The Gel Nail Polish de la essence – primele impresii

Bună, lume!

Săptămâna trecută vă arătam pe facebook o fotografie cu cele mai noi produse care au intrat în trusa mea de cosmetice, o ojă, un blush și un balsam pentru mâini, toate de la essence.

Tadaaam!

11039141_974044095959388_4948337996720959292_n

Și pentru că știu că muuuulte fete sunt interesate de noile lacuri de unghii essence, azi vin cu impresii după prima purtare. Bine, nuanțele ojelor existau și până acum, doar că au suferit o transformare miraculoasă și tadaaa, au efect de gel!

Ce presupune asta? Păi, din puținele mele cunoștințe, ar cam însemna că luciul e unul intens, rezistența fără număr (cum ar veni) și per ansamblu ne-ar lăsa cu gura căscată.

Colecția conține 46 de nuanțe dacă nu mă înșel, plus base și top coat.

Bun așa, dar am rămas cu gura căscată?

Nu vă zic încă, vă arăt!

20150519_202654 20150519_202705

* cu și fără blitz, după aplicarea primului strat.

20150521_151235 20150521_151246

*cu și fără blitz în a doua zi de purtare, două straturi.

20150521_151336 20150521_151705

*Ă… maimuțăreli.

20150522_120732

*Așa arăta în a treia zi de purtare.

20150523_090624 20150523_090636

*Șiiii, într-un final, în a patra zi și-a luat la revedere. Asta după ce am făcut mâncare și am spălat o tonă de vase.

Bun, acum impresii generale, după ce v-am arătat ce și cum.

  • îmi place că e opacă dintr-un singur strat, deși eu aplic întotdeauna două (și evident, am uitat să fotografiez imediat după);
  • aplicarea e foarte ușoară, iubesc periuțele late și rotunjite;
  • luciul e superb! Eu nu am folosit base coat și top coat din aceeași gama, am folosit o bază Sally Hansen și peste ojă nimic, tocmai pentru a-i observa mai bine efectul. Dar da, luciul e intens, îți ia ochii. Poate fotografiile nu îi fac dreptate, dar vă zic eu că așa e. Îmi pare rău că nu am putut fotografia mereu în aceeași lumină, da’ vorba aia, la tăț ni-i greu. Culoarea reală e cam ca în a doua fotografie și în cea unde mă maimuțăresc eu cu mâna la gură;
  • uscarea! Uscarea e hm… undeva pe la mijloc. Nici prea prea, nici foarte foarte. Dar când s-a uscat, uscată e. Nu zgârieturi, nu urme, nu amprente;
  • pe o unghie a făcut bule, dar probabil e vina mea că am aplicat straturile prea groase;
  • rezistența e bunicică, adică 4 zile nu-s de colo, având în vedere că zilele alea chiar am făcut și ceva treabă. De obicei spăl doar vasele în care mănânc eu, dar săptămâna trecută am gătit, am spălat mormanul de vase rămas în urma gătitului, etc;
  • da, m-a lăsat cu gura căscată.

Îmi place! Îmi place foarte mult! Atât de mult încât mai vreau una. Cel puțin! Am Forgive Me, acum vreau Prince Charming, un verde/turcoaz cu sidef. Mă gândesc că e o nuanță frumoasă pentru concediul meu lung și frumos și abia așteptat. :))

Sticluța are 8 ml, valabilitate de 3 ani de la deschidere. Și costă 8 lei. 8! Nu știu în ce magazine le găsiți, dar cu siguranță dați de ele pe 1001cosmetice.ro.

V-am tentat măcar un pic? Puțin? Puțintel?

Pupicici!

9 gânduri despre “The Gel Nail Polish de la essence – primele impresii

  1. Și mie-mi place mult, o am pe Fame fatal și mai vreau încă vreo 2-3. :)) A ta parcă are un luciu și mai frumos, poate o pun și pe ea în coș, cu prima ocazie. 😀

    • Am avut si eu Fame Fatal acum doi ani si mi-a placut mult, probabil acum cu schimbarea formulei arata chiar mai bine. 😀
      Sunt sigura ca o sa iti placa si Forgive Me. :*

  2. Arata foarte bine si suna foarte bine si da, recunosc ca m-ar tenta macar o nuanta doua. Momentan insa ma abtin pentru ca sincer chiar am prea multe oje pentru cat de des imi fac unghiile. Cand scad sub 30 de bucati poate…Dar pana atunci mai am de consumat cam 20 de sticlute!:))))

  3. Pingback: Pe ce-am mai spart salariul (Haul Mai+Iunie 2015) | Bibelou's Blog

  4. Si uite-asa cred ca nu ma abtin si o sa imi cumpar macar una din gama asta. Le-am tot ocolit ca am deja cateva zeci de oje dar data viitoare cand dau cu ochii de ele nu cred ca mai rezist.

Lasă un răspuns

