Goliciuni de August (2015)

Salut!

Dacă vă întrebați unde am dispărut în ultima vreme, vă zic că am fost un pic bolnavă, un pic fără chef, un pic fără timp și da… vavavum am dispărut de aici. Blogul e primul afectat din păcate.

Dar am reușit să mă adun un strop ca să mă laud (doh) cu produsele consumate luna trecută. Am avut destul spor, ba chiar am terminat și o cremă de față (în doar 3 luni!). Și uite așa, odată cu goliciunile astea m-am trezit că nu mai am nici cremă de noapte, nici demachiant… :))

Hai să vedem ce bunătăți am eu aici!

20150901_183519

  • gelul de duș exfoliant de la Palmolive! Mmmmmmm, bun de tot! L-aș mai lua dacă l-aș prinde la promoție din nou;
  • gel de duș cu măr și anason, ediție limitată, Yves Rocher. Nu mai știu dacă aici am zis sau pe blogul altei fete, dar a fost o oarecare dezamăgire. Miros slab. Cam asta a fost problema;
  • gel de duș B.U. cu fistic și macarons. A fost un deliciu! Dacă îl găsiți pe undeva, merită toți bănuții. Eu deja am unul nou la baie, mulțumită unui voucher emag… 😀 și apropo de emag, trebuie să îmi fac timp să vă povestesc despre experiența mea cu magazinul online și să vă arăt ce mi-am luat pe voucherul ăla!
  • șamponul Wash&Go antimătreață a fost ok o vreme. După câteva săptămâni de utilizare am început iar să fac mătreață. Clar nu am altă variantă în afară de cel de la Yves Rocher…
  • loțiunea de corp sub duș Nivea Q10. A fost minunată, am vrut să îmi cumpăr alta. dar deja se duce vara și senzația de răcoare nu îmi va mai fi de folos… 😀

20150901_183631

  • spumă de păr Nivea Diamond Gloss. E veche, am una nouă, cea veche pleacă. Pa pa. Adios. Ceau bau;
  • apa micelară Garnier nu mai are nevoie de alte cuvinte. E the one! Acum nu mai am demachiant de niciun fel, ma chinui cu niște șervețele la 3 lei, dar tot ea va fi cumpărată și recumpărată de acum încolo;
  • ulei demachiant Balea, primit de la Cami care a fost încântată de el și care mi-a stârnit curiozitatea. Mi-a plăcut mult, a curățat bine machiajul, nu mi-a iritat ochii, nu mi-a cauzat probleme cu pielea;
  • vă amintiți că am zis de atâtea ori că îi fac review serului antiimperfecțiuni Gerovital Happiness? Ei bine, poftim că l-am consumat și nu am apucat să scriu despre el. Zic acum că își merită cei 20 de lei și chiar mai mult, e un fel de Effaclar în varianta românească, dar cu parfum de afine. Dacă aveam un coș urât seara, până dimineața se calma. Dacă îmi scoteam punctele negre seara și pielea era roșie și pătată, până dimineața nu mai aveam nimic. Mi-a ținut problemele în frâu chiar și în concediu, când din cauză că nu îmi respect programul de îngrijire a tenului, mă întorc cu enșpe coșuri. Și asta pentru 20 de lei sau chiar mai puțin, depinde de magazin;
  • crema depilatoare Farmec e o veche prietenă. Trebuie să am o cremă depilatoare mereu în casă, pentru momentele când îmi e lene să bag epilatorul în priză sau pentru zonele în care nici moartă nu aș pune ceară sau epilatorul;
  • gelul răcoritor (parcă) Avon cu ananas a fost luat doar pentru miros. Nu a făcut mare chestie, dar mirosea a Pina Colada. Miam;

