Finish 7 by Spring – over and failed?

Saluuuut!

A venit primăvaraaaaa! Cel puțin cu numele, că la ce a fost azi afară… tind să cred că mai avem un Crăciun până în Decembrie.

Bun, trecând peste lamentările mele, trebuie să spun cum s-a încheiat proiectul pe care l-am început pe 8 ianuarie, Finish 7 by Spring.

20150108_200438-1

Mi-am propus atunci să consum 7 produse, dar, spre deosebire de Finish 6 by Christmas, nu am reușit sa consum cât mi-aș fi dorit.

Acestea sunt produsele pe care am reușit să le dau gata:

IMG_20150320_211647

  • laptele de corp a fost consumat rapid, mi-a placut enoooorm și tare mi-aș dori să reapară la iarnă;
  • masca de față Yves Rocher… am folosit-o o dată sau de două ori pe decolteu pentru că nu voiam să o arunc;
  • la oja Colorama m-am uitat urât de câteva ori până s-a speriat de mine și s-a uscat. :)) Am folosit-o apoi doar pentru unghiile de la picioare;
  • creionul pentru sprâncene de la essence a fost dat gata cu greu, pentru că vorba aia, nu mă pot picta pe toată fața cu el. Două sprâncene am și le-am colorat cum m-am priceput mai bine timp de două luni și ceva 🙂

Acestea fiind spuse, ce s-a întâmplat cu celelalte produse?

Păi:

  • fardul mi l-a confiscat mama care a făcut ochii mari când a auzit că vreau să îl consum, să scap de el. Îl folosește aproape zilnic, parol!
  • fondul de ten l-am dăruit cuiva pentru că eu m-am dat pe bb-uri;
  • uleiul de păr Kallos…încă mă lupt cu el. Mai am un pic pe fundul sticluței și nu știu cum să îl consum mai repede.

Cam acestea au fost. Sper ca măcar de 22 by 22 May să mă țin mai bine. Dar pot să vă zic de acum că merge bine. 🙂

Știu că mai sunt câteva „colege de suferință” care se luptă cu același proiect, ei bine, voi cum vă descurcati? 😀

Pupiiiici!

12 gânduri despre “Finish 7 by Spring – over and failed?

  1. Nu-i rău, iar pentru fard nu e vina ta că a fost confiscat. :))
    Ținând cont că un creion de sprâncene și o ojă nu sunt chiar produse ușor de data gata… chiar e foarte bine!
    Abia aștept să văd ce faceți și la celălalt proiect, cele care v-ați băgat. 😀 Eu cred că pot sta cuminte de acum, mă descurc bine cu consumatul de produse și fără să-mi impun asta, bag de seamă. :))
    Pupici

    • Speram totusi sa ma descurc si cu uleiul. Culmea e ca acum o vreme il foloseam foarte des. :))
      Si eu ma descurc usurel de la o vreme, am produse foarte nou primite/cumparate care au fost date gata usurel. Am si rezerve (parfumuri inca sigilate, rimeluri sigilate si geluri de dus noi, ba chiar unul l-am pus deoparte la munca sa il iau zilele astea), dar majoritatea sunt in plin proces de consumare. :))
      Pupici back

  2. Te-ai descurcat foarte foarte bine! Vin si eu maine cu update-ul. Am cam intarziat. Eu sunt multumita de rezultate, desi nu sunt 100% rezolvate toate produsele. U’ll see!

Lasă un răspuns

