Recomandare de vară: spray parfumat Avon Naturals Orange Blossom

Ello!

Dacă mă știți măcar un pic, știți și că mie îmi plac parfumurile bombă atomică, adică parfumurile care dau trecătorii cu roțile în sus. La vie est belle și suratele lui gen.

Dar ceva s-a întâmplat odată cu venirea primăverii și gusturile mele au suferit o deviere ciudată, în sensul că de când s-a încălzit afară am început să aleg parfumuri lejere și foarte lejere, cu arome citrice și florale. Cel mai des am întins mâna după Yves Rocher cu aromă de liliac sau cel cu ceai verde, Moment de bonheur sau Neroli. Nici nu se observă că sunt fană Yves Rocher. :))

În fine. Și pentru că sunt o pisicoasă apucătoare, m-am tot gudurat pe lângă mama să îmi ia și mie un cadou de 1 iunie, că doar sunt un copilaș și eu. Ptiu ptiu ptiu să nu mă deochi că tare mică mi-s.

Tot răsfoind și pararăsfoind ofertele de pe net (o femeie trebuie mereu să aibă ceva de cumpărat, altfel nu e femeie, săraca…) am descoperit cataloagele Avon. Și tot uitându-mă pe acolo am descoperit niște spray-uri pentru corp. Deja mă visam pufăindu-mă toată ziua dintr-o sticluță din aia, așa că TREBUIA să îmi comand măcar unul. Bun, am anunțat-o pe mama, a făcut ea ce a făcut și a găsit pe cineva care să dea comandă și m-am pomenit cu minunea acasă. Ba nu, nu acasă. Adusă direct la muncă, prin bunăvoința doamnei care l-a comandat.

20150628_150343

Mai exact, ce știe să facă spray-ul ăsta?

Iată ce am reușit să citesc pe etichetă (ce o fi fost în capul loc cu eticheta aia transparentă și scrisul ăla puricesc?): „Lasă-te răsfățată de aroma delicată a florilor de portocal. Mod de folosire: pulverizați pe piele evitând fața.”

Și cam atât cu informațiile. :)) La urma urmei, ce mai era de zis despre un spray?

Cum am reușit să îmi fac puțin timp pentru el, l-am pufăit pe mână. Prima părere a fost „pfewww, cât alcool și nici aroma nu e cine știe ce!”, apoi minunea s-a înfăptuit: am simțit o aromă plăcută, destul de puternică, florală, exact ca a apei de colonie Oriflame de care vă povesteam mai demult. O aromă dulce-zemoasă care mi-a dat același sentiment pe care îl am iarna când nimeresc o portocală foarte dulce. Efectiv îmi lasă gura apă când mă gândesc. :))

Alcoolul, deși în cantitate destul de mare, se evaporă imediat și lasă loc mirosului extraordinar. Nu sunt sensibilă la alcool (mai ales la cidrul cu soc, dar asta e altă poveste) deci nu m avut probleme cu iritații, piele uscată și altele din cauza lui.

20150628_150514

*las și o fotografie cu ingredientele, deși nu se văd toate…

Eu îl aplic pe gât, pe decolteu, pe brațe, pe haine și senzația de răcoare pe care mi-o oferă e incredibilă, chiar dacă afară sunt 35 de grade.

Mirosul este extraordinar de persistent, mai persistent decat al unor parfumuri care costă sute de lei. Been there, done that, știu ce spun. Îl pulverizez dimineața în jur de 10 și seara, după ora 18, încă mai miroase dacă apropii nasul de piele.

Cu toate astea, siajul nu e mare, mirosul rămâne „lipit” de piele, nu se simte prea mult în jurul meu. Dar e ok pentru un spray.

Îmi place că sticluța e mare, are 100 ml și îmi permit lejer 10 pufuri zilnic. Am consumat cam o treime în 2 săptămâni și câteva zile, dar l-am folosit aproape zilnic, cred că au fost doar vreo două zile când am fugit neparfumată.

Prețul a fost mic, jenant de mic, aproape pomană. 8 lei am dat pe el, iar în catalogul actual e 9 lei. Cred că va urma încă unul judecând după ritmul în care îl consum.

Mai există și alte variante, cu magnolie, cu iasomie, cu rodie și mango, margarete și lămâie, flori de cireș, vanilie și prună, trandafir și ciocolată, fructul pasiunii și bujor, orhidee și coacăze. Deci aveți de unde alege. 😀

Pe voi ce aromă vă răcorește vara?

3 gânduri despre “Recomandare de vară: spray parfumat Avon Naturals Orange Blossom

  1. Pingback: Preferatele lunii iulie (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

