Gel de duș Dove Go Fresh – mandarină și floare de tiaré (primele impresii)

Saluuuut!

După cum am mai spus până acum, sunt total îndrăgostită de gelurile de duș Dove. Am scris și anul trecut despre unul dintre ele, cel cu cocos și iasomie (aici), apoi a urmat cel cu unt de shea și vanilie căruia nu i-am dedicat un articol, iar zilele trecute s-a întâmplat din nou.

După ce am fost miercuri la Billa și abia m-am abținut să nu pun gheara pe un gel de duș Dove, a venit ziua de joi cu o vizită la Penny Market și le-am văzut… dintr-o dată s-a luminat magazinul, triluri de păsărele s-au auzit… și eu am mers hipnotizată spre raft… raftul pe care stăteau împrăștiate muuuuulte flacoane colorate. Două sortimente noi de gel de duș Dove. Nu m-am putut abține și mi-am băgat nasul în ele.

Am ales instant unul dintre ele, deși și celălalt mirosea bine, deși mai… generic, nu a ceva anume. Mirosea frumos și atât.

Ei bine, eu am ales varianta cu mandarine și floare de tiaré. A devenit preferatul meu instant.

11050272_934829859880812_792745096416685810_n

20150314_201605

Formula cremoasă, așa cum ne-au obișnuit gelurile de duș Dove. Culoarea e portocalie, vioaie.

Spuma, fină și bogată.

Efectul? Piele catifelată, hidratată, ce nu mai are nevoie de loțiune de corp.

Mirosul? O, Doamne, mirosul e minunat! Parcă aș face baie într-o cadă plină cu Schweppes Mandarin! Miroase intens a mandarine dulci și zemoase, e exact genul ăla de produs care îți lasă apă în gură și îți dă o senzație de sete. Miroase fresh și dulce în același timp, repet, a fruct copt, zemos.

Floarea de tiaré se simte mișcând timidă în umbră, pentru că rolul ei e de a îmbogăți și mai mult mirosul nemaipomenit al mandarinei. În timpul dușului, mandarina e vedeta. După ce usuc pielea, rămâne o aromă delicată, florală, foarte fină.

Per ansamblu, e un produs minunat, perfect pentru primăvară și chiar și pentru vară. Oricum, cei 750 de mililitri îmi vor ajunge o vreme.

Cred că am făcut o afacere tare bună, sunt mândră de alegerea mea.

Prețul a fost de 17 lei.

Ce spuneți, vă tentează?

Pupicici, o duminică minunată să aveți!

2 gânduri despre “Gel de duș Dove Go Fresh – mandarină și floare de tiaré (primele impresii)

Lasă un răspuns

