Goliciuni de iulie (2015)

Salut!

Luna trecută am crezut că nu voi consuma nimic nimicuț pentru că o bună parte din iulie am fost în concediu și am avut mai mult chestii noi la mine. Dar iată că am consumat destule produse. Bine, câteva sunt ale mamei, dar de o vreme mi le dă tot mie să le prezint. 😀

Haideți să vedem. Și apoi să înceapă week-end-uuuul!

20150801_194948

  • gelul de duș Yves Rocher cu aromă de cacao și portocală e de acum două ierni, abia vara asta l-am început. Miroase foarte bine, mi-a plăcut;
  • micul gel de duș sclipicios I love… a fost cu mine la munte și acolo l-am și consumat. Are 100 de mililitri sticluța și mi-a ajuns câteva zile. Mirosul nu e prea de vară, deși e minunat. Așa că untul de corp ce a însoțit gelul de duș în set a mers la mama, e înnebunită după aroma lui de vanilie și migdale;
  • gelul de duș Nivea Creme Soft e minunat. Cum de nu l-oi fi descoperit eu până acum? Mi se pare că v-am povestit despre el la preferatele lunii iunie, așa că nu mai reiau. Oricum va urma o sticloanță mare. Parol;
  • gelul de duș Le Petit Marseillais cu lapte de migdale dulci a fost o semi-dezamăgire, pentru că am avut inițial săpunul cu aceeași aromă și mi-a plăcut mult. Mama fiind la munte, nu i-am cerut decât un gel de duș să îmi aducă. Mi-a povestit că l-a văzut la Billa acolo (da, și eu am Billa în oraș, da’  alta e când vine de la munte :)) ) și mi l-a cumpărat până la urmă. În sticluță mirosea… mmmm, delicios! Ei bine, când am purces la curățarea trupșorului din dotare și gelul de duș a intrat în contact cu apa… a început să miroasă a sodă, a pui ud, numai a migdale nu. Bine, nu a mirosit ca dezamăgirea secolului cu macadamia de la Yves Rocher, dar recunosc că mă așteptam la ceva mai mult. Până la urmă am început să folosesc mai mult la un duș, să se mențină cumva aroma. Așa a fost ok;
  • gelul de duș sclipicios Balea cu aromă de kiwi a fost bunuț, deși aroma era cam sintetică, plasticată. Dar a mers. Într-o săptămână-două a fost doar o amintire; :))

20150801_195210

  • șamponul antimătreață de la Yves Rocher e al enșpelea consumat. Nu am întâlnit până acum un șampon mai bun ca el;
  • gel spumant purifiant Gerovital Plant. A fost a patra sticluță cred, iar acum am una nou nouță la baie. Nu am cuvinte să spun cât îmi place;
  • apa micelară Yves Rocher… ustură ca naiba, dar măcar curăță bine. Mi-a dat bătăi de cap și până la urmă i-am pasat-o mamei care nu a avut probleme cu ea;
  • demachiantul Farmec Natural cu gălbenele e expirat. L-am folosit și eu, l-a folosit și mama, dar expirat nu mai aveam cum să il punem pe ten. E foarte bun;
  • laptele de corp Gerovital Happiness cu afine e minunat. Îmi merge la suflet gama Happiness, au dat lovitura cu ea! Toate produsele din gamă sunt minunate, își fac treaba, sunt ieftine, nu cauzează neplăceri (iritații, coșuri, etc) și mai și miros fabulos! Am încercat o mulțime și mi se par fantastice;
  • lăpticul Doina sau Doinița, cum îi zice mama… a fost al mamei, e remediul ei împotriva călcâielor aspre. Și credeți-mă, mama are călcâie de bebeluș de când folosește Doina. E și ea la a enșpea sticluță și nu se va opri curând; :))
  • deodorantul Dove Invisible Dry e preferatul meu de o vreme. Sunt la al doilea tub;

20150801_195434

  • pudra care a făcut mișto de mine e aruncată consumată pe jumătate. Când m-au sunat fetele de la Yves Rocher să îmi facă niște oferte și să mă întrebe ce părere am despre produsele lor, le-am povestit despre pudră. Se pare că trebuia să sun și să îi anunț, că ar fi putut fi înlocuită. Voi ține minte pentru data viitoare, deși sper că nu va exista o dată viitoare, pentru că în general sunt mulțumită de produsele Yves Rocher;
  • CC Cream Gerovital Happiness, nuanța deschisă, cu zmeură. Am de făcut o precizare aici. Știți că gama Happiness se împarte în 3 categorii: zmeură pentru ten normal, caise pentru ten uscat și afine pentru ten gras. Ei bine, regula e valabilă pentru cremele de față și eventual cele de corp, nu și pentru CC cream-uri. Astfel vom avea doar ten deschis – zmeură, mediu – caise, închis – afine, fără a se specifica tipul de ten căruia îi este adresat. Asta pentru că a fost o confuzie la începuturi. CC-ul meu e minunat, e perfect pentru mine și deja am cumpărat unul nou;
  • lacul de unghii cu efect de gel de la Farmec am impresia că a mai fost inclus în niște goliciuni, dar nu m-am îndurat de el și am încercat să îl mai folosesc. Deci să îmi fie cu iertare dacă l-am mai afișat pe undeva. Oricum și din el am o a doua sticluță începută!
  • mostră de highliter sidefat de la Flormar, primită de la Adina. Uau, cât mi-a plăcut! L-am folosit aproape zilnic în concediu. Îmi plăcea să îl folosesc seara, când mă machiam mai puternic, să mergem pe „Dorobanți” – așa numeam zona din centru unde e terasa Nargila despre care vă povesteam în articolul despre concediu. Bun, produsul e bun de tot! Dă o strălucire discretă tenului, pleoapelor. Nu știu cât costă full-size, dar sunt sigură că își merită banii;
  • mostră de apă de toaletă Naturelle Osmanthus. Am purtat-o prin geantă luni de zile pentru că îmi plăcea aroma sa și mă gândeam să o cumpăr. Norocul meu a fost că l-am primit!

