Goliciuni de Mai (2015)

Salut, copilași!

A mai trecut o lună și eu am umplut din nou punguța cu produse consumate și am venit val-vârtej să vi le arăt. 😀 Eu cred că am fost tare harnică, dar să vedem ce ziceți voi! :))

20150601_180503

  • șamponul antimătreață Yves Rocher. La mine în casă se consumă așa ceva pe bandă rulantă. E șamponul cel mai apreciat și cel mai eficient;
  • crema de duș cu aromă de cireșe, Balea. Când am fost la București ultima dată, mămica mea s-a postat în fața raftului pe care era crema asta, a mirosit-o și nu a mai plecat de acolo până nu am pus-o în coș. E înnebunită după tot ce înseamnă vișine, cireșe și migdale (despre cosmetice vorbim) și chiar era un must să o cumpărăm. Drept dovadă, a dat-o gata într-o lună și un pic (eu am folosit-o mai puțin, știind cât îi place ei). Și clar o mai vrem!
  • gelul de duș Dove cu unt de shea și vanilie. Mi-a plăcut mult când l-am cumpărat, dar între timp nu știu de ce mi s-a făcut greață de el și nu l-am mai folosit. Tot mama l-a dat gata;
  • gelul de duș cu aromă de flori de citrice, Yves Rocher. A avut un miros interesant, fresh, exact ce caut în această perioadă;
  • gelul de duș cu aromă de ceai verde, tot Yves Rocher, a fost o dezamăgire. Nu în sensul că nu mi-a plăcut, ci pentru că mă așteptam să miroasă ca vechiul lor gel de duș cu ceai verde din China (China?). În sticluță miroseau la fel, dar în contact cu apa se îndulcea și asta m-a enervat, pentru că mă așteptam să rămână mirosul acela fresh, ușor masculin. Nu va mai ajunge la mine în baie;
  • loțiunea de corp din aceeași gamă, în schimb, mi-a plăcut foarte mult. Ea a avut exact aroma pe care o așteptam și o doream.

20150601_181901

  • dischetele demachiante Ebelin, luate tot din dm când am mers la București. Mi-au plăcut foarte mult, sunt pufoase și nu m-au zgâriat deloc;
  • loțiunea mea tonică preferată, de la Oriflame. Găsiți păreri despre ea dând click pe linkul de mai sus. 😀 E cea mai buna, o zic pentru a mia oară;
  • cu BB cream-ul Hydreane stă altfel socoteala. E consumat doar pe jumătate, daaaaar s-a stricat. Eu l-am comandat la o farmacie din oraș, dar când am ajuns cu el acasă am observat că ambalajul era un pic… „deranjat” ca și cum ar fi umblat cineva la el. Le-am bănuit pe fetele de la farmacie, dar îmi pare rău pentru asta, pentru că pe urmă mi-am dat seama că dacă cineva a umblat la el, asta s-a întâmplat cu câteva luni înainte, pentru că după vreo 2-3 luni de folosire a început să se separe, să cauzeze apariția unor coșulețe… deci presupun că asta ar fi explicația. Deci fete dragi… una e sa miroși un gel de duș în supermarket și alta e să umbli la produsele pentru ten în magazine. Mă doare pipota să îl arunc pe jumătate plin, mai ales că am dat 65 de lei pe el (da, pentru mine înseamnă ceva banii ăștia). Și în plus mă oftic. Rău;
  • dizolvantul fără acetonă Cien pute. Urăsc chestia asta, dar măcar nu îmi atacă unghia și nu îmi usucă pielea. Așa că a fost cam al doilea sau al treilea și sigur vor mai urma și altele. Oricum cele fără acetonă put toate la fel. Am încercat și Farmec și Ebelin și e același miros;
  • da, am consumat și o pensulă. Draga de ea, o aveam din iulie 2012, e no name, luată dintr-un magazinaș de cosmetice. Și-a făcut treaba aproape 3 ani, dar am decis să o schimb. Cu una la fel, luată din același magazin;
  • mascara L’Oréal So Couture a fost demențială. După ce i-am făcut micuțul review acum un an am reușit în sfârșit să pun mâna pe ea, o folosesc de la începutul lui februarie cu o mică pauză (vezi următorul produs) și încă mai ducea un pic, dar deja nu mai avea efectul ăla uoaaaaau asupra genelor mele;
  • mini mascara Hypnose, Lancome. Primită de la Cami. Până am încercat-o credeam că un rimel nu merită o cheltuială prea mare. Dar frate… uau! Cea mai mișto periuță din lume, cel mai fain efect! O lună de zile am folosit-o și m-a uimit. Lancome, chapeau! Fac francezii ăștia niște cosmetice… acum vreau să încep rimelul roz de la Yves Rocher (sigur îl știe toată lumea) care seamănă foarte foarte bine cu Hypnose;
  • micuțul lac de unghii Flaming Elegance de la L’Oréal e delicios, m-am bucurat de el aproape două luni, dar e timpul să ne pupăm și pa. Probabil ne vom reîntâlni cândva;
  • vedeți porcăria aia verde cu căpățâna spartă? Da, aia cică e un corector cu nu știu ce tea tree, de la Oriflame. Varză. Nu știu de ce am dat banii pe el. E portocaliu, nu acoperă nimic, în plus ambalajul e de toată jena. Eu am mare grijă cu cosmeticele mele pentru că nu îmi place să le am murdare sau sparte, dar ăsta se spărgea doar uitându-mă la el. Jalnic. Văd că i-au schimbat look-ul, poate au făcut ambalajul mai rezistent;
  • ăla mic si negru de respiră greu lângă el e o mostră de ruj Avon, nu știu ce gamă lansată anul trecut. Ceva cu Bold. Nuanța Rapid Rose. E superb, e nuanța care mă prinde cel mai bine, dar nu am de gând să îl cumpăr full size acum pentru că am un Coral Calling de la essence și ne iubim momentan;
  • încă eșantion de Whipped Creme de la Max Factor. Un fond de ten care îmi place foarte mult.

