Cod portocaliu pe unghii – Rimmel Tangerine Tent

‘Ello!

Pentru că afară e cuptor în toată regula, am zis să mă asortez cumva cu căldura și să port pe unghii o culoare aprinsă mai ceva ca soarele.

Nu v-am povestit, dar înainte să plec în concediu m-am întâlnit cu Cami de la http://www.the-beauty-addict.com câteva minute. ❤

Îmi doream de mult timp să o cunosc și iată că într-un sfârșit s-a întâmplat! Lui Cami îi place mereu să mă răsfețe și din nou mi-a adus o punguță de bunătăți de care mă bucur chiar din acea zi. Mulțumesc, Cami, ești minunată, amuzantă și tare de treabă!

În punguța cu minuni am găsit o ojă tare frumoasă din colecția de vară de la Rimmel London Rita Ora.

11755161_1005935966103534_948119052262225268_n

Recunosc că nu aș fi avut tupeu să cumpăr o ojă atât de portocalie, mă știți cu rozurile și roșul și nu m-aș fi văzut cu o culoare așa îndrăzneață.

Părerea mi s-a schimbat imediat ce am aplicat-o pe unghii. Vine atât de bine, chiar și cu pielea mea rozalie!

V-am mai povestit despre o surioară de-a ei luna trecută, aici, și am aceeași impresie despre cea nouă.

Nuanța se numește Tangerine Tent și are numărul 400.

Se aplică ușor, e opacă din două straturi, se usucă repejor.

E a treia zi pe unghii și observați în poze că e intactă.

Peste ojă am aplicat și top coat-ul Farmec.

Ca să nu mai zic că deja au lăudat-o câteva cliente când mi-au văzut unghiile! ❤

Bun, vă las cu fotografiile!

20150721_105345

20150721_105413

20150721_105525

20150721_105945

20150721_110003

Cum vi se pare? Așa-i că e frumoasă foc? ❤

Pupicici!

6 gânduri despre “Cod portocaliu pe unghii – Rimmel Tangerine Tent

Lasă un răspuns