20150801_195530

  • șervețelele pentru bebici nu îmi lipsesc niciodată din casă. Le folosesc fie pentru demachiat, fie pentru reîmprospătat tenul, mâinile, fie pentru a curăța „bucuriile” pe care le lasă Pitu prin te miri ce loc. Din păcate el nu e ca pisicuțele să facă doar într-un loc, așa că atunci când îi dăm drumul din colivie îmi mai lasă amintiri pe vreun dulap, pe covor, pe… mine… :))
  • în punguța din mijloc vedem o rezervă de ceară de unică folosință, pe jumătate consumată. Prostia a fost că nu am cumpărat și aparat pentru ea, dar oricum și-a făcut treaba. O arunc pentru că îmi e foarte greu să o încălzesc în apă fierbinte;
  • dischetele demachiante OPS sunt preferatele mele. Le-am descoperit într-un magazin din oraș și deja sunt la al doilea pachet. Sunt moi, fine, catifelate și cel mai mult îmi place e că nu sunt din alea cusute.

20150801_195711

  • Kiss my Baby Lips! :)) Balsamul de buze Maybelline e fain, dar mult prea roz pentru gustul meu. Mai aveam de câteva folosiri, dar m-am cam plictisit de el și începea să zgârie buza marginea aia și paaaa pa pa!
  • balsamul de buze cu fructe rosii, Yves Rocher, mai are și el pentru vreo două zile, dar nu păstrez tubul încă o luna pentru astea două zile. Așa că l-am inclus acum și când îl consum, pa pa direct.

Hiuuuuh! Am avut câteva! Dar e bine că am din ce în ce mai puține chestii și fac cumpărături mai cu cap. Că și primesc e altă treabă, dar ideea e că sunt eu mult mai cumpătată. Mai puțin la ojă. Nu mă pot abține de la ojă, dar deja am jurat public pe facebook că nu îmi mai iau nicio ojă până în septembrie.

Voi ce ați mai consumat?

Pupicici!

6 gânduri despre “Goliciuni de iulie (2015)

  1. Hărnicuță, hărnicuță! Ai consumat ceva produse, bravo! Cred că luni îmi fac și eu publice goliciunile. :)) Iar am adunat o grămadă, printre care am și eu laptele de corp Gerovital cu afine care a fost mi-nu-nat!
    Gelul de duș I love îl am dar îl țin pentru sezonul rece, untul de corp din gamă cred că o să-l iau în vacanță, CC Cream-ul e minunat, gelul de duș YR l-am avut și mi-a plăcut mult, Baby lips eu îl am pe albastru și nu mi se pare cine știe ce, iar micelare YR am încercat altele… una am consumat-o luna asta și mi s-a părut ok, cealaltă n-o suport pe zona din jurul ochilor, ustură rău.
    Deci eu acum am aflat că ție nu ți-a plăcut gelul de duș cu macadamia și nu-mi vine să cred! Ce păcat, mie mi se pare delicios!

    • Abia astept sa le vad si pe ale tale. Cum a zis si Deena, tare imi plac postarile astea.
      Deci. Daca il mai vad pe ala cu macadamia turbez. :)) Ma fac mov ca minionii aia zombalai. :))

  2. Mm, asa ma bucur sa vad ca ti+a placut! Cred ca eu l-am luat in full size, dar nu mi se potriveste, ca am pleoapele mai uleioase, cred. Daca e acelasi, ti-l trimit cu drag. Daca il accepti desfacut 🙂
    Scrie-mi tu nuanta de pe mostra ca nu vad si verific acasa.
    Te pup, harnicuta lu’ mama!

    • Da, Adinut, chiar m-a impresionat! E discret, nu sclipicios si manelaros. Mai, chiar nu stiu ce nuanta e, am aruncat punguta cu goliciuni si am uitat ce scria pe spate. 😦 Dar avea o nuanta de sampanie, nici spre roz nici galben. Un bejuliu cumva…
      Te puuup!

Lasă un răspuns

