Recomandarea săptămânii: o ojă dulce-dulce, de vară

Hello!

Pentru că e duminică, e lene, e cald… nu vă stresez cu o postare stufoasă. Dar nu pot să mă abțin, vreau să vă arăt o ojă care m-a cucerit!

Mi-au plăcut mereu ojele Rimmel London, dar mi s-a parut că aveau o mică problemă. Pe la jumătatea sticluței, oja se îngroșa și îmi era greu să o folosesc. Nu am încercat să pun ceva în ea să o subțiez pentru că mie nu îmi plac cârpelile. S-a stricat, pa. Altfel stau cu gândul că e cârpăceală și nu îmi place. În fine.

Daaar, văd că au schimbat puțin ambalajul (eticheta, na), au scos anumite nuanțe și au introdus altele noi și sper din suflet să fi îmbunătățit și formula.

11046330_996394900390974_4886175429806699371_n

Eu am ales un roz puternic, vioi, care arată foarte bine în combinație cu nuanța pielii mele. Se numește Hot Tropicana și e numărul 407. Că tot îi spuneam eu Adinei că s-ar putea să calc în străchini… na că și mie tot la roz mi-a fugit privirea. 😀

Oja se aplică minunat, fără dâre, uniform și arată bine chiar și într-un singur strat. Odată ce am aplicat și al doilea strat, oja a devenit perfect opacă, lucioasă.

Da, luciul e minunat! Aproape efect de gel (că tot e o nouă modă…).

11403000_996845163679281_296399900342436405_n

Eu am ținut-o pe unghii aproape 5 zile, nu a sărit deloc (bine, ce ojă mai sare acum? Eu nu am mai găsit așa ceva de când foloseam Selene la un leu jumate, acum 10 ani), doar s-a tocit un pic la vârfuri, aproape insesizabil „din avion”. Nu pătează unghia și se îndepărtează foarte repede cu dizolvant cu sau fără acetonă. 😀

Vedeți aici cum arătau unghiile mele ieri, adică a patra zi.

20150704_155009

20150704_155050

Destul de bine, nu? Eu așa zic.

Micuța rozalină are 8 ml, termenul de valabilitate de 30 de luni de la deschidere și costă în jur de 6-8 lei. Eu am luat-o cu 8 lei din magazinul unde lucrez.

Vouă vă plac ojele Rimmel?

Pupicici!

Un gând despre “Recomandarea săptămânii: o ojă dulce-dulce, de vară

  1. Pingback: Cod portocaliu pe unghii – Rimmel Tangerine Tent | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

