Prima comandă H&M, primele impresii

Salutareeeee!

După cum probabil știți deja, joia trecută s-a deschis magazinul online H&M. Am fost foarte entuziasmată, așteptam marele eveniment de luni de zile.

Evident, am răscolit site-ul, am cotrobăit prin toate cotloanele și am plasat imediat o comandă. Nu am vrut să risc prea mult (mai ales pentru că o să ajung în magazin și o să îmi iau de acolo tot ce îmi trebuie) să îmi iau pantaloni, încălțăminte sau alte obiecte vestimentare la care ar fi fost un risc mai mare de a greși măsura, așa că am ales o bluziță (care avea prețul redus cu ocazia lansării magazinului online) și o curea.

Bun. În primul rând trebuie să spun că în momentul în care vă abonați la newsletter, veți primi un voucher de 25% reducere pentru produsul preferat. Ei bine, acest produs preferat reprezinta cel mai scump produs din coșul de cumpărături. Am făcut o simulare de comandă acum de pe adresa mamei pentru că nu eram lămurită. De ce nu eram lămurită? Pentru că eu nu am primit niciun voucher. Era să fac scandal, doar că mi-am amintit că eu mai fusesem abonată cu adresa de mail de pe care am trimis comanda, așa că eu zic că ăsta e motivul. Bun, trecem mai departe.

Transportul. Până pe 19 aprilie, transportul e gratis.

Livrarea se face în 2-4 zile lucrătoare. Am dat comanda joi pe la prânz, vineri mi-au expediat coletul, iar azi a ajuns în brațele mele nerăbdătoare și tare-tare iubitoare. Livrarea s-a făcut prin Cargus, fie vorba între noi, firma mea preferată de curierat. 🙂

Ziceam că mi-am comandat o bluziță. O găsiți dând click aici. E redusă de la 89,90 lei la 39,90 lei și sunt fericită că am ales-o. Vă invit să o vedeți pe site în toată splendoarea ei până reușesc să fac eu câteva fotografii la lumină naturală, purtând-o.

Materialul e fin, catifelat, subțire (50% fibră acrilică, 50% vâscoză), aproape transparent, perfect pentru o zi caldă de primăvară. Da, o zi caldă, nu cum a fost vremea până acum. E ca un puloveraș foaaarte subțirel și delicat. Eu am luat măsura M pentru că mi-a permis croiala bluzei și foarte bine am făcut. De obicei iau L, dar când vorbim de o bluză lărguță merge și un M. bine că nu am luat L pentru că vine destul de lărguță chiar și așa. Lungimea e potrivită. 🙂

 20150331_195306

20150331_204026

20150331_195229

De curelușă aveam nevoie ca de aer. Eu rup curelele de zici că nu e adevărat. Așa că în ultima vreme am tot căutat o curea mai lată, „serioasă”, care să nu se mai rupă după câteva luni. Când am găsit-o în sfârșit, am pus gheara pe ea și punct. O vedeți și aici. Ce m-a bucurat foarte mult a fost că există diverse mărimi. Eu, de exemplu, am luat un L care mi se potrivește perfect.

Bun, acestea fiind spuse, cu 60 de lei mi-am luat o bluziță tare drăgălașă pe care abia aștept să o port și o curea care îmi va fi prietenă de nădejde. Și mie și pantalonilor mei.

Am fost mulțumită de serviciile lor și deja plănuiesc o a doua comandă.

Voi ați comandat ceva? Vă tentează ceva de pe site? Ce părere aveți despre H&M? Eu sunt mare fană, majoritatea hainelor de la ei le am și nu am fost dezamăgită până acum.

Pupiiiici!

