Goliciuni de martie (2015)

Salutare!

Pentru că a mai trecut încă o lună (cu chiu, cu vai…) mă prezint la datorie cu goliciunile!

Luna asta am fost tare hărnicuță, deci pregătiți-vă un ceai (o bere, un cocktail, un vin fiert, hai să nu o ardem puritane) și niște floricele, să aveți provizii cât parcurgeți viitorul kilometru de litere aranjate în așa fel încât să mă dea de gol că dau o grămadă de bani pe cosmetice.

Începem?

20150401_193919

  • micelară Garnier, preferata mea din toate timpurile. Nu are rost sa mai zic ceva, a fost a treia sticluță, urmează a patra cât de curând. Să termin micelara primită cadou la o comandă Yves Rocher și cumpăr din nou Garnier. E mămica și tăticu’ micelarelor;
  • gel de duș Nivea. Iubesc Nivea, am o relație serioasă și de durată cu aceste produse, însă gelul ăsta de duș cu Frangipani și ulei nu mi-a plăcut. Deloc. Nu vreau să vă zic a ce îmi miroase mie, că poate vă e foame;
  • gel de duș Cien Marrakesh. I l-am luat mamei, în speranța că va semăna mirosul cu demult dispărutul Marrakesh de la Oriflame. Seamănă o idee, însă… nu. Nu m-a convins, pe mama nici atât, a fost folosit până la jumătate, apoi a fost surghiunit în sticla cu săpun lichid;

20150401_194020

  • două șampoane antimătreață, Yves Rocher. Pentru că toată familia folosește acest șampon, se consumă, nene. Am observat însă de o vreme că a început să mi se obișnuiască părul cu el și am de gând să îl păcălesc un pic cu un Head&Shoulders și apoi să mă întorc plângând în brațele ocrotitoare a celui de la Yves Rocher. Cerând iertare, evident;
  • gel de duș cu lămâie verde, Yves Rocher. Minunat! Minunaaaaat! Alerg după aromele citrice ca după cine-știe-ce de o vreme. Mi-a plăcut. E răcoros, proaspăt, minunat;
  • gel (cremă) de duș cu cafea, tot Yves Rocher. E al nu știu câtelea flacon până acum și cu siguranță nu va fi ultimul. E unul dintre sortimentele mele preferate;

20150401_194458

  • lac de unghii Rimmel London 60 seconds, nr 440 – Sun downer. Nu știu ce mi se întâmplă cu aceste lacuri de unghii de o vreme pentru că, deși promit uscare rapidă, la mine e exact invers. Se usucă tare greu și de câte ori îmi colorez unghiile cu ele, a doua zi mă trezesc cu manichiura stricată. Altfel, e o nuanță tare plăcută;
  • anticearcăn Maybelline Dream Lumi Touch (02). Foarte bun, singurul dezavantaj e că e tubul cam mic. Adică nu cam mic. Foarte mic. Eu, care nu prea folosesc așa ceva, l-am consumat în vreo două luni;
  • „setul” de mostre Nivea Cellular. Cremă de zi, de noapte și de ochi. Cremele care „mi-au ridicat o ceață de pe orizonturi”. Folosindu-le, mi-am dat seama că deși eu am 26 de ani, tenul meu e mult mai bătrân și are nevoie de îngrijire suplimentară, nu doar de o cremă pentru imperfecțiuni. Cremele astea mi-au lăsat tenul foarte neted, catifelat, porii au fost micșorați, punctele negre nu au mai apărut, pielea avea per ansamblu un aspect foarte odihnit și energizat. După ce le-am folosit, mi-am cumpărat noul ser Q10, tot de la Nivea, despre care urmează să scriu;
  • mostră de loțiune de corp sub duș, Nivea. În sfârșit reușesc să încerc acest produs! Lasă pielea catifelată și plăcut parfumată (deși eu am aplicat-o după ce am folosit gelul de duș cu frangipani și nu mi-a plăcut mirosul în momentul în care am folosit-o). Nu exclud posibilitatea de a cumpăra una la vară;

20150401_194143

Toate produsele din poza de mai sus mi-au fost dăruite de Camelia, căreia îi mulțumesc din suflet pentru că m-a răsfățat. Dovada că mi-au plăcut stă chiar în această fotografie. Nu îmi imaginam că pot să consum atât de multe în doar o lună și ceva. Să le luăm pe rând.

  • Untul de corp Sephora. E minunat, hidratant, frumos parfumat!
  • gelul de duș gomant The Body Shop. Cu aromă de căpșune. Uau, un miros deosebit. În contact cu apa, mirosul de căpșune se schimbă ușor, adăugându-se o ușoară aromă de… tei. Da, de tei. Iar împreună, cele două arome sunt calde, dulci, relaxante. Particulele exfoliante sunt multe, unele mai micuțe iar altele (semințe de kiwi) mai mărișoare. Exfoliază bine pielea și nu mi se pare potrivit pentru utilizarea zilnică;
  • cremă pentru gât și decolteu Babor. Nu cunosc firma, pot doar să zic că e hidratantă crema, plăcut parfumată, chiar mi-a plăcut. Mai ales pentru că nu am avut până acum nicio cremă de acest gen;
  • cremă de mâini L’Occitane en Provence cu 20% unt de shea. Mi-a plăcut mirosul, e un miros ușor pudrat, vintage, în genul pudrelor de la Max Factor;
  • apa de parfum Killer Queen by Katy Perry. Doamne… divin! Se zvonea că ar semăna cu La vie est belle (preferatul meu absolut), dar e o minciună. Nu, nu seamănă cu Lavi a mea, desi face parte din aceeași categorie de parfumuri gurmande. E dulce, e bombonos, îți dă o stare de bine, de bucurie. Mirosul e destul de puternic, iar persistența e de câteva ore, vreo 5 să zicem. Apoi eu îl reaplicam numai de dragul de a-l simți din nou. Probabil cei din jur încă simțeau aroma, dar eu după acele 5 ore nu mai simțeam nimic. Așa se întâmplă de obicei cam cu toate parfumurile. 🙂

Acum, ziceți și voi: am fost harnică sau ba? Eu zic că am fost!

Dar fiți pe pace, luna viitoare cred că nu mai am nimic de arătat. :))

Voi ce ați mai consumat? Dacă ați scris pe blogurile voastre, m-aș bucura dacă mi-ați lăsa un link, îmi face plăcere să citesc astfel de postări. Nu, nu îmi face plăcere, sunt maniacă de fapt. :))

Pupicici!

5 gânduri despre “Goliciuni de martie (2015)

  1. Yup, you were a really good girl. Tocmai ce am postat si eu goliciunile mele. Am impresia ca devenim tot mai cuminti cu fiecare luna care trece, asa-i?:)) Refuz sa zic ca ma tenteaza ceva de pe aici. Nu e voie! Stocurile sunt suficiente pentru inca ceva luni de acum incolo!:))

  2. Ai fost hărnicuță, bravo! Și eu am avut un morman de recipiente goale, tocmai ce m-am „lăudat” cu ele: http://www.ella-beautycorner.com/2015/04/produse-consumate-martie-2015.html
    Micelara Garnier și gelul de duș YR cu cafea sunt și printre favoritele mele!
    Ojele astea de la Rimmel am obserat și eu că se usucă mai greu spre final, probabil din cauză că sunt prea groase. Până pe la jumătatea sticlei chiar mi se pare că se usucă super rapid.

Lasă un răspuns

