Ce-am făcut cu voucherul eMAG

S-a întâmplat astă-vară. Eram în concediu, plictisită, ploua și mă distram un pic privind la televizor, pe TLC, ca de obicei. Când am primit un mail. O nouă campanie Blogal Initiative. Bun, pai ce presupune? Să scriu despre o zi din viața mea, despre cât de activă sunt.

Premiile sunau bine, 10 vouchere de 450 de lei pentru cumpărături pe eMAG și încă 90 de premii Rexona. Mi-am zis să încerc, la urma urmei nu o fi articolul meu fix în coadă, oi prinde și eu un premiu.

Dar ce să scriu? Eu nu fac nimic toată ziua în zilele când nu sunt la muncă. Bingo! Atunci să scriu despre ce fac când sunt la muncă! Despre Viața din ziua mea. Și m-am apucat să povestesc în stilul meu caracteristic, jumătate în glumă, jumătate serios, cum mă descurc cu doamnele care vin la magazin să își cumpere diverse.

Am scris puțin pe telefon, am lăsat pe mai încolo, până mi-am dat seama că e ultima zi și nu am publicat articolul. Așa că pe la 10 jumate seara, la cină, la restaurant, eu înjuram internetul (băi, nu merge netul aproape deloc în Sinaia!) și frigăruile din farfurie (urăsc grăsimea, nu pot să mănânc carne cu grăsime, nici fir să nu aibă că mor) și mă certam cu gagică-miu că în loc să mâncăm liniștiți, eu postez pe blog. Îmi era teamă să nu trec de miezul nopții și să fiu descalificată. Am reușit într-un sfârșit, am publicat, am înscris, am împărțit frigăruile cu un câine, m-am supărat cu băiatul.

20150715_222113

*Ză dog.

Când a venit vremea afișării câștigătorilor, aproape am început să plâng. Eram printre cei 10 bloggeri care au câștigat premiile mari!

Apoi, de când s-au afișat câștigătorii și momentul când am primit voucherul pe mail am umplut și am golit coșul ăla de cumpărături de zeci de ori! Până la urmă am rămas cu ele:

20150812_115546

20150812_193212

Sunt foarte multe cutii pentru că au fost grupate puține produse în fiecare cutie, plus că au venit de la trei furnizori. eMAG, Uniconf și Natalee.

Avem în fotografie un sacou Yepme, un tocător Bosch, gelul de duș B.U. cu fistic, un tratament pentru unghii și o ojă L’Oréal și un fond de ten Toleriane Teint de la La Roche-Posay. Cadou pentru ojă și tratament am primit cele două mostre de cremă (le veți vedea mâine la goliciuni).

Ce e în fotografie nu e tot, am mai avut câteva lucrușoare pe care nu le-am fotografiat pentru că nu le-am luat pentru mine, deci nu mi se pare normal să le expun pe internet. E vorba despre o pijama Natalee, un sutien Uniconf, un maiou tot Uniconf și un balsam după ras pentru tata, de la Str8.

Prețurile nu le mai știu exact, dar evident că împreună au valorat 450 de lei.

Sunt extrem de mulțumită de calitatea produselor, gelul de duș e aproape consumat, oja și tratamentul sunt pe jumătate consumate, mâine încep și fondul de ten și dacă se mai încălzește, îmbrac și sacoul (care apropo, îmi e fix, dar nu e o dramă). Tocătorul nu l-am folosit. I l-am luat mamei și încă îl ține de bibelou. :))

Cât despre produsele Uniconf, le recomand din suflet, dacă vedeți ce material fin și moale au! Și nu sunt nici scumpe. Plus că e marcă românească, iar eu ridic mâna sus sus când vine vorba despre produsele autohtone. 😀

Pijamaua la fel, are materialul moale și pufos, abia aștept să văd cum se comportă la spălat.

Iar after shave nu folosesc, sorry, deci nu știu ce să spun despre el! :)) Hainele le-am văzut, pot să îmi dau cu părerea, dar el e out of my business.

Cam atât cu premiul meu!

Cam târziu, dar mulțumesc mult, eMAG, Rexona și Blogal Initiative!

Mâine ne vedem cu goliciunile și dacă e ușoară, cu prima probă SuperBlog. Deși nu vreau să mă grăbesc. 😀

Pupicici!

4 gânduri despre “Ce-am făcut cu voucherul eMAG

  1. Doamne cât mi-ai mancat ficații cu articolul ăla! Dacă nu câștigai mă supăram răăău la cați nervi am avut atunci! (Mai ales că titlul ți l-am „inspirat” eu 😛

  2. Îmi amintesc postarea, nu mai știu dacă am comentat la ea, cred că am citit-o de pe telefon și acolo mai greu cu comentatul.. dar îmi amintesc sigur că mi-a plăcut!
    Felicitări, să te bucuri de tot ce ți-ai luat! Și acum hai cu goliciunile!! :))

Lasă un răspuns

