O pudră care a făcut mișto de mine

Nu obișnuiesc să scriu articole despre produsele care nu mi-au plăcut. Oricât de sarcastică și pusă pe glume sunt eu pe facebook, pe blog îmi place să dedic articole produselor care chiar m-au impresionat plăcut.

Dar se întâmplă să dau și peste cosmetice care îmi chinuie nervii zi de zi și despre care nu am cuvinte de laudă. Azi se întâmplă să fiu enervată la culme de o pudră.

Pe 9 martie am comandat această pudră de la Yves Rocher pentru că ce să vezi… pudra mea Max Factor era aproape consumată parcă și aveam nevoie de una nouă. Toate bune și frumoase, coletul a venit, am primit și niște cadouașe (după cum le e frumosul obicei, nimic de zis aici ) și am fost încântată.

20150703_213226

Am dat 60 de lei pe pudră și mi-a plăcut mult. Culoarea e potrivită, aspectul tenului e neted și catifelat atunci când o aplic, nu mi-a provocat apariția coșurilor. După 3-4 ore e adevărat că tenul începe să lucească, însă lucriul pielii nu mă deranjează prea mult.

În fine, pudra este ok ca produs în sine. Ambalajul îmi place mult, e elegant, un bleumarin frumos, până și pensula sa fină a fost ok când nu am avut o pensulă curată la îndemână. Oglinda mare mi-a fost de folos. Cantitatea mică m-a încântat, nu îmi plac cosmeticele care vin în cantități mari pentru că mă plictisesc repede.

Am mai spus asta și o să repet la nesfârșit. Am grijă de cosmeticele mele. Nu le țin murdare, nu le lovesc, nu le bruschez.

Atunci, de ce Doamne iartă-mă pudra mea arăta așa la două luni și-un pic după ce am cumpărat-o?

11206940_978502182180246_5265538459205622894_n

Nu, nu e consumată, e crăpată, s-au rupt bucăți din ea la simpla trecere a pensulei pe suprafața sa.

Și după încă o lună arată așa:

20150703_213123

Poate sunt eu nebună și exagerez, dar e prima pudră care se rupe în halul ăsta. Pur și simplu, când încercam să iau ceva produs pe pensulă, pac încă o bucată se rupea! Nu știu, o fi de vină și suprafața micuță pentru că nu puteam să plimb pensula în voie ci insistam pe o anumită porțiune.

Când eram mai tânără, pe la 20 de ani, aveam o pudră de 10 lei de la Oriflame, pe ea am folosit-o până la ultimul strop. Apoi am mai avut una aproape la fel. Am folosit-o și pe ea. Am avut un Creme Puff de la Max Factor, de 30 de lei (cantitate mult mai mare) care s-a ținut bine până nu mai puteam lua cu pensula de pe margini.

Atunci, de ce o pudră de 60 de lei se rupe? De ce se fărâmițează aproape uitându-mă la ea? Am spus-o și pe facebook, nu zic că 60 de lei inseamnă o avere. Dar în condițiile în care am încercat pudre mai ieftine și au fost bune până la ultimul strop, de ce de ea nu m-am putut bucura mai mult timp?

Yves Rocher, sunt mare fană a produselor voastre. Mare. Se observă din postările cu „goliciunile” fiecărei luni. Dar mai e de lucrat aici. Un pic, nu mult.

Sunt curioasă, ați încercat această pudră? Vi s-a întâmplat același lucru, sau am fost eu ghinionistă?

3 gânduri despre “O pudră care a făcut mișto de mine

  1. Foarte ciudat! Eu tind să cred că a fost o problemă cu pudra ta, o fi fost dintr-un lot prost poate, că pudra asta am mai văzut-o lăudat-o de alte fete care nu cred că au avut o astfel de problemă, cel puțin nu în primele luni de utilizare.

  2. Pingback: Goliciuni de iulie (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

