Mască Gomaj Gerovital Happiness

Bună dimineața!

Săptămâna trecută mi-am cumpărat CC Cream-ul și masca gomaj din noua gamă Gerovital Happiness și era musai să vin cu păreri despre unul dintre ele, pentru că m-au tot întrebat fetele.

10339703_933561146674350_7891830337348808183_n

M-am conformat și sunt prezentă la datorie cu părerile despre masca gomaj.

Eu de obicei îmi exfoliam tenul cu zaț de cafea, mi se pare extraordinar de bun, însă îmi e un pic peste mână să opresc zațul, să îl împrăștii prin jumătate de baie, așa că am vrut să cumpăr un gomaj… din comoditate.

Când a apărut noua gamă Gerovital Happiness m-am bucurat tare mult și am decis instant că gomajul cu caise vreau să fie al meu pe vecie, să trăim fericiți până la adânci bătrâneți.

20150315_210457

20150315_210547

În fine, a venit timpul să dau de el, l-am cumpărat și l-am pus la treabă în aceeași seară.

Până acum l-am folosit doar de două ori, dar pentru că s-a cerut, vorbesc acum despre el, chiar dacă nu am o părere 100% clară.

În primul rând, este vorba despre o cremă destul de consistentă care se întinde ușor pe piele. Granulele exfoliante nu sunt foarte multe, dar nici nu se pierd prin cremă.

CYMERA_20150315_214047

Mi se pare că exfoliază blând, dar eficient, pielea rămânând fină după folosire, iar efectul durează câteva zile. Noi, cele cu tenul gras, știm cât de importantă este exfolierea pentru a preveni blocarea porilor…

După masajul recomandat de 2-3 minute mi se pare că rămâne o peliculă pe piele chiar și după clătire, așa că eu o îndepărtez folosind gelul spumant purifiant Gerovital Plant, deși pe ambalaj se recomandă doar clătirea. Dacă aș fi avut tenul uscat, probabil altele ar fi fost datele problemei.

De obicei, când un produs nu mi se potrivește, tenul meu se revoltă încă de la primele utilizări. Nu a fost cazul, mi-a plăcut senzația de curat, lejer, proaspăt, pe care mi-a lăsat-o pe piele după folosire, nu am avut probleme cu coșurile, punctele negre sunt din ce în ce mai rare… eu zic că merită.

Dacă vă tentează, găsiți noua gamă în magazine deja, dar dacă nu vreți să alergați după ele, le puteți comanda și pe site-ul Farmec. Gomajul îl găsiți aici.

Tubul are 100 ml și fiind nevoie de puțin produs pentru o utilizare, cred că îmi va ajunge o perioadă destul de lungă. 🙂

Bun, cu alte cuvinte… îmi place! Îmi place mult de tot!

L-ați încercat?

Ați vrea să îl încercați?

Pupicici și o săptămână minunată ca voi vă doresc!

10 gânduri despre “Mască Gomaj Gerovital Happiness

  1. Ma suna bine, dar din cum il vad nu cred ca e pentru mine. Imi place sa fie mai „zgrumturos” si cu mai putina baza cremoasa. So I’ll pass…Mi-ai economisit niste banuti! Uite vezi, de asta sunt misto blogurile, ca iti poti da seama ce si cum! Mai faci si economii cateodata, nu doar cheltui bani instigata de beauty bloggers!:))

  2. Nu cred ca am folosut vreun produs Gerovital pana acum doar ca explozia si review-urile bune din blogosfera parca ma indeamna sa incerc. De masca de gomaj recunosc ca este prima oara cand citesc si cel mai laudat am vazut ca este CC cream. Sa vad ce gasesc si la ce ma hotarasc. Pana atunci iti doresc sa folisesti cu placere masca.

  3. Pingback: Pe ce-am mai spart salariul (Haul Mai+Iunie 2015) | Bibelou's Blog

  4. Pingback: Garnier Pure active 3in1 – impresii | Bibelou's Blog

  5. Pingback: Goliciuni de iunie (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

