24 Food Question Tag

Bunăăă!

Azi, după ce am citit noua postare a Adinei, o leapșă, am observat cu bucurie că la final am fost și eu nominalizată pentru a o prelua. Așa că m-am apucat imediat de scris și acum ajung și pe blog, să vă spun ce treburi am eu cu mâncărica. 😀

Voi prelua întrebările în română, așa cum le-a scris Adina.

  1. Care este mic-dejunul tău preferat?

Îmi place când e mama acasă dimineața și pregătește ea. Îmi place când mă așteaptă cu omletă, salată de roșii, brânzică și o cafea cu lapte.

2. Cum îți place să bei cafeaua?

Îndulcită și musai cu lapte, mult lapte!

3. Care este sandwich-ul tău preferat?

Mușchi afumat și cașcaval.

4. Supă sau salată?

Supă, supă, supă! Bine, mai degrabă ciorbă, dar na… decât salată…

5. Care este cartea ta de bucate preferată?

Nu citesc așa ceva. Mai găsește mama chestii interesante în revista Practic în bucătărie, dar cam atât.

6. Fără dulce, sau fără savoare?

Fără dulce. Fără sare, piper, acrituri, iuțeli nu stau.

7. Care este bucătăria ta preferată?

Nu cunosc prea multe. Am mâncat doar mâncare cu specific chinezesc și libanez. Cea chinezească e destul de ciudățică, deși bună de tot. Totuși, prefer mâncarea cu specific libanez.

8. Care este emisiunea culinară preferată?

Hell’s Kitchen. Pentru scandal. :))

Îmi mai place emisiunea lui Buddy de pe TLC și tot pe TLC mai e Food Fighters, sau ceva de genul ăsta. Mai demult îmi plăcea o emisiune pe Euphoria unde era un tip sexy de culoare care pregătea tot felul de nebunii pe grătar.

9. Care este plăcerea ta vinovată într-ale culinărelii? :))

Pastele carbonara, pastele cu sos de roșii picant și conopida gratinată.

10. Cine te inspiră în bucătărie?

Ca pe Adina… mama! Și gagică-miu!

11. Gătit acasă sau cina în oraș?

Mănânci, calule, ovăz? De mi-aș permite, aș încerca zilnic alt restaurant. Dar așa… mă răsfăț acăsică.

12. Ce ai pe lista de preparate așa și așa?

Ciorba cu carne. Mănânc, dar nu mă omor după ea.

13. Care este restaurantul tău preferat?

Aici, în oraș, restaurantul libanez Geo.

14. Îmi fac cumpărăturile la…

Billa sau Penny. Aș prefera să merg la piață, dar nu sunt o persoană matinală. La piață merge mama când poate, când are timp.

15. Cel mai bun lucru pe care l-am mâncat este…

Sarmalele făcute de mama, conopida despre care vorbeam mai sus, taouk-ul și macarons de la Madame Lucie.

16. Care este cocktailul tau preferat?

Sex on the beach. Fără să vreau să sun cumva kinky. Când merg în concediu îmi place să încerc cocktailurile din restaurantele sau terasele pe unde merg, dar din toate, el mi-a rămad în suflet.

17. Cu cine ai servi o cafea? Cu George (Clooney) sau cu Heston (Blumenthal)?

Fleoșc. Cu gagică-miu, o cafea de la automat și fursecuri pe balcon. Invitația rămâne deschisă și pentru Neymar. Da’ cu Georgică și Hestonică ce să fac? Nu, merci, îs mai mari ca alde tata. Plus că am auzit că Neymar știe să gătească. :))

18. Ce nu lipsește din bucătăria ta?

Piper, usturoi, lactate.

19. Gustarea mea preferată…

Chipsuri și bere.

20. Ce fel de pizza preferi?

Cu mult salam, mulți cârnăciori și mult cașcaval. Dacă are și ceapă, ardei și porumb e perfect. A, nu sufăr măslinele.

21. Ce mâncare nu îți place deloc?

Organe și carne grasă.

22. Blogul culinar preferat este…

Nu am, sorry.

23. Cel mai ciudat lucru pe care l-am mâncat…

Melcii se pun? Sau bambusul din supa chinezească?

24. Nu pot să trăiesc fără…

Ciorbă de legume. Usturoi. Condimente. Zeamă de varză. Castraveți acri. Strongbow.

Hai să trăiți! :))

Eu dau tagul mai departe (sper că nu l-au făcut încă) spre… Deena de la Makeupdreamin și Ella de la Beauty Corner.

Și cu asta mai am doar două taguri pe listă. Un Liebster și unul cu palete de farduri… îmi vine să îmi dau palme de câte ori îmi amintesc că tot nu l-am făcut pe cel cu paletele.

Și desigur, aștept răspunsuri la întrebările din tag, în comentarii!

Pupicici!

8 gânduri despre “24 Food Question Tag

  1. Ieeei, mersi pentru nominalizare! 😀 O să-l fac cât de curând, sunt și eu restantă cu multe (la Liebster cred că am vreo 7-8 nominalizări, nu știu cine o să citească postarea aia, când o fi gata).
    Noi suntem cam pe dos cu toate la capitolul mâncare, se pare. :)) Mai mult nu zic! 😀

    • :))) Atunci o sa astept sa il citesc si pe al tau sa vad unde ne dam cap in cap. :)) Eu am fost mereu pretentioasa cu mancarea, nu prea ma nimeresc pe felie cu ceilalti oameni… parca-s din alta rasa eu :)))

  2. deci practic in bucatarie m-a facut KO de cateva ori. nu au iesit retetele si pace! in plus, au cantitati de alea gen: 3 linguri de faina, 2 de zahar. pai daca eu am lingura mai mare decat a ta sau o pun cu varf, nu iese gretos de dulce sau… tare ca piatra, iute ca sageata? de departe prefer retetele cu gramaje.

    macaronsurile de la madame lucie sunt cele mai bune pe care le-am mancat si eu. si le-am incercat si la mama lor acasa, dar nu. astea sunt… za best ❤

    te pup, tenc iu pentru onorarea lepsei, domnita draga!

    • Probabil pentru asta cu lingurile iti trebuie ceva mai multa experienta si „ochiul format”. Mama le cantareste ochiometric si ii iese mai mereu ce trebuie. O sa avem si noi timp sa invatam care cum si ce fel. :))
      Macaronsurile alea au fost singurele pe care le-am mancat vreodata, desi am vazut apoi si in alte parti. Nu am vrut sa stric o amintire atat de placuta. Asa textura, gust si finete nu cred ca am simtit de prea multe ori. Erau perfecte. 😀
      Te pup, domnita, merci pentru leapsa! A fost o placere. 😀 In plus, mi-a mai trecut timpul la munca. :))

  3. Multumesc multumesc! Desi sunt cam absenta din blogosfera lately, citesc in continuare tot. Si citind tag-ul asta ma gandeam ahhh ce misto, l-as face si eu. Cand colo, zbang, nominalizare. Acum e musai sa ma mobilizez asa-i?:))

Lasă un răspuns

