Pe ce-am mai spart salariul (Haul Mai+Iunie 2015)

Salut!

Ieri am fost zombalău, serios, de-aia nu am reușit să postez nimic deși fotografiile le-am făcut și le-am lăsat să aștepte cuminți până azi când mă simt mai… om.
Deci azi vă arăt ce haine și smacoline mi-am mai cumpărat în ultima vreme. Mă simt aiurea să îmi arăt cumpărăturile, arată ca și cum m-aș lăuda cu ceva, dar mă gândesc că nu vă arăt Chanel-uri și alte alea, așa că nu are de ce să pară o laudă. Și în plus, zic una-două despre fiecare lucrușor, așa că poate ajut pe cineva cu asta. 😀

11407138_394195650773893_7811223687187962896_n

Mai și iunie au fost luni bogate în cumpărături, am rupt salariile în paișpe, dar nu îmi pare rău pentru că lucrurile pe care le-am cumpărat m-au bucurat și încă mă bucură. 🙂

20150611_181949

20150611_182031

20150611_182127

20150611_182223

Avem aici cele mai recente comenzi H&M. Din nou am fost mulțumită de hăinuțele lor, chiar nu am nimic de reproșat. Ultimele două comenzi le-am primit chiar repejor, așa că nu am nimic de comentat.

  • maieuțul albastru (da, nu prea pare albastru) a fost vreo 20 de lei, e dintr-un material moale și fin, mi-a plăcut atât de mult încât l-am luat și pe alb. Era în șifonier așa că nu l-am mai scos la pozat;
  • Pantalonașii scurți tot 20 de lei au fost, la reducere, îmi plac mult, dar mi se pare că sunt destul de lărguți chiar și în talie, cred că totuși era bun un număr mai mic. Dar e ok și așa;
  • Maieuțul portocaliu a fost mai ieftin, am avut o reducere de 15% în condițiile în care era 20 de lei prețul întreg. Mai am un maieu modelul acesta din 2012 și încă arată foarte bine. Nu s-a ciupit pe lângă cusături, e în perfectă stare. Am cumpărat haine mai scumpe și tot s-au ciupit. De-aia îmi plac hainele H&M. Că sunt accesibile și de calitate. Nu fițe;
  • Fustaaaa! O, Doamne, iubesc fusta asta! E atât de dulceee! Eu nu mă îmbrac în fuste și rochii, dar ea m-a cucerit și e modelul pe care l-aș purta, pentru că mă avantajează. Prețul întreg e 40 de lei, dar și la ea am avut reducerea de 15%. Happy me;
  • Și acolo ce să fie? Dar vaaaai, vă arăt sutiene. Daaa, sunt sutiene. Ca să vezi ce chestii mai poartă și femeile astea, domne! Frumoasele mele sutiene sunt 60 de lei împreună, daaaar am avut reducere și la ele. Pam pam!

