Preferatele lunii iulie (2015)

‘Ello!

A trecut și iulie… și dacă la începutul lunii mă gândeam că nu voi avea nici prea multe goliciuni, nici prea multe preferate… iată că m-am înșelat.

Despre goliciuni vă povestesc poimâine, pe 1 august, dar trebuia cumva să vă arăt și ce descoperiri faine am făcut luna asta. Nu sunt multe, dar m-au încântat aproape zilnic. Să începem!

20150730_205516

  • când o prietenă mi-a zis de gelul de duș Glamorous de la Palmolive, am dat fuga la Billa să îl cumpăr. Și m-am îndrăgostit. Miroase fenomenal, fructat, aromat, un miros de zmeură amestecată cu ceva… deosebit. Miam miam! În plus, are particule exfoliante. E minunat, merită încercat;
  • gelurile de duș B.U. sunt preferatele mele de când le-am descoperit. Din cel roz, cu smochine și iaurt mai am unul plin, iar despre cel cu fistic și macarons am aflat tot de la prietena de mai sus, care mi l-a și cumpărat și păstrat până m-am întors din concediu. Cel cu smochine miroase asemănător cu parfumul Euphoria de la Calvin Klein (v-am mai spus asta, dar nu vreau să uitați), iar cel cu fistic miroase a ciocolată caldă. Sau ciocolată cu lapte. Ceva fin, delicat, dar deosebit și delicios. Dacă îl vedeți pe undeva, merită să îl încercați. Eu am mai fost pe la magazinul de unde mi l-a luat mie, dar nu il mai aveau. Așa că habar nu am pe unde se găsește, dar gelule de duș, fii atent aici! I will find you and I will take you home with me!
  • despre ghețușca asta de loțiune Nivea sub duș v-am povestit zilele trecute. E minunată, își face treaba, răcorește, parfumează discret (face casă bună cu gelul de duș cu fistic, miros extraordinar de bine împreună) și hidratează;

20150730_205748

  • pudra matifiantă All about Matt! de la Essence e perfectă! Matifierea este de durată, aspectul e natural, lasă pielea să respire și mai e și ieftină. Chilipir, nu glumă!
  • rujul Bourjois Rouge Edition Velvet în nuanța Olé Flamingo a devenit drăgălașul meu încă înainte să pun mâna pe el. Când în sfârșit l-am cumpărat și l-am pus pe buze l-am iubit cu foc și încă îl iubesc! E intens, e pigmentat, e rezistent (în concediu m-am culcat într-o noapte fără să demachiez și buzele, am aplicat balsam peste el și a doua zi dimineață arătam de parcă atunci mă rujasem), nu usucă buzele… e rujul perfect. Nu e 100% rezistent la transfer, ca Lipfinity de la Max Factor, dar nici senzația nu e aceeași. Cel de la Max se simte ca o vopsea pe buze, iar aici avem un ruj de catifea. Prețul e măricel, 55 de lei, dar merită fiecare leuț;
  • rimelul Get Big Lashes (varianta waterproof) de la Essence e o nouă descoperire de nota 10, e un rimel de care nu mă voi despărți prea curând. E ieftin (14 lei), îmbracă frumos genele, ale mele arată de parcă aș avea gene false când îl folosesc. :)) E cu adevărat rezistent la apă, prima dată când l-am folosit am intrat până și la duș cu el pe gene și cu apa curgând am început să mă frec la ochi. Și ca să vezi, s-a întins doar un picuț. Nici mama rimelurilor de 3 milioane nu ar fi rezistat chinurilor la care l-am supus pe amărâtul ăsta de 14 lei. Concluzia? Tu, prietene, tu o să fii over and over again în portfardul meu. Așa economisesc niște bani să îmi iau rujuri scumpe, mwhaaaahahaha!
  • ultimele două produse sunt primite cadou de la Cami. Cine ar fi crezut că voi folosi eu vreodată în viața asta bronzer? Cine? Eu nu, cu siguranță! Cu atât mai puțin că un bronzer va deveni preferatul meu. Băi, arată atât de natural chiar și pe pielea mea deschisă. Nici nu știu ce să zic mai mult despre el, pentru că e primul pe care îl folosesc. Știu doar că îmi place place place! Și l-am folosit aproape zilnic în concediu, și am avut tupeu chiar și ziua să îl port. Pe-aici prin oraș. :))
  • Apa de toaletă Naturelle Osmanthus de la Yves Rocher are o aromă proaspătă, răcoroasă, perfectă pentru zilele astea groaznic de călduroase. Și e și destul de persistentă, contrar așteptărilor mele. Acum miros pielea în locul unde am pufait parfumul la 10 dimineața și culmea, dar încă se simte un strop. Imi place tare tare mult! Și voi abuza de el și toată luna viitoare! Pam pam!

Cam atât pe luna asta. Sunt curioasă ce minunății mi se vor strecura în fuflețel luna viitoare.

Preferatele voastre care au fost?

Pupicici!

4 gânduri despre “Preferatele lunii iulie (2015)

  1. Nici nu cred ca am vazut gelul acela de dus de la Palmolive prin magazine. ♥ Trebuie sa-l caut, cel albastru mi-a placut maxim. Cred ca I will end buying lotiunea aia de la Nivea, prea o lauda lumea! :)) 😀

  2. Naturelle Osmathus a fost folosit intens luna asta și de mine! Îmi place la nebunie!
    B.U. cu fistic trebuie neapărat încercat! Pe celălalt îl am în variantă mini, o să-l iau în vacanță.
    La mine a fost o lună plină de descoperiri, o să am o postare kilometrică. :))

Lasă un răspuns

