Goliciuni de Aprilie (2015)

Bună seara, pipăl!

Ca prin vis a trecut luna aprilie și iată că a venit vremea să vă arăt punguța cu nuduri cosmetice. 😀

Să purcedem, dară!

20150501_205106

  • gel spumant Gerovital Plant. Am vorbit despre el de multe ori, nu mai are rost să pun linkuri pentru că sunt prea multe articole în care îl laud. E minunat, singurul cu care m-am împăcat excelent (mai era ceva de la Clinique, dar prețul său e mult prea mare pentru gusturile mele, așa că…), e a enșhpea sticluță consumată si in mod sigur nu e ultima;
  • noul gel de duș Nivea cu lapte și miere. Văd că nu s-a făcut mare tam-tam când a apărut, dar da, există și e minunat. Parcă fac baie în caramele topite când îl folosesc. E delicios, bogat, hidratant. Merită toți bănuții!
  • gel de duș Yves Rocher cu aromă de magnolie. Am vorbit despre el în acest articol. Nu mai e nimic de zis. Miroase a praf de zâne şi unicorni. End of story;
  • balsam de păr Oriflame cu lapte şi miere) se pare că am ceva cu laptele şi mierea în ultima vreme, huh?). Unul dintre produsele mele Holy Grail pe care l-am înlocuit mai nou cu noul balsam cu uleiuri de la L’Oréal (nu l-am mai găsit şi… life happens);
  • deodorant Dove, un alt produs Holy Grail. Acum am tot un Dove, cel cu rodie şi lămâiţă. Toate-s bune. Fericire macsimă.

20150501_205226

  • cremă pentru picioare Gerovital Happiness. Primită de la Camelia. Miros delicios, hidratare bună de tot, mi-a plăcut foarte mult;
  • spray pentru uscare rapidă, Farmec. Frecţie la picior de lemn. Neeext!
  • cremă hidratantă antirid cu extract din sâmbure de strugure, Nivea. De noapte. Bună. În ultima perioadă am folosit-o pentru gât pentru că am descoperit ceva şi mai fain pentru mutră. Serul cu perle. Mwhahaha, urmează review;
  • mostră din noua cremă L’Oréal. Mi-a plăcut mult mirosul ei, un miros de ierburi şi condimente, dar nu am dat-o decât o dată pe faţă pentru că tenul e prea pretenţios să mai accepte prea multe schimbări. Numai ăsta nu făcea fiţe…
  • în cutiuţa miculuţă din dreapta am avut puţină cremă de corp The Body Shop, din colecţia nouă cu ceai verde. Când am mers la Bucureşti în aprilie, am ţinut neapărat să intrăm şi la The Body Shop, să miros nişte parfumuri (Dumnezeule mare cum miroase Moringa!) şi fata care lucrează acolo a fost o dulce cu noi, ne-a dat câte o mostră şi ne-a vorbit despre promoţiile lor. Nu am cumpărat nimic atunci totuşi, dar tot mi-a rămas gândul la un unt de corp şi la parfumelul acela… revenind la cremuţa mea, mi-a plăcut aroma şi mai ales mi-a plăcut că hidratează foarte bine. Aşa că îşi merită cei 63 de lei zic.

Cam atât pentru azi, nu am avut cine ştie ce spor, dar nici nu am mai cumpărat multe produse. Încet încet încep să devin şi eu un om normal, fără stocuri şi alte nebunii.

Voi ce-aţi mai consumat luna trecută?

Pupicici!

9 gânduri despre “Goliciuni de Aprilie (2015)

  1. Eu incep cu sfarsitul si iti zic asa: am avut la viata mea doua unturi de corp The Body Shop. Sunt o zgarcita…ca si tine, dar mi-am jurat ca dupa ce termin toate lotiunile de corp (vreo 5-6)…dau banii pe unul. Sunt GENIALE! Eu am pe terminate gelul de curatare Gerovital, pentru prima data. Si cu regret, a fost doar ok, dar a doua nu l-as mai lua. Nu m-a dat pe spate deloc. Gelul cu magnolie mai are cam un sfert in el, place place, dar tot alea de cafea si nuca de macadamia raman in top! Hai ca ai facut treaba buna si luna asta!

    • Asa am zis si eu, ca dupa ce termin macar doua din lotiunile de acasa imi iau unul TBS. Poate chiar cu moringa. Vedem, cel putin 3 luni mai am ce folosi. Poate de ziua mea ma rasfat cu un parfum si un unt de corput. 😀
      Imi pare rau ca pt tine nu a fost fenomen gelul Gerovital. 😦
      Si gelul cu magnolie gata, l-am avut de doua ori, trecem mai departe. :)) Acum il vreau pe cel cu… carambole? Spanac, nu stiu cum ii zice. Dar momentan mai am cu ce ma spala. :3
      Sarumana, sper sa fie mai multe luna asta. 😀

  2. Numai lapte și miere… 😀
    Mă faci să-mi doresc ȘI gelul de duș cu magnolie. Of!
    De abia aștept review-ul la serul cu perle că și-așa mi-l doresc tare mult, mai motivează-mă și tu. Măcar știu că fac o faptă bună și când plec înapoi în UK i-l las mamei. Și-mi iau altul de acolo. Așa mă consolez. :))

  3. ce fain, tu reusesti sa le termini, eu trebuie sa le arunc, ca a trecut prea mult de cand le am:D mai trebuia sa le mai si dau dar uit de ele.of of, macar geluri de dus si de fata si cel intim le termin imediat, ah si apa micelara si dischetele demachiante se termina mai repede ca hartia igienica:))
    macar aataaat

    • Pai ce sa fac, a trebuit sa ma autoeduc pe parcursul anilor, altfel ajungeam sa arunc tot salariul numai pe cosmetice. :)) Si asa am doar doua concedii pe an, daca nu imi puneam singura frana cred ca nu le mai aveam nici pe alea. :))
      Cel mai des se consuma gelul de dus la mine, restul mai putin. 😀

  4. Eu am consumat mai multe, sâc! :))) Serios acum, chiar ai avut pradă frumușică!
    M-ai făcut să-mi doresc gelul de duș Nivea, iar din gama Happiness de la Gerovital sunt tentată să încerc cam tot, fiindcă tot ce am (CC Cream, scrub, demachiant, loțiune corp) îmi place la nebunie!
    Spor la consumat și-n mai!

    • Lasa, ca „te fac eu” luna asta. Sa vezi cate o sa consum, aha, aha! :)))
      Si pe mine m-a convins gama Happiness. Sunt produse bune, „gandite”, eficiente. 😀
      Merci pentru urare, spor si tie! :*

Lasă un răspuns