20150611_181717

20150611_181816

IMG_20150606_184513

  • Deodorantul Dove Invisible Dry a fost cumpărat din Billa, împreună cu aparatul de ras de lângă el. Vreo 12 lei cu totul. Deodorantul miroase minunat a flori (garofițe, tralala), protejează bine, dar azi, folosind mai mult ca de obicei, a făcut un „bulgăraș” pe piele, care a ajuns pe maieul portocaliu de mai sus, pătându-l. Acum nu știu dacă a fost vina mea sau a lui, oricum îmi place foarte mult și nu mă împiedic în amănunte;
  • Crema depilatoare Farmec e preferata mea, topește până și cele mai groase fire de păr și nu îmi irită pielea. Ea a costat aproape 8 lei, tot din Billa;
  • Spray-ul Garnier Ambre Solaire a fost luat tot din Billa cu 22 de lei. Nu am avut Garnier până acum, sper să fie ok;
  • Sprayul pentru uscare rapidă de la Farmec a fost cadou la produsele ce vor urma după el. E ok, nu pot să spun că face minuni. Costă 10 lei;
  • Peelingul cuticular de la Farmec nu m-a dat pe spate, dar am decis să îl cumpăr din nou pentru zilele când nu am timp să tai cuticulele. Și probabil s-a gândit el, peelingul, să mă dea pe spate de data asta și din exces de zel era să rămân și fără cuticule și fără unghii pentru că am folosit prea mult și l-am lăsat vreo 2-3 minute. :)) Nu mai fac, promit. 10 lei e și el;
  • Top coat-ul Gel tot de la Farmec e preferatul meu forever and for always, îl iubesc atât de mult încât l-am cumpărat și acum mă uit la el fără să îl folosesc, de teamă să nu îl consum sau să nu se îngroașe până la concediu. :)) 10 lei a costat;
  • Păzea, că mai am. Am și o ojă Farmec. :)) Numărul 49 cred, e o nuanță nouă, cum am primit-o la serviciu, cum am pus gheara pe ea. :)) Prețul e 8 lei;
  • Lacul de unghii Essence vi l-am prezentat deja pe blog, e frumos, e ieftin, n-am ce comenta; 🙂 8 lei costă;
  • Săpunurile Le Petit Marseillais au venit din Billa cu mine, au costat puțin peste 3 lei și miros divin. Nu știam că există și săpunuri LPM și chiar am fost surprinsă de parfumul lor. Unul e cu aromă de migdale dulci și celălalt cu floare de portocal. Cel cu migdale a fost declarat drăguțul mamei și probabil vom căuta și gelul de duș și loțiunea de corp cu aceeași aromă;
  • Gelul 3in1 Pure Active de la Garnier vă zic cu mânuța pe corazon că nu a fost încercat încă. L-am luat și am așteptat să consum Gomajul Gerovital Happiness înainte să îl încep. El a fost 20 de lei la Catena, cu cardul de fidelitate;

20150611_181537

  • Balsamurile pentru mâini de la Essence sunt plăcut parfumate și mama a declarat că sunt și eficiente. Așa zic și eu. 😀 Cel cu cocos și cireșe miroase mai mult a cocos, deși speram să miroasă mai mult a cireșe. În schimb, cel cu prăjituri și migdale miroase exact ca pișcoturile pe care le tot face mama de când eram eu mică. Minunat! Sunt 11 lei pe 1001cosmetice.ro, mi se pare că sunt ediție limitată;
  • Fardul de obraz Essence e discret, are un sidef auriu, per ansamblu efectul e natural, de zi. Eu am nuanța Summer Dreaming. Costă 15 lei;

20150611_181624

20150611_181459

11401335_987412564622541_7307421842035624296_n

  • Sprayul parfumat Avon, cu aromă de floare de portocal, e mortal! Miroase mai bine și persistă mai mult decât anumite parfumuri care costă de cel puțin 20 de ori mai mult. Și nu a fost decât 8 lei;
  • gelul răcoritor Avon Foot Works cu aromă de ananas miroase demențial! Miroase a Pina Colada și aroma se păstrează o vreme pe piele. De exemplu, eu aseară l-am folosit și după ce m-am spălat pe mâini încă mai se mai simțea mirosul. Picioarele nu le-am mirosit totuși. :)) El e 7 lei și e primit de la mami, împreună cu spray-ul de mai sus;
  • Gelul antiimperfecțiuni Gerovital Happiness miroase și el demențial și băi frate, l-am folosit o singură dată, dar pe cuvând că azi de dimineață m-am trezit cu porii mai puțin vizibili și cu coșul ăla care nu se mai vindecă, într-o stare mai bună. Sper să fie bun și pe termen lung, pentru că astfel m-ar scuti de plata a vreo 50 de lei, cât costă un Effaclar. Asta pentru că el costă doar 20 de lei;
  • Laptele de corp cu extract de afine, tot Gerovital Happiness, a fost cumpărat pentru că mi-a plăcut mirosul gamei. Miroase și el delicios, absolul mâncabil și pupabil. Costă 14 lei;
  • și la urmă de tot… Batiste! Da, azi am primit două mostre de șampon uscat Batiste, în sfârșit încerc și eu un șampon uscat! M-am înscris acum o vreme pe Radio ZU și azi am fost sunată de curier că pam pam, am colețel. Colețele, că am avut două. Pentru că am fost șmecheră și am înscris-o și pe mama. Nu mă înjurați. 😀

