Goliciuni de septembrie (2015)

Salut!

Așa cum am promis, azi vin cu goliciunile lunii trecute. Nu sunt foarte multe, dar eu sunt foarte mândră de mine, pentru că în sfârșit am ajuns la un număr care mă mulțumește. Da, nu am nici prea multe cosmetice, nici prea puține.

Momentan sunt fericita posesoare a unui rimel, a unei pudre, a unui fond de ten, a unui CC Cream, a unui bronzer și a câtorva farduri. Plus câteva creioane și două blushuri. Ca să nu mai zic că am doar două loțiuni de corp, una de la Nivea pentru bebeluși și una de la Gerovital, primită de la Cami. Singurele capitole la care trebuie să lucrez sunt gelurile de duș și lacurile de unghii. Deeeeci se poate!

Să începem!

20150930_213319

  • Încă un șampon antimătreață de la Yves Rocher… nu vă miră, nu? 😀 Știu;
  • balsamul de păr Elseve Ulei Extraordinar e cel mai bun balsam pe care l-am încercat vreodată. Am unul nou (al treilea cred) și nu am de gând să îl schimb curând;
  • gelul de duș B.U. cu iaurt și smochine e unul dintre preferatele mele, mai am unul plin. Pentru că atunci când l-am vrut, l-am vrut în dublu exemplar, pentru că aici în oraș nu se găsește;
  • loțiunea de corp Skinnergy de la Elmiplant a hidratat bine pielea, a fost lejeră și plăcut parfumată. Am cumpărat-o de la munte, pentru că ghici… nu am găsit-o în oraș!
  • deodorantul Dove Invisible Dry l-ați mai văzut. A fost al doilea, acum am revenit la varianta Original;

20150930_213505

  • ați mai văzut la mine și loțiunea tonică Oriflame împotriva punctelor negre. Ză best ever. Am consumat vreo 10 până acum;
  • dizolvant fără acetonă Ebelin, luat din dm la recomandarea prietenelor de pe facebook. A curățat bine oja, mi-a plăcut. Mirosul e la fel de puturos ca al celorlalte variante (Farmec și Cien), dar nu mirosul contează. Apropo, am acum unul de la Venita, tot fără acetonă, dar are aromă de vanilie. Vi-l recomand pentru că vanilia mai acoperă un pic din putoarea aia; :))
  • deodorant cremă de la Oriflame. Not mine, not mine, boss! M-am dat și eu o dată cu el, să văd cum e. Mama l-a consumat. Cică e bun, că acum l-a deschis pe-al doilea. :)) Și mie mi-a plăcut, e eficient;
  • apă de toaletă Adidas Happy Game. Îl am de un an și ceva, iar luna trecută am reușit să îl consum. L-am avut o perioadă în geantă și tare m-a ajutat în zilele călduroase. Are o aromă fresh și destul de persistentă pentru un parfumel de vreo 20 de lei. Eu îl recomand!
  • cleștișorul pentru gene e nelipsit în trusa mea. S-a cam tocit acel cauciuc, așa că mi-am cumpărat unul nou. Nu cumpăr niciodată clești scumpi, ci din magazinele obișnuite. Dau în jur de 3,5 lei pe unul. Nu cred în produsele scumpe când e vorba de „sucitoare” de gene, pentru că la ce gene am (cu toată sinceritatea, las modestia la o parte) ăsta micu’ de 3 lei îmi menține genele curbate o zi întreagă!

20150930_213632

  • șervețelele umede pentru copilași, luate din Penny, mi-au plăcut mult de tot, au fost mai umede decât cele de la Lidl și prețul e același;
  • dischete demachiante Ops. Le iubesc. Sunt fericită că le-am descoperit;
  • săpunul lichid Nivea nu e consumat, abia l-am pus la baie duminică, dar nu vreau să țin ambalajul o lună întreagă. E foarte hidratant, foarte fin și lasă mâinile ca de bebic;
  • două mostre de cremă L’Oréal, v-am spus de ele ieri. E o cremă plăcut parfumată, hidratează bine și cam atât. Am mai avut una mai demult și am avut aceeași părere;
  • mostră de parfum So Elixir Bois Sensuel de la Yves Rocher. Cred că am mai zis-o, dar o mai zic. Nu știu de de se încăpățânează toate firmele să lanseze parfumuri asemănătoare cu La vie est belle. Pe bune, el seamănă cu La vie est belle, Donna de la Valentino seamănă cu La vie est belle, ce aveți fraților? Nu mai aveți inspirație să lansați un parfum original ca miros? La vie est belle e sufletul meu, dar vreau să îl miros pe el, nu încă enșpe parfumuri asemănătoare. Bun, parfumul e ok, păstrează ceva din clasicul So Elixir, dar se duce ușor spre gurmand;

20150930_213548

Pe ele nu le-am consumat, dar le-am aruncat pentru că le am de prea mult timp și nu le mai foloseam.

