Am luat oja, aștept rujul

Salut!

Azi m-am gândit să vă arăt cea mai nouă ojă pe care mi-am cumpărat-o, o ojă piersicie, frumoasă, delicată.

Minunăția e de la Farmec, costă 8 lei, are 11 mililitri, numărul 47 și toate calitățile lacurilor de unghii Farmec Ultrarezistent.

E frumoasă, un nude sidefat, se usucă repejor, rezistă câteva zile fără să se ciobească.

Partea proastă vine când mă gândesc la pensulă. Dragii mei, faceți pensula aia mai lată! E atât de subțire încât aplic oja cu dâre, cu pete, se vede urât! Îmi e teribil de greu să îmi fac unghiile cu ea. E singura problemă a ojelor Farmec. În rest, nimic de reproșat.  Calitatea e extraordinară, luciul e superb.

Ah, acum legat de titlul postării. :)) Oja s-ar potrivi foarte frumos cu rujul Bourjois Rouge Edition Velvet, nuanța Peach club, ruj pe care vreau să mi-l iau cât de curând. 😀

Bun, ziceam. Așa arată oja mea. Pe care am zis mai sus că i-am pasat-o mamei, ea aplică mult mai bine oja cu acest tip de pensule. 😀

20150925_195752

PicsArt_1443179473442

Așa-i că e frumoasă? ❤

Pupicici!

6 gânduri despre “Am luat oja, aștept rujul

  1. Frumoasa nuanta, dar da, au o problema cu pensulicile alea. Si eu lupt acum cu oja aleasa pentru provocarea de Craciun. Trebuie maxima grija cand o aplici, altfel arata de zici ca mi-a facut fii-mea unghiile!

    • Daaaa, vorba ta, zici ca mi-a facut un copchilas unghiile. :))
      Am avut-o si pe a ta, mi-a placut mult de tot.
      Nenii de la Farmeeeeec, schimbati pensulele! :((
      Culmea, si-a facut aseara si mama unghiile cu ea si a avut aceeasi problema.

Lasă un răspuns

