Comandă Yves Rocher – august 2015

Hapciu!

Na că vremea asta m-a doborât. Psihic, fizic, cum vreți voi. Ma simt ca o legumă deși nu mă doare mai nimic.

Cu toate astea, de shopping îmi arde. Păi da’ cum să nu? 😀 Așa că luni, cum am observat pe facebook că la Yves Rocher a apărut oferta lunii august, am dat fuga la comandă. Am comandat produse în valoare de 120 de lei, dar aplicând codul HAPPY20, valabil în acea zi, am primit 20 de lei reducere, astfel încât am plătit doar 100 de lei. Dacă erau rapizi (cum au fost până acum, dar nu știu ce e cu ei de o vreme) și trimiteau și ofertele pentru abonații la newsletter în aceeași zi (repet, cum făceau până acum), aveam o altă promoție, anume aplicând codul HAPPY60, primeam reducere de 60 de lei pentru o comandă de minim 149 de lei. Ceea ce înseamnă că puteam să comand de 160 de lei și să plătesc tot 100. Urâțel, Yves Rocher! Poate luna viitoare sunteți mai rapizi.

Vorbind de rapiditate, coletul a venit azi, ceea ce înseamnă 4 zile lucrătoare. Repejor, dar mi-ar plăcea să fiu informată cu un mail în momentul în care expediază coletul, eventual și un AWB, sărumâna, trăi-v-ar vouă! :3 Sunt pretențioasă, nu? Așa zic și eu. Fac fițe, nu? :3

Bun, să revenim la comandă. Să vă arăt ce mi-am luat adicătelea.

 PicsArt_1440179391852

  • gel de duș cu aromă de cafea, doh! Cum să îl ratez? 😀
  • gel de duș cu aromă de portocală. Maaaaai, cum miroase! Delicios și fresh, miam, miam!
  • gel de duș cu aromă de carambola (fructul stea). Și el miroase delicios, mă duce cu gândul la aroma de Fanta; 😀
  • gel de duș (deja exagerez, nu?) cu aromă de lămâie verde. L-am mai avut, mi-a plăcut extraordinar de mult și de săptămâna viitoare intră în prima linie pe etajeră în baie!
  • Ruj Strălucitor în nuanța Corail Doux (chiar dacă fotografiez acum, nuanța nu va fi cea reală, așa că o las pe mâine și îl găsiți pe instagram). L-am mai avut anul trecut în două nuanțe (aceasta și roz cocktail), mi-a plăcut foarte mult și am decis să îl comand din nou. Nu pentru mine, ci pentru mama. Ei i-a placut teribil de mult nuanța asta și îi vine și foarte bine;
  • două flacoane de șampon antimătreață. Cu cel de acasă, se fac 3 pline. Plus unul pe jumătate la baie. Sunt nebună? Nu, nu sunt, pentru că se consumă și comenzi nu fac în fiecare zi.

Bun, pentru aceste produse am primit și niște cadouri.

PicsArt_1440179129815

  • două mostre ale unui parfum, nou presupun, So Elixir Bois Sensuel. Nu mă întrebați cum e, nu le-am desfăcut încă;
  • o mostră de cremă antirid cred. Nu am fost atentă ce scrie pe ea, sorry; 😦
  • aici e aici. De când vânez ceasul ălaaaa! Îmi place tare mult! E mare, e simpatic, e versatil, e mișto!
  • apa de toaletă Naturelle am fost tare curioasă cum miroase. Mie nu mi se pare că seamănă cu Light Blue sau I love love. E un parfum fresh, foarte subtil, lejer, răcoros, de vară, dar nu seamănă cu cele două. Probabil îl va folosi mama mai mult, eu sunt cu puturoșeniile dulci! :)) Dar îmi place foarte mult, e așa suav…

Și cam astea au fost. 😀 Sunt încântată de achizițiile mele.

Voi ați profitat de noua ofertă?

Pupicici!

7 gânduri despre “Comandă Yves Rocher – august 2015

  1. Mie mi se pare ok totusi ca ai avut o reducere. Plus cadourile alea nu sunt chiar cele mai de aruncat 🙂 adica ok inteleg ca daca se putea face o reducere si mai mare, why not? Dar sunt de apreciat ca au promotii si cadouri.

  2. Ma
    Refer ca nu putem avea si 1000 de reduceri, si cadouri, si newsletteruri si tracking colet :)))) i mean, come on. E bine sa fii pretentioasa but don’t fall in this trap. Asa am fost si eu si ajungi sa nu te mai multumeasca nimic.
    P.s. Cum e parfumul?

  3. la partea cu livrarea, ma cam oftic si eu cu YR. nu tu notificare de trimitere, nu tu awb, nu nimic. Noroc de mesajul de la curierat… revenind la produse, sa le folosesti cu mare drag! gelul cu lime il am si eu, e pe terminate si e ideal pe vremea asta calduroasa! samponul l-am luat sotului, cu tot cu tratamentul ala la tub, acum astept feedback de la el!

    • Mda. Noroc ca au oferte bune, altfel ii lasam de mult timp si imi luam din magazin. :)) Gelul ala e delicios, as sta numai in baie sa il folosesc. 😀
      Samponul chiar e eficient, sper sa se inteleaga si sotul tau cu el. 😀

Lasă un răspuns

