A doua comandă H&M. Alte povești.

Hristos a înviat, oameni dragi!

Sper că ați petrecut frumos sărbătorile!

Îmi pare rău că am lipsit atât de mult, dar mă știți. Când mi se pune, mi se pune și nu mai sunt în stare să scriu nici 3 rânduri.

Daaar acum am revenit cu noi impresii despre noul magazin online H&M, după ce la sfârșitul lunii trecute v-am povestit aici despre prima comandă.

Duminica trecută, pe 5 aprilie, am dat o fugă până la București cu mami, să ne echipăm pentru sezonul călduț. Am ales ce am ales din magazine, dar pentru că știam că pe site-ul H&M anumite hăinuțe au un preț mai miculuț decât în magazin, am așteptat să ajungem acasă și să mai dăm o comandă.

Așa că luni seara, pe 6, am plasat comanda. Am ales pentru mine o bluziță tricotată, o bluziță fără mâneci cu danteluță și o pereche de pantaloni. Pentru bluzița tricotată am primit o reducere pentru că aveam un voucher nefolosit. Așa că în loc de 60 de lei am plătit vreo 45.

Transportul a fost gratis și acum și așa o să fie până pe 19. 🙂 Așa că dacă vreți ceva hăinuțe gigea, grăbiți-vă!

Bun, luni seara am dat comanda, marți încă era în curs de procesare, iar miercuri pe la prânz a fost expediat coletul. Din ce am înțeles de pe alte bloguri, coletul ar veni din afară de undeva, habar nu am. Ideea e că ei spun că primim coletul în 2-4 zile lucrătoare, însă nu spun și că cele 2-4 zile lucrătoare se socotesc din momentul în care ei predau coletul, nu din momentul în care apăsăm noi „send”. Ar fi frumușel să specifice asta pe undeva, nu doar la cerere.

Deci în cazul meu, coletul a fost predat miercuri, deci puteam să îl primesc… vineri, marți sau azi. Pentru că a fost week-end la mijloc si luni a fost a doua zi de Paște, deci o altă zi în care nu s-a lucrat. 🙂

Joi încă nu apăreau informații pe site-ul Cargus. Apropo de asta, când dați click pe numărul de tracking, veți ajunge pe un site scris în bulgărește or something. Văd că multă lume a făcut gură din cauza asta. Aveți opțiunea de a schimba site-ul în limba română. Undeva în dreapta sus. Sau mai logic și mai simplu e să copiați numărul respectiv și să abuzați de site-ul http://www.cargus.ro. Eu așa am făcut. Informații despre colet apar acolo doar în momentul în care acesta ajunge în depozit în București.

La mine asta s-a întâmplat vineri seara, pe 10. Am tot sperat să se întâmple vreo minune și să livreze cei de la Cargus și sâmbătă, dar nu.

Ei au lucrat, dat fiind faptul că sâmbătă dimineața coletul meu deja ajunsese de la București la Giurgiu (pentru localitatea mea, toate coletele venite cu Cargus trec pe la Giurgiu), dar de atunci pauză pentru că au anunțat că nu vor livra coletele ajunse la centrul de livrare. M-am resemnat că nu îmi voi avea hăinuțele înainte de Paște. La urma urmei, tot ce aveam de făcut de sărbători era să stau în pat. Nu aveam petreceri sau ieșiri „cu ștaif”.

Orizonturile mi s-au luminat ieri dimineața, când pe site-ul Cargus îmi apărea că minunăția era în drum spre destinatar. Așa că ieri la prânz eu aproape am sărit pe săracul băiat cum a intrat pe ușă cu pachetul meu în brațe. Am țopăit, am chiuit, apoi am sfâșiat pur și simplu punga. :))

Bun, chestia e că oamenii s-au ținut oarecum de cuvânt, practic în a 5-a zi lucrătoare am avut coletul în brațe, dar dacă socotesc zilele din momentul în care au expediat pachetul, ar fi 3 zile. Fair enough, nu? După cum ziceam, ar fi bine să scrie pe undeva mare și clar că trebuie să ”număr zilele, număr nopțile, cât mai am s-aștept” din momentul când predau ei coletul. Sau poate că scrie pe undeva, dar sunt eu mai amețită.

Ce am descoperit în interior? Iatăăăă!

20150415_192413 20150415_203525

IMG_20150415_211923

Bluzița tricotată e lejeră, subțirică, perfectă pentru primăvară sau un început de toamnă. Vom fi bune prietene, mai ales pentru că e foarte versatilă, poate fi purtată și cu adidași (așa cum am purtat-o azi), dar și ca parte dintr-o ținută mai elegantă. Mânecuțele sunt 3/4 și materialul e 62% bumbac și 38% poliester.

20150415_192551 20150415_192616

Bluzița cu dantelă e subțire, din vâscoză, se așează foarte bine pe corp, e lejeră și abia aștept căldura, pentru a o purta.

