La Roche-Posay

Numa’ eu știu câți bani am tocat pe fonduri de ten și într-un final am decis că pur și simplu ideea de fond de ten nu mi se potrivește. Așa că după o cercetare amănunțită am decis să cumpăr bb cream-ul Hydreane care face exact ce-mi doresc. Îmi uniformizează nuanța tenului fără a avea putere de acoperire. Pentru acoperire am alte magii.

Șamponul antimătreață Yves Rocher

Pentru că după ce m-am trezit cu ninsoare în pletele-mi frumoase, nimic nu m-a vindecat de iarna ce-mi apăsa pe scalp. :)) El a fost singurul care m-a scăpat de mătreață. De câteva luni îl folosesc și nu îl voi schimba.

Balsamul de păr Oriflame

Am mai spus pe aici. Îmi hidratează bine părul, nu am nevoie să folosesc protecție termică, iar părul meu e netuns de aproape 4 luni și eu nu am fire despicate încă, deși folosesc placa cel puțin de 2 ori pe săptămână.

Gelurile de duș Dove, B.U., Yves Rocher

Da, e probabil să mai încerc și altceva, dar ele sunt favoritele mele. Raportul calitate-preț e nemaipomenit. Cele cu cafea, ceai verde – De la Yves Rocher, cel cu cocos de la Dove și cel cu smochine și iaurt de la B.U. Aștept să mai încerc și alte arome de la Dove și B.U. pentru că de la Yves Rocher le știu pe toate. :))

Deodorantele Dove

Ieftine, plăcut parfumate, eficiente, nu pătează… why in this world să mai încerc și altceva? De ziua mea am primit un Original de la mama, iar de Moș Crăciun tot mama a vorbit cu el să mi-l aducă pe cel din fotografie. Să vedem ce variantă alegem acum. Vreau să le încerc pe toate. 😀

Lacurile de unghii L’Oréal Color Riche

Pentru că e mai comod așa. Eu mă plictisesc repede de o ojă și ce are peste 5 ml devine o sursă de stres uneori. :)) Lacurile Color Riche se consumă în maxim 3 luni dacă mai folosești și altceva. Dacă nu, într-o lună e pa-pa o sticluță pentru că ajunge pentru maxim 10 utilizări.

Parfumul La Vie Est Belle L’Absolu de Parfum Lancome

Când am început să lucrez în parfumerie mi-am zis că nu aș da câteva sute de lei pe un parfum decât dacă m-aș îndrăgosti iremediabil de el. Minunea s-a întâmplat și m-am îndrăgostit întâi de un nume, apoi de o sticluță și abia apoi am aflat cum miroase. Și acum îl iubesc ”à la passion et jusqu’à la folie”. Și chit că pun leu peste leu ani la rând, tot pe el îl vreau (deși pe primul l-am primit cadou). Sper să nu dispară curând de pe piață varianta pe care o am eu (L’Absolu de Parfum adică) pentru că îmi place mult mai mult decât edp-ul clasic.

Acestea sunt produsele mele preferate. Indispensabile.

Voi aveți produse de care nu vă puteți despărți? Care sunt?

Pupici!

13 gânduri despre “Produse Holy Grail

  1. Dana, dintre produsele Holy Grail prezentate, spumatul purifiant e un produs pe care l-am luat o singura data si m-a enervat atat de tare ca mi-am jurat ca… never again! :)) Dar micelara Garnier, gelurile de dus Dove si Lavi… love them! Am un singur las de unghii Color Riche si el ma determina sa fiu de acord cu tine!
    Uite, pana acum nu i-am dat sansa lui Effaclar; nu ca n-as vrea, pur sis implu nu s-a intamplat!
    My Holy Grails?
    Fdt Natural Fix – Radiant (ii stii review-ul de pe blog), , rujurile Golden Rosesi Nyx, blush-urile crema Nyx (n-as trai fara ele), new entry: perie rotativa Rowenta (cum am putut fara ea pana acum, nu stiu!), laptele demachiant Bioten, uleiul de dus si body scrub-ul Sabon (si la ele am review-uri de indragostita)!

    Puuup, cu mult drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Si mie imi place peria Rowenta, am un 9225 parca. Dar de cand m-am tubs prima data asta-vara nu am mai folosit-o si sta singura si trista. Bine, langa ondulatorul trist. Ca nu mai am timp pentru ele. Cu placa ma coafez in 5 minute, pentru ele am nevoie de vreo 15-20. 😀
      Puuuuup!

    • Yuhuu, ma bucur ca avem chestii comune. Spumantul Gerovital chiar e foarte laudat, tin minte ca am cautat mai multe pareri inainte sa il cumpar pentru prima data. Si cand am fost eu sigura ca lumea il vorbeste de bine, am zis ca trebuie sa il cumpar. Si bine am facut, chiar e un produs eficient. 😀
      P.S. Si eu mai vreau lacur L’Oréaaaal! Chiar am mai comandat cateva nuante pentru la serviciu si vreau sa imi cumpar in curand. 😀

    • Chiar acum cateva minute vorbeam cu mama despre el. 😀 E tare cremos si suuuuper placut parfumat. Il mai vreau o data si apoi vreau si o varianta mai fresh, de vara. Oricum iaurtul ii da o oarecare racoare si lui, dar as vrea si ceva mai citric parca. 😀

  2. Pingback: Goliciuni de Mai (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

