Am încercat și mi-a plăcut: „seria” Superstar de la L’Oréal

Saluuuut!

Azi vin cu două review-uri scurtissime despre două produse noi, produse ce îmi plac. Da, o zic din start. Îmi plac. L’Oréal nu îmi amintesc să mă fi dezamăgit, așa că tot ce scriu despre produsele lor e de bine. Până acum.

20150904_104606

Dar să vedem…

E vorba despre două produse nou lansate, tușul Super Liner Superstar și mascara False Lash Superstar.

Tușul promite să întoarcă toate privirile și îl putem adapta după nevoi, pentru că datorită formei peniței putem trasa linii foarte subțiri sau groase, pentru un efect dramatic. Eu prefer să trasez linii subțiri pe care să le îngroș după bunul plac, dar probabil sunt fete mai îndemânatice care dintr-o mișcare au codița perfectă. Fotografia mea nu e prea de folos pentru că nu mă pricep la desenat codițe, după cum ziceam… dar măcar din vorbe sper să vă lămuresc. :))

20150904_102157

PicsArt_1441387234171

Îmi place că e foarte prigmentat, nu se usucă instant, astfel încât să pot reveni peste liniile deja trasate în caz că vreau să îngroș. Când se usucă, rămâne pe poziții până seara. Eu l-am aplicat de dimineață, la ora 10 și acum, după 11 ore, încă îl am intact. Asta în condițiile în care m-am mai scărpinat la ochi sau am dat apă la șoricei (am văzut fotografii din Sinaia și m-am emoționat toată).

Se lucrează ușor cu el, cu toate că sunt o neîndemânatică și jumătate.

Termenul de valabilitate este de 6 luni și prețul e 50 de lei (unde lucrez eu).

Mascara m-a uimit. Mi-a promis gene de vedetă, groase, cu aspect de gene false, numa’  bune să intoarcă privirile celorlalți. Și cum L’Oréal se cam ține de promisiuni, ce mi s-a promis am și primit!

Eu oricum mă bucur de gene lungi care capătă aspect de gene false cu orice mascara ieftinache, dar nu știu… Superstar e mai luxos cumva.

Pentru gene de superstar trebuie să urmăm cei doi pași. Pasul 1 e baza albă ce îngroașă genele. Periuța e în formă de clepsidră și îmbracă genele frumos, pregătindu-le pentru pasul 2. Eu l-am aplicat cu generozitate la baza genelor.

PicsArt_1441386957690

PicsArt_1441385333303

*Pasul 1

După pasul 2 deja am gene de păpușă. E un negru intens intens, iar periuța ușor curbată „trage” de gene la maximum. Dar aveți grijă pentru că dacă nu acționați rapid s-ar putea să lipească un pic genele. Pe mine nu mă deranjează, mi se pare că arată mi nu nat.

PicsArt_1441385699747

*Pasul 2, un strat.

PicsArt_1441391824047

*Pentru că sunt mai rebelă în ceea ce privește rimelurile, am încercat să mai aplic un strat. Și rezultatul mi-a plăcut.

Consistența e cremoasă, ușor aerată, parcă diferită de ce am încercat până acum. Genele rămân flexibile, ușor fluffy ( :)) ), nu se întăresc. Cu toate astea, rămân curbate până seara, nu se pleoștesc cum mi s-a mai întâmplat cu alte rimeluri.

Și el rezistă la fel de bine ca tușul, e intact și acum, nu se fărâmițează, nu curge. Nu îmi irită ochii (tare sensibili).

Și el are termen tot de 6 luni de la deschidere și costă 60 de lei.

Concluzia mea?

Sunt două produse care își merită banii.

Le-ați văzut prin magazine? Le-ați încercat? Ce părere aveți despre ele?

Pupicici!

6 gânduri despre “Am încercat și mi-a plăcut: „seria” Superstar de la L’Oréal

  1. Si eu am incercat acest rimel.. Este DIVIN. Am avut f multe rimeluri de la l’oreal, double extension normal, double extension intense, telescopic auriu si argintiu, mega volume collagene 24h, volume million lashes, million lashes so couture, million lashes mov si maro, lash architect 4d, butterfly… Cel mai bun: false lash superstar!! Majoritatea produselor mele sunt l’oreal si sunt extraordinare. Love forever

Lasă un răspuns

