10 lucruri ciudate despre mine (food related)

‘Ello!

Acum câteva zile am văzut ceva interesant la Brumărica, apoi am văzut și la Camelia și mi-am zis că trebuie să fac și eu ceva-ul interesant!

Așa că iată-mă! Azi vă povestesc 10 ciudățenii de-ale mele, evident legate de mâncare.

  1. Când eram mică miroseam absolut orice aliment care mi se dădea, abia apoi mâncam. Dacă nu îmi plăcea mirosul, nu mă atingeam de el.DSCN6619
  2. Nu îmi vine să mănânc și să beau după altcineva, oricine ar fi acel cineva. Dacă vrei să mă chinui, bea din paharul meu. O să beau și eu de jenă, dar fii sigur că nu îmi face nicio plăcere. Daaar de mâncat nici nu poate fi vorba. Poți să fii și Papa sau Neymar sau amândoi, nu mănânc după nimeni.
  3. În copilărie luam des micul dejun compus din… ouă, brânză, salam, pâine cu unt, încă o felie cu care întingeam în gălbenuș, roșii și ceai. Nimic ciudat până aici. Doar că luam câte o mușcătură din fiecare, și mestecam cu poftă de se mira mamaia cum pot combina atâtea. :))
  4. Tot în copilărie nu mâncam carne aproape deloc. Nici acum nu mănânc multă, dar îmi place să o știu acolo. Dar dacă are vreun strop de grăsime, o „bărbieresc” până mă simt eu safe, adică până arunc și juma’ de bucățică odată cu grăsimea. Pe de altă parte, ciudat lucru, dar slana aia subțire cu ceapă îmi place.
  5. Mamaia îmi spune că atunci când eram mică îmi era frică de zeama de varză. Cică plângeam cum auzeam de zeamă de varză. Eu nu îmi amintesc, dar acum o iubesc. Truly. Madly. Deeply.
  6. Mănânc și câte 10 sarmale. E drept că mama le face tare mici, dar de la ele nu mă pot abține. Never. Ever.
  7. Nu știu să aprind cuptorul. Nu l-am folosit niciodata, mama se ocupă.
  8. Dacă fac cartofi prăjiți și nu fac mujdei, consider că i-am făcut degeaba. Îmi place mujdeiul și în general chestiile iuți de mi se umflă limba-n gură.
  9. Îmi place mâncarea de pomană. Mi se pare că e tare bună, atunci când e din surse sigure. Are mamaia o vecină pe care abia o aștept cu împărțeală atunci când se fac pomenile de iarnă și vară.
  10. Nu mănânc organe, nici de pui nici de porc. Mi se par oribile de la miros până la gust. Mi se face stomacul ghem numa când mă gândesc. Doar pipote de pui mai gust o dată pe an, gen. Și asta doar pentru că sunt singurele care nu au gustul și mirosul pregnante.

Și acum… să vă văd! Vă provoc să îmi spuneți care e cea mai mare ciudățenie a voastră în materie de haleală!

16 gânduri despre “10 lucruri ciudate despre mine (food related)

  1. Vaaai, nu știu cum de am uitat să menționez în postare faza cu mirosul. :))) Eu și acum miros orice înainte să mănânc. :))
    Și mie-mi plac mult sarmalele, în special cele făcute de mama sau bunica. 😀

  2. Mie nu-mi place sa mi se ia din „productie” in timp ce gatesc.
    Dintre organe splina mi se pare cea mai ihh, si singura. 😀 Ma indopa mama pentru anemie, oh Doamne. Ciorba mea preferata era cea de fasole cu urzici. :))

  3. Eu mancam branza cu usturoi. N-am mai mancat din copilarie. Si mie imi plac chestiile super iuti! :)))
    O ciudatenie de-a mea… pun sare in iaurt. Asa mi se pare mie mai bun! :))
    Nu mananc mancaruri albe – nu mananc ciorba de burta sau ciulama, nu ma omor cu orezul, piureul imi place in schimb, dar el e galben! :)))

  4. Branza cu usturoi cred ca e buna rau. Eu mananc crema din aia de branza cu ceapa sau usturoi si e tare faina.
    Sare puneam si eu in iaurt mai demult, cand mancam cu parizer si paine calda. Acum nu imi mai permit sa mananc atata paine, asa ca incerc sa uit… :))

  5. Moamaaa ce de bunătăți ai înșirat aici! …hai sa.ti spun ce nu imi placemie.
    1.Sa nu aud de chestii verzi (spanac, urzici)- au gust de iarba
    2.Sa nu aud de ciuperci- au gust de pamant. (O data la o mie de ani mananc ciuperci pe gratar cu branza si slana)
    3. Nu imi place mazarea,fasolea verde….le mananc doar in regim de super foame si sa nu am altceva ce manca.
    4. Si eu pun sare n iaurt!
    5. Sarmale, imi plac doar alea facute de mami.
    6.As manca usturoi la fiecare masa…de fapt, cred ca asta si fac 😀
    7. Nu ficat, ma ineaca..indiferent de cum e făcut.
    8.Mere ,as manca non stop.
    9.Dulciuri, nu pot trăi fara el…e cam ca apa, aerul. (Am fost si mi am luat glicemia, am 66 si mi a recomandat sa mananc dulciuri muhahahha- si eu care credeam ca dau in diabet ) :))

    • Maaama, Mazaricule ce zapacita esti! :))
      Cum ma sa nu iti placa chestiile verzi? As manca fasole verde, mazare, broccoli, stevie, spanac pana as muri. :)) Ciuperci la fel. :)) De fapt, chiar mi s-a facut rau acum cateva luni pentru ca am mancat doua portii de ciuperci cu usturoi si pui la cuptor. Cateva zile am bolit. :))

Lasă un răspuns