 Update! Pentru că mi s-a cerut o fotografie, iacătă! Aici puteți introduce numărul coletului pentru a afla informații. Sursa fotografie, http://www.cargus.ro

cargus

52 de gânduri despre “Prima comandă H&M, primele impresii

  1. sa le porti cu placere :).

    am cotrobait si eu pe site, speram la mai multe cosmetice :)). inca nu m-am decis daca pun de-o comanda ori ba, dar e bine ca au dat drumul magazinului online deoarece eu n-am mai fost in h&m de la viena! :))

    • Merciii!
      M-am uitat si eu la cosmetice, dar pentru ca momentan nu am nevoie de nimic (si pentru ca am nevoie de banuti pt o escapada la Bucuresti) am zis pas. Dar urmeaza o noua comanda si atunci sigur voi adauga ceva. Pentru mine e un paradis site-ul ala. :))

  2. Am dat o comanda marti 31.03 si nu a ajuns pana acum, au trecut 3 zile, livrarea e la domiciliu si mi-e frica sa nu cumva sa nu vina caci nu am primit nici cel mai mic detaliu despre starea produselor, niciun telefon nimic, desi asa eram eu obisnuita cand vine vorba de comenzi online, sper ca totul sa fie ok, vreau sa-ti urez un ”Sa o porti sanatoasa :)” aceeasi bluzita mi-am luat-o si eu alaturi de altele…

    • Hello! Multumesc mult! Din intamplare cunosc pe cineva care e in aceeasi situatie, au trecut mai multe zile de cand a trimis comanda si nu a primit pachetul inca. Din ce stiu eu, zilele alea a fost mare agitatie pentru ca a inceput sa se afle de magazin si au fost foarte multe comenzi. Stai linistita, o sa ajunga si coletul tau, desi stiu ca e stresant sa astepti si sa stai cu gandul ca nu vine. Iti zic si eu de acum sa le porti cu drag si multumesc pentru vizita!

  3. Au cam inceput cu stangul, zic eu. Au trecut 7 zile de cand am postat comanda si inca nu am primit-o. Am confirmare cu un numar de tracking care ma duce pe un site in rusa unde apare ca ar fi plecat coletul…unde? nu stiu. Am dat email la serviciul suport clienti, dar pauza lipsa.
    In afara faptului ca dau acel cupon(l-am folosit si eu) serviciile sunt praf: suport 0(zero), transport mai rau ca Posta romana.

    • Buna! Fii atent/a aici: numarul de tracking de pr site-ul in rusa il copiezi si il lipesti pe http://www.cargus.ro. Acolo vei primi informatiile. Eu asa am facut. Ce rau imi pare ca sunt persoane care au avut probleme cu comenzile. 😦 Eu am fost incantata, nu am nimic de comentat. Chiar vreau sa mai dau o comanda curand.

  4. Dana, cu absenta mea din blogosfera… se pare ca-s in urma tare cu stiinta! Imi place noul look al blogului tau, imi place mult!!! 🙂
    Offf, eu chiar ma straduiesc sa rezist unor astfel de tentatii! Si reusesc… pana cedez! :)))
    E finuta bluzita, te vad cu ea! La capitolul curele, nici eu nu stau deloc bine!

    Sa le porti sanatoasa, draga mea! 🙂 Pupiiiici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Multumesc din sufletel! :*
      Bluzita e minunata, vine perfect si ma simt super purtand-o.
      Merita sa dai o comanda in ciuda parerilor negative ale multir persoane. Eu am mai dat o comanda ieri si parol ca nu ma supar daca intarzie. 😀
      Pupicici!

  5. cumparamacomLucian, deci fix aceeasi chesti o traiesc si eu acum datorita bunelor servicii h&m. Comanda mi-a fost comfirmata dupa 3 zile de cand am dat-o defapt, am asteptat inca 4 si nu a ajuns nimic, am citit aici ceva de Cargus am apelat deoarece la h&m vorbeste doar robotul ala chiar si o ora de as sta sa astept iat cealalta firma care se ocupa intial cu trasportul vorbea bulgara si nu avea nicio treaba cu numarul meu de tarking, in cele din urma cu ajutorul celor de la Cargus (foarte draguti) am aflat ca comanda mea a fost inregistrata dar cei de la h&m inca nu au trimis nimic. Nu stiam exact ce sa fac asa ca am mai dat o data comanda, si astept sa vad ce se intampla (nu am zis ca am mai dat de 100 de ori mesaje la h&m inafara de telefoane si nimic) Ma bucur pentru cei care nu au avut probleme cu h&m si transportul dar zic eu ca e loc de mai multa seriozitate pentru experienta pe care o au cei de la h&m in afara romaniei. Imi pare rau bibelou ca imi vars aici prea plinul sufletesc dar merita viitori posibili clienti sa stie la ce sa se astepte…..

