Goliciuni de iunie (2015)

Salut!

Ce se întâmplă cu mine, frate? Aproape am uitat să scriu postarea! E aproape miezul nopții și eu nu am scris. Așa că mă grăbesc, ca să rămână scrisă pe 1, nu pe 2.

Să începem și să trecem ca furtuna prin ele!

20150701_224326

  • crema Nivea Care a fost un răsfăț total! Ușoară, foarte hidratantă și plăcut parfumată. Iarna viitoare sigur va reintra în trusa mea de nebunii;
  • dischetele demachiante Iseree sunt așa și așa, încă mai caut perfecțiunea…
  • apa de toaletă cu aromă de liliac, Yves Rocher a fost răcoarea mea în zilele călduroase. De 2-3 ori pe zi scoteam sticluța din geantă și pufăiam de zor;
  • deodorantul Dove a fost de muuuult timp dorit și pândit. L-am luat de la București cred și abia apoi a început să se umple și orașul meu de ele… :)) nu m-a dat pe spate, dar mirosul e superb;
  • Nivea Q10 Plus Serum Pearls a avut propriul articol. Eu l-am început, mama l-a consumat, după ce o perioadă l-am folosit amândouă și am fost încântate. Merită fiecare bănuț;
  • balsamul de păr Elseve Ulei Extraordinar e o minunăție! De la miros până la efecte. Miroase elegant, ca un parfum fin și lasă părul moale și hidratat. Bine, părul meu nu e problematic. Jumătate de an l-am abuzat cu placa și nu am avut 15 fire despicate în tot capul (ori nu s-au văzut), așa că nu pot să spun exact cum s-ar comporta pe un păr uscat și deteriorat. Și mama îl iubește (ea chiar are părul puțin mai uscat). Acum avem unul nou și nu cred că renunță, curând la el;
  • crema de față Effaclar Duo+. A fost bun, mi-a plăcut muuuult de tot!
  • gelul de duș Dove cu mandarină și floare de tiaré a fost preferatul meu o vreme. A beneficiat și el de un articol;
  • Masca gomaj Gerovital Happiness a fost ok, și-a făcut treaba. Găsiți mai multe în articolul în care am vorbit despre ea;
  • lacul de unghii L’Oréal Color Riche, nuanța 305 Dating Coral e minunată pentru vară! Încă o am pe unghiile de la picioare și aproape că nu îmi vine să o curăț. 😦 Lacurile Color Riche sunt oricum preferatele mele, momentan am un roz neînceput din colecția nouă, de vară. Dacă mă țin puterile, când îmi fac unghiile cu el, scriu 2-3 vorbe aici și vă arăt și câteva fotografii;
  • crema pentru mâini Cien SOS e bună, dar bună mai mult pentru vremea mai răcoroasă. E pe bază de glicerină și mi se pare că mi se lipesc mâinile, bleah, nu. Acum nu. La începutul primăverii a fost minunată, încă e minunată, nu mă înțelegeți greșit, însă nu suport senzația la nivelul pielii în combinație cu căldura. Și am un tub întreg lângă mine acum… :))
  • vedem în fotografie și o mostră de fond de ten Skin Luminizer de la Max Factor. Povestea cu el este în felul următor: e minunat. Pur și simplu minunat! Face pielea ca de porțelan, arată bine pe tot parcursul zilei, dar din păcate, pentru tenul meu gras și cu tendință acneică nu mi se pare suficient de… lejer. Nu îmi lasă pielea să respire și m-am trezit cu câteva coșulețe. E probabil ca asta să se datoreze și perioadei premenstruale (îmi pare rău, dar nu pot să o numesc ”perioada >aceea<”, prefer să îi zic pe nume), dar întâmplarea face ca tenul meu să își revină parțial fix după ce nu l-am mai folosit. Nu zic că e rău, zic doar că nu mi se potrivește. Tenul meu pretențios are nevoie de ceva mult mai lejer…

Cam acestea au fost!

Voi ce ați mai consumat?

Pupicici!

2 gânduri despre “Goliciuni de iunie (2015)

  1. Na, și ziceai luna trecută că în iunie nu o să mai ai ce să consumi. Uite că s-a găsit câte ceva! :))
    Nici eu n-am mai avut pradă foarte mare, dar recuperez luna asta, am multe produse scoase în față pe care am de gând să le dau gata, că deja am început să mă întind cu cosmeticalele și prin locuri mai ciudate, cum ar fi pe frigider sau pe jos. :))
    N-am mai avut de mult balsam de păr sau mască de la Elseve și parcă mi s-a cam făcut dor de ele!

    • M-am mirat si eu de mine ca am reusit sa dau gata atatea totusi. :))
      Si am cateva chiar si pentru luna asta. 😀 Ma bucur ca se imputineaza gelurile de dus totusi. 😀

Lasă un răspuns

