Finish 6 by Christmas

Bello!
M-am trezit ca mai e o saptamana si un pic pana incepe Superblogul si eu am șpe articole beauty-related de scris si sunt o puturoasa.
Asa ca azi scriu. De pe telefon, fara diacritice, fara prea multe poze (iubesc articolele cu poze, dar urasc sa prelucrez pozele ca sa fie bune de postat in articole – weirdo) dar scriu, nene! Ca pe urma naiba o sa mai aiba timp de rujuri si alte farafastacuri. Stiu deja ca Superblogul imi mananca timpul, energia si nervii. De data asta concurez si cu gagica-miu si sa vezi drăcării ce o sa iasa! :))
Ziceam ceva?
Ziceam, cum sa nu?
Ziceam ca azi scriu. Despre niste produse pe care vreau sa le dau gata pana la Craciun. Logic, ca sa imi iau altele, ca am bani de ma enerveaza (not).

image

* Crema pentru maini de la Essence e consumata doar pe jumatate, miroase superb (a piscoturi de casa), hidrateaza bine, dar am cam uitat-o in ultima vreme. Si pentru ca vine vremea aia care imi place mie, adica vremea cand o sa am pielea crapata si jupuita pe maini, o sa am nevoie de ceva mai hidratant, cum ar fi Nivea de exemplu. Pentru mine, Nivea e mamica si taticu’ lor, al tuturor. Bun. Deci. Am juma’ de crema de consumat.
*Lacul de unghii Menthe Glacé de la L’Oréal e si el consumat pe jumatate, dar nu vreau sa astept primavara ca sa il folosesc. Asa ca degetele mele de la picioare se vor bucura de el in perioada ce vine. O oja Color Riche imi ajunge in medie pentru vreo 8 folosiri, acum sa vedem cum decurg lucrurile.
*Blush-ul Summer Dreaming de la Essence vreau sa fie consumat cat mai repede pentru ca vreau sa imi iau unul nou din colectia de toamna.
*Crema pentru corp Roberto Cavalli a venit in set cu parfumul cu acelasi nume si din prea multa mila nu am consumat-o. Dar pentru ca a trecut vreun an jumate peste ea si a mai si stat intr-un dulap unde s-a nimerit sa fie si niste naftalina… pa pa cu ea. Calitativ vorbind, e mortala. Parfumul se mentine pana a doua zi, hidrateaza binisor… dar e can veche. Deci la revedere dupa Craciun.
*Creionul Super Shock de la Avon (nuanta Aqua Pop) e de-o seama cu mamaia si desi e fain, vreau sa dispara cat mai repede.
*Balsamul de buze Sabon l-am primit de la Cami. M-a cucerit cu ambalajul sau elegant si retro, m-a cucerit cu puterea sa de hidratare, m-a cucerit cu aroma delicioasa ce cocos si pe el nu tin neaparat sa il consum, vreau doar sa il folosesc mai mult, pentru ca fiind mai greu de folosit il cam las deoparte si folosesc ce e mai comod, un Nivea, un Baby Lips. Teoretic tre’ sa mazgalesc degetele, da’ eu il pup direct din cutiuta. :)) N-o fi cel mai corect, da’ nu il mai foloseste nimeni in afara de mine, deci se iarta. :))

Gata. Astea sunt. Ma chinui sa consum cel putin 4. Nu sunt naiva, stiu ca nu am sanse sa dau gata creionoiul ala, dar macar incerc. 😀

Deena, iata ca eu m-am bagat! Cine se mai baga?
Haideti sa dam gata stocurile, sa putem face altele! :))

Pupicici!

P. S. Scuzati incadrarea, diseara cand ajung acasa se rezolva si asta. Pe telefon imi prind urechile rau de tot.
Sorry sorry sorry sorry!

10 gânduri despre “Finish 6 by Christmas

  1. Singurul produs pe care il consider super temerar de aici e blush-ul. No way in Hell!:)) Ma bucur mult ca ai raspuns provocarii mele, ma bazam pe tine ca de obicei. Eu mi-am interzis sa mai iau chestiute pana pe la onomastica mea. Barem pana in noiembrie sa ma rezum la strict necesare. Suna corect, nu? Tin pumnii sa mearga bine proiectelul si sa termin macar 5 produse!

    • Eu zic ca pot cu el. :)) Eu pot, eu sunt magician!
      Nici eu nu mai cumpar prea multe in ultima vreme, ba chiar am mai aruncat diverse chestii si am ramas cu putiiiine de tot!
      Bafta multa! Si ne vedem dupa Mos Craciun cu 6 terminate si 25 cumparate :)))

  2. Pingback: Goliciuni de Noiembrie | Bibelou's Blog

  3. Pingback: Goliciuni de Decembrie (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