  • uleiul pentru masaj Elmiplant miroase foarte bine, e foarte hidratant, l-a folosit mama o vreme, eu l-am folosit o vreme împreună cu ventuza CelluBlue. Dar când nu am mai folosit ventuza, el a rămas pe margine trist. :)) E deschis din aprilie anul trecut, deci a trecut prea mult timp și nu erau șanse să îl consum;
  • uleiul pentru păr de la Kallos a fost bun cât a fost, dar îl țineam deschis de prea mult timp și nu mi-a mai plăcut. Adios!
  • perlele (bronzante zic ei, iluminatoare zic eu) Yves Rocher au expirat vara trecută, în 2014. Nu le-am consumat, așa că la revedere!

20151001_204042

  • mascara Essence Get Big Lashes varianta waterproof e printre preferatele mele. Costă 14 lei, rezistă la apă, lacrimi, scarpinat la ochi, fixează bine genele și nu se pleoștesc până seara. :)) Următorul va fi la fel, dar momentan am unul tare bun în uz. Adică preferatul meu de la Oriflame, Wonder Lash The One;
  • rozalinul de la Yves Rocher m-a dezamăgit. Adică cel pe care l-am avut acum. L-am mai avut o dată și a fost extraordinar. Pe el l-oi fi nimerit mai vechi, l-oi fi nimerit reformulat, nu știu. Dar pe lângă faptul că nu era deloc rezistent pe gene, le și turtea de zici că nici nu am gene, darămite că le-am curbat și eu frumușel. Big no de data asta. Noroc că a fost cadou la o comandă. L-am folosit vreo lună și apoi 3 luni l-am ținut pe banca de rezerve, cât l-am folosit pe cel de la Essence.

Și cam atât! Eu sunt mulțumită!

Voi cu ce vă mai lăudați? 😀

Pupicici!

7 gânduri despre “Goliciuni de septembrie (2015)

  1. Felicitari pentru reusita in materie de machiaj. Am avut si eu o tentativa sa reduc numarul produselor , insa nu am reusit sa o duc la capat.
    Ai termiat cateva produse!! Acel balsam de la Elseve ma tot tenteaza, insa nu am fost sigura de ceea ce promite .

  2. U did good! Aia e directia spre care as vrea sa ajung si eu. Sa am strictul necesar. Numai ca daca vreau sa obtin asta doar consumand…ei bine, fardurile e posibil sa imi ajunga vreo 10-15 ani.:)) La geluri de dus eu sunt ok momentan: unul inceput si inca unul in dulap. La lotiuni…ummm, vreo 5-6. Mda! U win some u lose some!

  3. Felicitări pentru reușita cu produsele de makeup, înseamnă că te poți numi un om normal de acum. :))
    Eu n-am curaj să număr câte geluri de duși am. Sau loțiuni de corp. Sau rimeluri (bine, măcar nu le mai deschid pe toate odată, multe sunt sigilate). Sau mai nimic… :)) Deocamdată sunt mândră că în septembrie n-am cumpărat nimic. Nimic! E record! :))
    Sunt total de acord cu gelul de duș B.U… e super mișto! La fel și loțiunile de corp din noua gamă Elmiplant, doar că eu am fix celelalte două variante.

    • Sarumana, sarumana, aplauze, va rog! :))
      Felicitari ca te-ai putut abtine! Adevarul e ca nici eu nu am luat mare lucru, am luat chestii banale, doua geluri de dus, sapun lichid, deodorant, de-astea… 😀
      Lotiunea aia mi-a placut, dar daca stateam mai mult cu nasul in ea, avea o usoara aroma de nuca si mie nu imi place mirosul de nuca. :))

Lasă un răspuns