20150601_181950

  • cu gagicile astea de la Eglantine trișez un pic pentru că mai am un strop în ele, dar azi sau mâine probabil sunt gata și nu are rost să țin ambalejele o lună întreagă degeaba. Au fost foarte faine, mi-au plăcut mult!

Bun, asta-i tot! Luna asta am avut un micuț munte, dar luna viitoare prevăd că nu am ce să vă arăt. Majoritatea sunt recent începute, deci vedem până atunci. 😀

Voi ce-ați mai consumat?

Ce ziceți, ajungem și noi oameni serioși? E vreo șansă? :))

Pupicici!

4 gânduri despre “Goliciuni de Mai (2015)

  1. Eu iar rămân ultima întârziată, abia mâine o să-mi pozez goliciunile din mai… sper! M-e și frică să mă bag în ele, iar o să-mi ia 4 ore să fac postarea, la câte sunt. :))
    Nasol cu crema desfăcută, am pățit-o și eu acum vreo 2 ani, cu o cremă de la Bioderma. 😦
    Gelul de duș Dove mie mi-a plăcut la nebunie și pe timp de vară, i-am adorat mirosul! De Whipped Creme am fost îndrăgostită total, mi se face dor de el de câte ori îl văd. M-ai făcut curioasă cu gelul de duș YR cu ceai verde, eu l-am folosit doar de vreo 2 ori și n-am fost foarte atentă la cum miroase pe piele, eram prea adormită. :)) Apoi am trecut la altele și-am uitat de el. Ia că-l pun la treabă diseară!

    • Pfua, le-as bate pe astea care umbla la chestiile serioase din magazine. Nu e ok sa umbli la nimic, dar mai treaca-mearga un gel de dus sau o oja. Dar cand vine vorba despre ceva pentru ten, mai ales un dermatocosmetic (ca deh, daca folosesc ceva-ul ala se presupune ca am ceva probleme) e nasol rau. Plus ca sunt si scumpe.
      Gelul ala de dus miroase foarte fain, dar eu asteptam altceva si m-am suparat. :))
      Hai, da-i bataie cu postarea ca sa vin si eu pe la tine. Fa si o cafea, un biscuite acolo, ca eu sunt pofticioasa. :))

    • :))))
      Mie imi plac toate, cu conditia sa fie frumooooos parfumate si sa se mentina mirosul pe piele. Ca e gel sau crema… conteaza mai putin. 😀
      Dove e fufletelul meu ca si B.U. 😀

Lasă un răspuns

