Haul Yves Rocher (prima ediție, februarie 2015)

Salut, fete!

Am primit același ghiont prietenos între coaste și am zis să mă las pe mâna ghiontului și să scriu pe blog. Subiectul? Noua comandă Yves Rocher.

Să ne înțelegem. Cred că v-am mai zis, nu îmi stă mintea la ora asta să caut chestii trestii socoteli să văd dacă am mai zis, dar în fine. Sunt puțin supărată pe persoanele care administrează pagina de facebook Yves Rocher România. Motivul e simplu: am pus aceeași întrebare de două ori, la un interval destul de măricel și nu am primit răspuns. Voiam să știu dacă noua gamă cu ceai verde are aceeași aromă cu gelul de duș cu ceai verde din China, care din câte văd nu se mai găsește. Răspunsul a rămas pierdut în spațiu, așa că mi-am luat inima în dinți și cu prima ocazie (a se citi ofertă extraordinară primită pe mail) am dat o comandă în care am inclus și produsele cu pricina. Dacă miros la fel, vedem pe parcurs.

Dar să vă arăt produsele și discutăm despre fiecare în parte imediat.

20150226_190101

Mai întâi să discutăm un pic despre ofertă. Pentru o comandă de minim 39 de lei am avut de ales între un gel de duș (aroma la alegere) din gama Un Matin au Jardin, o cremă de față, un cadou surpriză și o cremă de mâini. Eu am ales un gel de duș cu aromă de flori de citrice, cu speranța că va semăna mirosul cu apele de colonie ce se găseau în cataloagele Oriflame acum mai bine de 10 ani. Am avut dreptate, mirosul mă mulțumește, chiar se aseamănă cu ce aveam eu în amintire.

Pentru o comandă de minim 89 de lei am mai primit un cadou, eu am ales setul de bijuterii cu ametist. Bijuteriile arată la fel ca în fotografie, sunt adorabile, simple și elegante.

ametist

*sursă foto

Crema de față cu miere și Musli Bio am primit-o cadou pentru că sunt abonată la newsletter. Nu pot să vă spun decât că miroase demențial, miroase a miere, a nucă, a migdală… îmi vine să o mănânc. Are ingrediente foarte bune din ce am deslușit eu, glicerină, miere, extract din ovăz, castan și alte minunății. O găsiți aici dacă aveți tenul uscat și vă tentează. Eu nu o voi folosi pentru că am tenul gras, însă am niște planuri cu ea.

Acum trecem la cea mai mare ofertă. Am primit o reducere de 100 de lei pentru că am avut o comandă de minim 200 de lei. Așa că am pus în coș ce mi-a poftit sufletul, pentru că 100 de lei nu sunt de ici de colo.

În primul rând am adăugat în coș patru flacoane de șampon antimătreață, șampon cu care ne spălăm cu toții de luni de zile și care e foarte eficient. După ce mi-am prăpădit scalpul cu niște nebunii, am avut nevoie de ceva care să repare stricăciunile produse de ele. Patru flacoane? De ce patru? Pentru că noi consumăm, nu ne încurcăm. Și decât să comand alte chestii de care nu am neapărată nevoie momentan, mai bine umflu o comandă cu șampon. 😀

Apoi am adăugat noua gamă cu ceai verde. Apă de toaletă la 100 ml, lapte de corp și gel de duș. Acum, întrebarea cea mare. Miros ca gelul de duș cu ceai verde din China? DA! Miros la fel toate! Momentan am folosit doar parfumul (siaj bunicel, dar persistență scăzută, însă fiind vorba de o sticluță de 100 ml, îmi permit să mă parfumez o dată la 3 ore) și loțiunea de corp pe mână pentru a-i putea simți mirosul mai bine. În curând îi vine rândul și gelului de duș pe etajera din baie. 🙂

Am mai adăugat în coș un blush roz, atenție, focus pe el… aproape, mai aproape…

20150227_094343

Așa. Un blush roz. Nuanța e foarte deschisă, potrivită tenurilor foarte albe, chiar și pe pielea mea fantomatică abia se observă, dar era exact ce căutam după un an și jumătate de blush piersiciu. L-am folosit azi, se aplică bine, nu e pietros, nu e prăfos, nu e sidefat, efectul e natural. Dacă vreți mai multe detalii, eventual fotografii, ridicați două degețele și se rezolvă, coc un review cum coc clătita. Buon.

Și pentru că mai aveam nevoie de încă un produs pentru a rămâne (după ce se aplica reducerea de 100 de lei) la o sumă pentru care puteam primi transport gratuit, am adăugat și gelul de duș cu aromă de Lămâie verde din Mexic. Acum mă felicit pentru alegere, pentru că simt venind din baie o aromă foarte fresh ce mă îmbie să beau vreo doi litri de limonadă. Pont: dacă vreți să renunțați la dulciuri, folosiți geluri de duș cu arome fresh, cum ar fi cel cu lămâie sau ceai verde. Pe mine faza asta m-a ajutat tare mult când nu am mâncat dulciuri o lună. 🙂

Ah și am mai primit un eșantion de… ceva. Era să îmi dau cu el pe față, dar am impresia că e ceva anticelulitic. Nu-i bai, în curând o să îmi apară celulita și pe obraji, dar încă nu e cazul așa că o să folosesc smacul respectiv pe și anume piciorușe!

Cam aceasta a fost minunata mea comănduță de februarie!

Dacă vă interesează vreun produs, dați-mi de veste și scriu mai multe despre respectivul. 🙂

Ați încercat ceva din ce mi-am cumpărat?

Pupicici!

4 gânduri despre “Haul Yves Rocher (prima ediție, februarie 2015)

Lasă un răspuns