  6. Te cred. Imi pare rau ca oamenii au inceput cu stangul… 😦
    Ma enerveaza ca toata lumea se plange de comunicarea lipsa pe care o au cei de la hm cu clientii. Asta mai mult decat povestile cu coletele intarziate. Urasc sa intreb ceva si sa nu mi se raspunda. Din fericire pentru mine, mie mi-au raspuns la intrebari, nici macar aici nu ma pot plange. Acum sa vedem cum va fi la urmatorul colet.

  7. Bună! Și eu m-am bucurat de prima comandă, ce-i drept, mi-a sosit la o săptămână, Comanda a constat în special în îmbrăcăminte pentru copii (fetița și băiatul). Pe băiat, îl îmbrac numai de la h&m (nu lucruri foarte scumpe). Îmi plac foarte mult pantalonii de la ei (singurii care-i stau foarte bine, având în vedere că e foarte slăbuț și care costă 40 de lei) și tricouri cu mânecă lungă. Pentru mine, încă nu mi-am cumpărat nimic de la ei însă, în viitor voi ajunge și acolo. Acum, aștept a doua comandă făcută la ei. Am dat comandă la articole de îmbrăcăminte care nu le-am văzut în magazinele lor.Fiindcă nu stau la oraș, pentru mine este foarte ok acest site și bine-nțeles că voi continua să cumpăr online de-acum încolo.

    • Buna! Ma bucur ca ai fost si tu multumita! Puiutii tai sa poarte cu drag hainutele! Si mie imi plac hainele lor, sunt frumos croite, materialele sunt bune, nu am avut niciodata probleme cu ele. Si la mine e la fel cu magazinul fizic, trebuie sa merg la Bucuresti pentru a cumpara ceva, asa ca magazinul online e binevenit. Mi-am asumat de la inceput faptul ca poate intarzia coletul, desi eram tare nerabdatoare. Am avut noroc, sper sa fie acelasi noroc la a doua comanda. :))

  8. Pingback: A doua comandă H&M. Alte povești. | Bibelou's Blog

  9. Pingback: A doua comandă H&M. Alte povești. | Bibelou's Blog

  10. Buna ,as dori si eu sa imi comad de pe H & M niste ochelari de soare precum acestia http://www2.hm.com/ro_ro/productpage.0215324002.html .Imi poate spune cineva (in caz ca a cumparat) daca marimea medie (asa cum se specifica ) este potrivita pentru toate persoanele si daca sunt durabili ? Am o faţa mai mica si ma indoiesc ca ar putea fii prea mari .Imi puteti da va rog si niste detalii legate de comanda ,pentru ca e prima data cand doresc sa imi achizitionez ceva online .Multumesc anticipat !

    • Buna, Andreea! Ochelarii au o singura dimensiune, dupa cum scrie pe site si dupa cum stiam si eu. Am prietene cu fata destul de micuta si le-am vazut ca poarta genul asta de ochelari. Durabili sunt sigur, de exemplu prietenul meu si-a luat acum 2 ani niste ochelari de soare de la H&M si inca arata impecabil. Nu cred ca trebuie sa iti faci probleme, spor la shopping! :*

  11. Iti multumesc mult .Am 15 ani si am fata micuta .Am vazut ca o colega de a mea si-a luat tot genul asta de ochelari si arata naspa cu ei ,deoarece are fata foarte mica :))) Sper sa nu mi se intample si mie si sa am noroc :*

  12. Buna :* am plasat o comanda cu o bluzita pe data de 28 aprilie …si vad ca nu a dat nimeni niciun semn cum ca s a procesat comanda sau ca ar trebui sa se livreze …Ai idee cat mai am de asteptat ?