20150901_183712

  • peria… e peria mea preferata. A fost a doua pe care am folosit-o cu drag. Sunt foarte ieftine periile astea, în jur de 3 lei și se găsesc la magazinașele mici de obicei. Eu acum o am pe a treia, luată din bâlci; 😀
  • sprayul Farmec pentru uscarea lacului de unghii e ok să îl ai în casă. E al doilea consumat, mai am unul început, dar încă nu m-a convins. Pe primul l-am cumpărat, al doilea și al treilea au fost primite cu o promoție la muncă;
  • șamponul uscat Batiste e Dumnezeu pe Pământ, vorba Andreei Balaban. Îmi place că îmi lasă părul ok și pot să ies cu el în lume fără să îmi fie jenă, dar are și o mică problemă. Mă cam mănâncă scalpul de la el. Mai am 2 mini flacoane și pe urmă văd ce fac. Poate îmi cumpăr un full size alt sortiment. Poate;
  • oja mea de vacanță s-a consumat prea repede, în doar o lună și ceva. A fost folosită cu mare drag până la ultimii stropi. Acum plănuiesc să îmi iau și nuanța Green LOL tot din colecția de vară;
  • rujul extraordinar tot de la L’Oréal a fost prietenul meu bun cam un an de zile. Dar a venit vremea să ne despărțim, pentru că, mare minune, l-am consumat. Rar mi se întâmplă să consum un gloss/ruj, dar iată că s-a întâmplat! E minunat, îl recomand celor ce vor o culoare subtilă, un luciu natural și delicat și miros de gumă Turbo!
  • șervețelele alea sunt fantastice! Consum pachet după pachet și m-am gândit să vi le arăt, pentru că merită! Rar găsesc șervețele umede care să fie chiar umede. Din aceeași categorie, cu ode și pupici, fac parte și șervețelele umede pentru bebeluși, luate tot din Penny Market. Obișnuiam să merg la Lidl pentru așa ceva, dar cum cele din Penny sunt la fel de faine, mă opresc la ele.

Nu-s multe, dar e bine că sunt!

Voi ce ați mai consumat?

O toamnă faină și călduță vă doresc!!!

Vă pupicicesc!

14 gânduri despre “Goliciuni de August (2015)

  1. Cu samponul uscat Batiste in varianta asta eu am o problema :))
    E eficient, elimina sebumul, dar ma mananca si pe mine capul de la el, iar cand imi spal parul, lung fiind, il incurca in ultimul hal.

    CIudat. In rest am mai incercat doar sprayul pt unghii Farmec, e ok, imi place.

    Pupici!

    • Pfu, la fel si la mine. Il fixeaza oarecum, de-asta il incalceste in ultimul hal. :)) As vrea sa incerc totusi si alta varianta, sa vedem. Momentan mai am pt. cateva luni, ca il folosesc foarte rar.
      Pupici!

  2. Varianta pt sampon uscat: pudra de talc. Absoarbe sebumul, iar prin pieptanare/periere se elimina toata, nu raman urme albe in par.

    Favoritele lunii n-ai? 😦

    • O sa incerc si pudra de talc, sa stii, merci pentru recomandare!
      Nu am favorite luna asta, de fapt am, dar sunt aceleasi de luna trecuta si am zis ca nu are rost sa scriu acelasi lucru. 😦

  3. Uhhh am trecut pe lista gelul de dus Palmolive si ala B.U. Si mi-am reamintit de serul ala Gerovital dar deocamdata ma abtin ca am altele doua incepute!:)) Uleiul ala Balea m-a tot tentat dar am un kil de ulei demachiant de la Ziaja si pana il termin pe ala zic pas. Ai consumat ceva zic eu, merge bine treaba!

    • Merge, merge! Mai bine decat mi-as fi imaginat. 😀
      Pfuuu, eu nu am strop de demachiant in casa. :)) Are doar mana un gel de la Nivea cu care eu nu ma impac bine. 😦 Abia astept sa consum servetelele si sa imi iau un demachiant decent. 😀

  4. Mă mir că nu ți-a plăcut varianta aia a gelului de duș de la YR, mie mi se pare fantastică și suficient de puternică aroma. Gusturi și gusturi, mna… 😀
    Varianta pentru volum de la Batiste mie mi se pare cea mai puternică, lasă și părul puțin mai „bățos”, mai încărcat, e posibil ca altele să nu-ți mai provoace mâncărimi. Mie-mi place mult ăsta tocmai pentru că îmi dă volum ceva mai mult, dar mai des întind mâna către alte variante, pentru binele părului meu. :))
    Hai că ai adunat ceva produse, spor la consumat în continuare!

    • Pe pielea mea s-a simtit foarte slab… 😦
      Si mie imi place ca imi da volum, de-aia il si folosesc in continuare, dar clar vreau sa incerc si alta varianta. 😀
      Da, au fost cateva, merci! La fel si tie!

  5. Intr-un fel ma bucur sa mai citesc la cineva de mancarimi cauzate de Batiste, chiar ma miram ca mi se tot intampla mie (de fiecare data!!) si restul lumii ii inchina ode. Am patit-o cu toate variantele incercate de mine.
    Am trecut pe wishlist gelurile Palmolive si B.U., prea m-ai ispitit! 😀

    • Na bucur ca te-am ispitit. 😀 Prea sunt faine, merita sa le incerci, zau asa!
      Daaa, Batiste e fain de tot pe treaba lui, dar tare ma mananca scalpul. Cand ajung in Bucuresti poate imi iau un fullsize alt sortiment, dar daca patesc la fel renunt. La urma urmei pot sa rup 10 minute sa ma spal pe cap.
      :*

Lasă un răspuns

