Preferatele lunii iunie (2015)

Hello!

Mâine e 1 iulie și nu am vrut să treacă luna peste mine și eu să nu spun câteva vorbe despre produsele care mi-au plăcut mult în iunie.

Da, știu că nu am mai scris decât o dată o postare de genul ăsta (și atunci combinată cu goliciunile), dar a fost așa o lună bogată în noutăți încât nu pot să tac. Și pentru că mâine vin cu goliciunile, am zis să fie azi postarea cu preferatele. Pam pam, să începem.

20150630_213341

Sper că se înțelege ceva din fotografie, că abia acum m-am hotărât să scriu totuși și vă dați seama că lumină ioc, putere ioc, oboseală big time. Deci numai de bibileli nu îmi arde. 😀

  • Garnier Pure Active 3 in 1, v-am vorbit deja despre el. Mi-a făcut viața mai ușoară luna asta, mă bucur că există!
  • Gelul de duș Nivea Creme Soft! Băi, dacă știți cât m-am ferit de el până acum! Nu știam cum miroase și totuși îl catalogasem drept neinteresant și banal. Dar când l-a primit mama cadou de ziua ei normal că mi-am băgat nasul în el și nu mi-a venit să cred cât mă înșelasem! Știți reclama cu Nivea Soft, nu? Ca o ploaie caldă de vară. Exact așa e el și tare rău îmi pare că l-am nedreptățit până acum. Miroase minunat, senzația din timpul dușului e de prospețime, de libertate, mirosul e proaspăt și mă încântă. Nivea, te rog să îl faci și la vadră. Te rog. Din suflet. O să fiu prima clientă și o să rămân fidelă.
  • O altă preferată vine tot de la Nivea. E vorba despre crema antirid de zi Nivea Q10 cu extract de goji. E o cremă destul de lejeră, hidratantă, nu mi-a făcut probleme, nu au apărut minunății pe piele, tenul meu nu mai pare atât de obosit și parcă observ o netezire a ridurilor din jurul ochilor (deși scrie că nu trebuie să o aplic și pe-acolo, eu o fac totuși).
  • Serul antiimperfecțiuni Gerovital Happiness e o altă descoperire care mă bucură. Mi-a ajutat tenul foarte mult, dar nici acum nu o să spun prea multe, plănuiesc un mic review. Sper să îl scriu curând.
  • Blush-ul Essence Silky Touch în nuanța Summer Dreaming mi-a îmbujorat obrăjorii zi de zi și suntem prieteni buni.
  • Deodorantul Dove e o minunăție, îmi place totul la el! Dar cel mai mult îmi place mirosul lui floral, pe pielea mea seamănă cu mirosul de garofițe.
  • Spray-ul parfumat Avon a fost vedeta postării trecute. Am abuzat de el în ultimele săptămâni și tot nu m-am plictisit de el. E pur și simplu sublim.
  • Balsamul pentru mâini Essence, cu aromă de prăjituri și migdale miroase exact ca pișcoturile pe care le făcea mama când eram mică. Hidratează bine, mirosul persistă mult și bine, ce aș putea să îi mai cer?
  • Și la urmă… cine o fi inventat șamponul uscat Batiste? Fratemeleu, omul ăsta e sau a fost un geniu! Datorită lui, a treia zi după ce m-am spălat pe cap nu mai e cu păr pleoștit și ușor grăsun. E cu volum și păr frumos! Nu îmi place că încâlcește un pic, dar cui îi pasă?

Acum mă gândesc că aceleași produse le-am prezentat și într-un haul acum câteva săptămâni, alături de multe altele. Dar ele m-au impresionat. Sper că nu am ratat ceva. 😀

Ce ați folosit voi cu drag în iunie?

Ați încercat ceva din preferatele mele?

Pupicici!

5 gânduri despre “Preferatele lunii iunie (2015)

Lasă un răspuns

