Eu și Kurtmann la plimbare

Saliu’!

Vă povesteam în ianuarie că am o nouă pasiune, magazinul online Kurtmann. În acea postare vă arătam hăinuțele pe care mi le-am luat de pe site și mă declaram 100% mulțumită.

Același lucru îl spun acum, după încă o comandă. Cu o mică precizare. Nu am avut răbdare să slăbesc pentru a mă simți confortabil în blugii pe care mi i-am comandat, așa că mi-am comandat alții la fel, dar cu un număr mai mare. Greșisem de la început când am comandat un număr mai mic decât ce port de obicei, așa că îmi asum.

Iacătă ultima pradă (fără bluziță și curea)!

1013396_947772545253210_1402125849842546066_n

  • Blugii pe care i-ați văzut în primul articol;
  • Portofel Bershka pe care îl găsiți  aici;
  • cordeluță Stradivarius care nu se mai găsește pe site.

De data asta am nimerit pantalonii. Vin perfect, sunt lejeri și comozi, mă simt extraordinar de bine purtându-i.

Portofelul e tare simpatic, încăpător și modern.

IMG_20150420_204806

Iar cordeluța azi am purtat-o prima dată și iacătă și o mutră obosită:

20150427_144342

Blugii i-am purtat și parapurtat de atunci, așa că o să vă arăt fotografii din 3 zile diferite, prima din scurta vizită la București, a doua la întâmplare (port și cămășuța Pimkie cumpărată la penultima comandă), iar ultimele în vizită la mamaia (da, mamaia, eu nu zic niciodată bunica), după Paște. Nu sunt fotografii artistice, nu are cine să mă pozeze și nici nu prea ies din casă în afară de mersul la serviciu

20150405_110449

20150409_182251

20150413_131757

20150413_131817

Bun, acestea fiind spuse, relația mea cu acest magazin online merge foarte bine, clar voi mai comanda. 😀

Pupicici!

4 gânduri despre “Eu și Kurtmann la plimbare

  1. Oamenii sunt super profi. Daca au reusit sa il fidelizeze pe barbatu-meu inseamna ca sunt brici.:)) Asta nu isi ia haine decat la Pasti si Craciun…acum a ajuns sa mearga la magazinul fizic cel putin o data pe luna si sa ma intrebe cand imi mai dau eu comanda daca nu au vreo oferta si la hainele de barbati!:)) De Pasti si-a luat un super sacou Zara, din magazin. Am prins reducere suplimentara 30%. In Zara era undeva la 400 de lei, la Kurtmann era cam 180, cu reducerea l-a luat cu 125. Si e impecabil. Blugii luati tot atunci sunt inca in colectia actuala, 200 de lei. La Kurtmann, 95. Eu pe bune ii iubesc maxim pe oamenii astia.

  2. :)) Daaa, stiu cum e cu barbatii.
    Si eu le-am declarat dragoste eterna si culmeaaaaa si mama! Ea care nu agreeaza shoppingul online deja isi face planuri sa ne luam niste nu stiu ce pe la vara. :)) Asta e mare chestie. 😀

Lasă un răspuns