    • Buna! :*
      Eu zic ca mai ai de asteptat ceva, pentru ca maine nu lucreaza curierul si in mod normal la vreo 2 zile de la plasarea comenzii ajunge la curier. deci abia de luni incolo in contul de pe h&m o sa iti apara „expediat” si un numar de urmarire pachet, iar numarul ala il poti introduce pe cargus.ro si acolo o sa vezi ce apare la momentul respectiv. 😀
      Din pacate cred ca abia spre sfarsitul saptamanii viitoare o sa ai pachetul. Dar poate ai noroc sa dureze mai putin. 😀

  13. Heiiii :* Sunt fata cu ochelarii de soare .Tocmai ce ti-am spus ca doream sa-mi comand acei ochelari ,iata ca m-am razgandit deoarece mi-am dat seama ca sunt prea mari .Insa ,am facut altceva :)) Am cautat in sectiunea accesorii la fetite de 8-14 ani si i-am comandat pe astia http://www2.hm.com/ro_ro/productpage.0195195001.html .Ce zici ,sunt draguti ? :* Mie nu mi se par a fii chiar asa de copil .Tu ce zici ? :)) :*

  14. Cum intri pe http://www.cargus.ro, in mijloc, sus, langa sigla urgent cargus, ai un spatiu unde poti introduce numarul. Lipesti numarul coletului acolo, apesi pe lupa si iti vor aparea informatiile. Daca nu apar informatii despre pachet inseamna ca inca nu a ajuns comanda in depozitul din bucuresti si va trebui sa mai astepti cateva zile. 🙂

    • Da, daca iti apare asa, inseamna ca mai ai de asteptat. In orice caz, nu foarte mult. Imi pare rau, nu stiu ce sa zic… 😦 Dureaza ceva pana ajunge in depozitul lor, apoi cel putin inca o zi pana ajunge coletul in depozitul cargus. 😦 Dar poate ai noroc. 😀

  15. Mda ,asa sper si eu …De cele ,ai multe ori nu am asteptat asa de mult pana mi -a preluat comanda …si mai am o intrebare …iubitul meu vrea sa si cumpere niste blugi conici intre 100 -160 de ron si ar vrea nr 29 ,imii poti da cateva idei ,ca vad ca iti place sa ajuti pe toata lumea :* :* :*

  16. Buna :* ma poti ajuta si pe mine cu un numar de la cargus ? ..maine cred ca imi soseste comanda si nu sunt acasa …as vrea sa ii sun sa le spun sa mi o trimita pana la 12:00 sau marti .. :*

    • Buna! Numarul pentru provincie e 021 9282, iar cel pentru Bucuresti e 021 9330. Daca ai primit sau o sa primesti vreun sms de la ei, ai si numarul curierului care iti va aduce coletul. 😀

  17. Buna .Am comandat ochelarii si au venit ,insa sunt cam strambi ,defapt cam foarte strambi .As vrea sa i returnez …da mi si mie niste sfaturi si spune mi ce ar trebui sa fac :)))

    • Buna! Nu ma pricep la marimi, dar cred ca un 34 sau 36 ar fi ok. Si la Bershka sunt aceleasi marimi ca la H&M presupun. Verificati-i celelalte perechi de pantaloni pe care le are acasa si cumparati aceeasi marime, cred ca e cel mai ok asa. Iar daca ceilalti sunt altfel numerotati (gen 27, 28, 29, etc), un 44 e corespondentul lui 31. Deci daca ea poarta 28 de exemplu, la ceilalti va purta un 38. Sper sa va fi fost de folos.

  18. Am comandat des. De unele produse sunt multumita, de altele mai putin, mai ales pentru ca marimile nu se potrivesc. De obicei imi vine S, dar uneori S e mare sau mic….
    Dincolo de asta, sunt foarte nemultumita de politica de retur.Se plateste returul, ok ( chit ca la altii e gratuit), dar MI-AU TRAS SI DIN BANI. Mi-au retinut 20% pe motiv ca lipsea formularul de retur, pe care stiu sigur ca l-am pus in colet. Ce pot face?!
    Am sa fiu mai rezervata pe viitor cand e vorba de HM.

    • Imi pare rau ca ai avut parte si de neplaceri. 😦
      Eu am avut o singura problema cu niste blugi usor ciupiti, dar fiind jenant de ieftini, nu am facut retur. Le-am zis pe fb, s-au scuzat si aia a fost.
      Eu aleg plata la livrare, nu am card si oricum nu cred ca as fi ales aceasta varianta tocmai pentru a nu pati de-astea. 😀

Lasă un răspuns

