Oja mea de vacanță – L’Oréal Color Riche 242 Pink O Pop

Salut!

Concediul din păcate s-a terminat, iar eu cu gandul la zilele frumoase și răcoroase ce tocmai s-au încheiat profit totuși de ultima zi liberă pentru a vă povesti despre oja pe care am purtat-o în vacanță.

Deși concediul meu nu a fost la mare (mă știați înnebunită după mare, dar anul ăsta i-am dat țeapă :)) ) ci la munte, am ales o nuanță intensă de roz, potrivită cu starea mea de spirit. :))

De o vreme cumpăr mai mult lacuri de unghii L’Oréal, iar vedeta postării de azi face parte din colecția nouă, pentru vară. Pink O Pop pe numele mic, numărul 242.

11692479_1000635599966904_3151444800317930328_n(Prima zi, imediat după ce s-a uscat oja)

După cum am mai spus, e un roz superb, intens, vioi… de vară.

Aplicarea se face ușor, culoarea e frumoasă și dintr-un strat (dar aplicăm 2 pentru rezistență și intensitate), timpul de uscare e relativ scurt, iar rezistența… eheeee! De cursă lungă, așa cum sunt toate produsele L’Oréal.

Sticluța are 5 ml ca și surorile ei din gama permanenta, iar prețul a fost… hm, 17 lei parcă. Nu mai țin minte exact, am rugat o prietenă să mi-o cumpere din București, de aceea nu mai țin minte, dar cred că 17 lei a fost.

Mai multe lucruri nu pot să vă spun, știți deja părerea mea despre lacurile de unghii Color Riche. Vă las cu câteva fotografii și câteva comentarii acolo unde e ceva de zis. 🙂

20150711_084822

20150711_084832

(A patra zi)

20150713_103144

(A șasea zi)

20150714_111444

(A șaptea zi – scuzați cuticulele, urma să șterg unghiile și să refac manichiura)

Eu când v-am zis că e de cursă lungă… ehe! Bine, e adevărat că aveam și un top coat bun, dar chiar și fără top coat o ojă Color Riche rezistă lejer 5 zile.

Mai e ceva de zis? Nu cred. Încă sunt de părere că ojele L’Oréal sunt cele mai faine!

Care e oja voastră de vacanță? 😀

Pupiiiicici!

5 gânduri despre “Oja mea de vacanță – L’Oréal Color Riche 242 Pink O Pop

  1. Ma intriga extrem de tare ojele astea L’oreal pentru ca le-ai tot laudat. Nu am avut nici una, dar vreaaau. Momentan nu pot sa justific o astfel de achizitie dar le am trecute pe mental note acolo. La cat de dezastruos e palmaresul meu cu rezistenta ojelor as fi fericita de ar sta si 3 zile neciobita pe gherute. Sa stea o saptamana mi se pare SF!:))) Super faina culoarea btw! Si din cate am vazut a fost de bun augur oja, ca pozele din concediu au inspirat super relaxare!:D

    • Sarumana! TREBUIE sa incerci macar una, sunt minunate! Da, concediul asta a fost doar relaxare… a fost minunat. Si da, oja a avut partea ei de „vina”, nu am avut grija ei deloc, ca a sarit, ca s-a ciobit, etc. A fost intacta. ❤

  2. Chiar bune de tot ojele astea Color Riche – L’Oreal! Una singura am (Rose bagatelle) – un nude cu tenta usoara de roz si m-a cucerit!
    Nuanta de pe unghiile tale… chiar ca o bombonica! 😀 Imi place!

    Puuup, draga Dana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  3. Pingback: Goliciuni de August (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