20150415_192932 20150415_193012

Pantalonii sunt croiți frumos, îmi place și materialul (bumbac 65%, poliester 33% și elastan 2%), îmi place că sunt mai sus de glezne (e mare nebunie cu pantalonii ăștia așa scurți) și mi se par eleganți, adică eu nu aș îndrăzni să îi port cu teniși sau adidași. :))

Măsurile le-am ales bine, îmi vin perfect toate hăinuțele, chiar dacă la bluzița cu dantelă aș fi putut să aleg și un M, s-ar fi potrivit la fel de bine. Dar e ok și așa chiar dacă e mai lărguță.

Ce voiam să zic despre hăinuțele H&M e că bluzele cu o croială mai lejeră e mai ok să le alegeți cu un număr mai mic decât ce purtați de obicei. Eu mă știu cu L, dar și bluzița din prima comandă și bluzița tricotată le-am ales M și foarte bine am făcut. Bluza cu dantelă aveam impresia că e mai strâmtă și de aceea am ales-o L.

Acum să ajungem și la părțile mai puțin bune. Comunicarea cu clienții. Eu nu sunt de acord cu ”clientul nostru, stăpânul nostru”. Și consider că trebuie să existe respect de ambele părți și să comunicăm prietenește. Dar în momentul când la orice întrebare suntem trimiși către un număr de telefon la care nu răspunde nimeni niciodată, nu mai există acel respect. Recunosc că nu am încercat nici să îi sun nici să le trimit un mail pentru că nu am avut probleme urgente de rezolvat. Nu m-am grăbit cu comanda, am așteptat cât era de așteptat, dar cunosc persoane care au încercat să ia legătura cu ei și nu au primit nicio informație. În momentul în care după câteva zile de la plasarea comenzii eu i-am întrebat ceva despre colet și m-au trimis la Relații cu Clienții, adicătelea numărul ăla de telefon unde nu răspunde nimeni… am zis pas și am așteptat. Aveam nevoie doar de o informație, nu știam în ce stadiu e comanda, unde anume e coletul, nu le-am bătut cu pumnul în masă că îl vreau acum, nu am făcut gălăgie, iar ei m-au trimis să vorbesc cu un robot. Nu, merci!

Cam aceasta ar fi problema, sper că vor îmbunătăți și acest aspect. Pentru că eu am de gând să mai comand la ei. 😀 Hainele H&M sunt calitative, nu am avut niciodata probleme cu ele. Sunt croite bine, sunt finisate bine, iar materialele sunt bune. Nu mi s-a întâmplat să se ciupească pe lângă cusături, să se descoasă, să se lărgească la spălat, să se decoloreze, etc.

Una peste alta, eu sunt mulțumită și de data asta. Nu pot să spun că sunt fericită că durează atâââââât până primesc coletul, însă nu fac o dramă din asta. Ar fi aspecte la care mai au nevoie să lucreze, dar per ansamblu sunt ok. 🙂

Pupicici!!!

12 gânduri despre “A doua comandă H&M. Alte povești.

    • Merciii! Rujul e cel Extraordinar de la L’Oréal, singura nuanta portocalie.
      Eu zic sa te grabesti, ca mai sunt doar cateva zile. 😀 Bine, oricum nu o sa fie prea scump transportul nici dupa 19, dar daca poti sa le iei asa e si mai bine. 😀
      :*

  1. Am probat și eu pantalonii aceia în amgazin!! Dar nu mă avantaja modelul 😀 Frumoase hăinuțe ți-ai ales. Eu nu am profitat de ofertă, din păcate. Dar îmi luasem niște chestii de la H&M înainte să vin în Ro și am zis să fiu chibzuită. Pfff…

    • Esti un model de chibzuinta, inseamna. 😀 Si eu mi-am luat destule acum, chiar nu mai am nevoie de nimic.
      Despre pantaloni nu pot sa spun decat ca se potrivesc ca marime, ramane de vazut cum o sa ii port. :))

    • Buna, Tania! Poti sa iti comanzi linistita masura pe care stii ca o porti la alte firme. Eu port 44 la orice firma, 44 mi-am luat si de la ei si sunt perfecti! Mama la fel. Spor la shopping daca te decizi! 😀

    • Buna! :* 32 sau 34 cred ca ar fi ok. Mai degraba 34 as zice. Eu nu stiu exact ce marime port eu la celelalte numerotari, dar de cand m-am ingrasat presupun ca port 31. La astea port 44.
      44-31
      42-30
      40=29
      38-28
      36-27
      34-26
      32-25
      Spun ca ar fi mai ok 32 pentru ca vad ca la ei pantalonii sunt mai maricei.
      Sper sa iti fiu de ajutor :*

Lasă un răspuns