Au fost puține? Multe? Mas o menos? :)) Nu știu cum vi se pare vouă treaba asta, dar eu sunt falită! Faaaliiităăă! Nu mai am pe listă decât un CC Cream Gerovital Happiness în caz că îl consum pe cel de-acasă și niște geluri de duș B.U. în caz că reușesc să găsesc varianta cu smochine și iaurt. La mine în oraș nu există. Nu MAI există. Și apropo de geluri de duș, luni întregi am căutat gelul de duș Dove cu fistic și magnolie. Azi l-am găsit. Dar nu l-am luat, pentru că ghici ce: sunt faaaaaliiiităăăă! :))) Poate data viitoare.

Voi ce ați mai luat bun în ultima vreme? 😀

Pupicici!

13 gânduri despre “Pe ce-am mai spart salariul (Haul Mai+Iunie 2015)

  1. Ai luat ceva produse, ești fată strângătoare. :)) Zic eu, care am început luna iunie cu o grămadă de cumpărături. :))
    Fusta H&M e genială, ea mi-a atras prima atenția când m-am uitat peste poze!
    Tocmai ce scrisei pe blog (printre altele) despre gelul de duș B.U. cu papaya, din gama asta nouă – merită mers și-n alt oraș după el, că e taaare fain, mai ales pentru vară!

    • Daaa, si eu ma mir de mine cate am putut sa cumpar. Nu mai fac si calcule ca ma ia durerea de cap. :))
      Ce ma bucur ca va place fusta, eu pe bune ca nu ma pricep la fuste/rochii, inseamna ca am facut o alegere buna. 😀
      Am citit la tine despre gelul de dus si mi-a lasat apa-n gura. :))
      Ai mei le-au cautat si in Sinaia si nu le-au gasit. De orasul meu nu mai zic, e saracie lucie la capitolul asta. Singurul magazin care il avea, a avut unul singur si l-am luat eu si acum trebuie sa dea si celelalte sortimente pentru ca trebuie sa comande toata gama :))

  2. Sa le porti/folosesti cu drag pe toate! Eu trebuie neaparat sa imi cumpar sutiene noi si pentru motive necunoscute mie nu reusesc sa mai ajung sa fac treaba asta. Asa ca prima data mie mi-au picat ochii pe sutiene:)) Fusta aia e frumoasa raaau! Cu maieutekle te inteleg, astea basic sunt o salvare pentru orice impas vara. Am si eu vreo 6 cumparate intr-o super promotie din Takko anul trecut. Le-am purtat in draci si sunt inca in stare perfecta. Cu cosmeticalele eu am fost potolita maxim o vreme, o sa fac acum cateva cumparaturi necesare, dar parca mi-a pierit pofta de cumparat. Poate de la caldura?:))

    • Sarumana! Eu de obicei cumpar sutiene din Lidl, am unul de 2 ani si inca arata perfect. Dar acum am zis sa fac o aroganta :)) si bine am facut, imi plac mult si modelul mi se potriveste perfect. 😀
      Vai, dar vad ca face valuri fusta mea. Si eu inca nu am purtat-o. Saptamana viitoare o rezolv si pe asta. :))
      La cosmetice, dupa cum se vede, m-am axat mult pe ingrijire, nu mai aveam lotiune de corp, deodorant, etc. Ca sa nu iti mai zic ca mai am doar cate un pic din doua geluri de dus. Atat. Si tot nu am luat altul. :)) O da Dumnezeu sa imi gaseasca o amica gelul B. U. in Bucuresti saptamana viitoare. 😀

  3. ce cumparaturi misto! sa te bucuri de toate in continuare!

    eu caut in draci niste maieuri simple si nu gasesc decat marimi mari, sunt frustrata. poti sa-mi dai link cu maieurile de pe h&m? nu promit sa comand, dar as vrea sa ma uit :).

  4. Pingback: Garnier Pure active 3in1 – impresii | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

