Tag: Cât valorează faţa mea

Salut!
Ieri am văzut că am o leapșă de la Diana și m-am grăbit să rezolv chestiunea. Chestiunea insemnând să adun preţurile produselor de machiaj pe care le folosesc intr-o zi oarecare.

Așa că mi-am adunat produsele pe care le-am folosit azi de dimineaţă, le-am pozat și iată ce a ieșit!

20150324_094147

Avem:

  • Ruj Extraordinar L’Oréal Paris (102) – 55 lei
  • Baton corector Oriflame -15 lei
  • Mascara So Couture L’Oréal Paris – 60 lei
  • Pudra Créme Puff Max Factor – 30 lei
  • BB Cream Hydreane La Roche-Posay – 65 lei
  • Fard trio Boots – 50 lei
  • Blush Yves Rocher – 35 lei
  • Paleta MUA Hall of Fame – 25 lei

Total: 335 lei

Oho, valoreaza ceva mutra mea. :))

Ah, menţionez că produselor pe care le am la serviciu le-am pus preţul de acolo pentru că nu am stat să calculez cât costă in alte magazine.

Fardurile Boots și MUA le-am primit de la Deena și Diana, așa că preţurile le-am luat de pe net.

Apropo, Deena, abia aștept să văd cât valorează faţa ta, si Diana… mai am un tag de la tine, cel cu paletele, sper să mă ocup de el curând. Nu am uitat!

Gata!

Pupici!

8 gânduri despre “Tag: Cât valorează faţa mea

  1. Ce bine că l-ai făcut!! Fața ta e foarte valoroasă, deși folosești mai puține produse ca mine (nu folosești primere, norocoaso!). Aștept și celălalt tag atunci când ai timp, nu e grabă. :*

    • Are, are. :)) Reparam greselile adolescentei acum. :))
      Da, pudra Max Factor e destul de ieftinuta pentru cat de buna e si pentru ce cantitate are (e cam dubla fata de alte surate).
      Am cautat si eu acum Storm si da, par asemanatoare, doar ca ordinea pastilelor e diferita. Foarte frumoasa si aceea. ❤
      Pupici!

Lasă un răspuns

