Noile rujuri Lipfinity de la Max Factor – swatchuri + un mic bonus

Salut!

Azi v-am întrebat pe pagina de facebook dacă v-ar plăcea să vă arăt noile rujuri de la Max Factor. Sunt „calde”, abia s-au lansat și pentru că am putut să le testez și să le fac fotografii, am vrut să nu fiu singura care le vede. 😀

Mai întâi, prin ce se deosebesc aceste rujuri de clasicele Lipfinity? Păi, în primul rând, sunt solide. Adică ruj clasic, nu lichid.

Apoi, spre deosebire de Lipfinity lichid, ele și hidratează buzele pentru că printre ingredientele lor găsim și untul de shea. De asemenea, ele conțin și ingredienți anti-oxidanți și ne putem bucura de ele pe buze până la 8 ore, după cum am aflat de pe pagina de facebook Max Factor România.

În noua gamă găsim 5 nuanțe intense, moderne, superbe! Iată numerele și numele lor:

30 – Forever Striking (un portocaliu)

35 – Just Deluxe (o nuanță de roșu)

40 – So Vivid (un rozaliu superb, e preferatul meu)

60 – Evermore Lush (eu îl văd un roz închis spre mov)

70 – Always Elegant (un roșu închis, burgundy)

Eu am încercat pe buze doar nuanța So Vivid, dar din păcate nu am făcut fotografii, așa că le veți vedea doar pe mână. Rujul e foarte pigmentat, e confortabil pe buze, se „lipește” foarte bine de buze și nu se transferă prea mult. Am dat câțiva pupici mâinii și s-a transferat puțin, dar când am băut apă nu au rămas urme pe pahar. Dacă vă așteptați să reziste și dacă mâncați, din păcate veți fi dezamăgite.

El promite rezistență de 8 ore, dar după vreo două-trei ore eu am mâncat și s-a curățat, deci nu am putut să îi testez rezistența în alte condiții. Dacă eram la serviciu probabil ar fi rezistat 4-5 ore până mâncam. Dar odată cu mâncarea… se cam termină șmecheria!

Nu usucă buzele, le-am simțit destul de hidratate, nu face acea linie colorată, inestetică pe interiorul buzei (știți voi unde, nu știu să explic). Aspectul e ușor lucios imediat după aplicare (se va observa în fotografiile cu blitz de mai jos).

Nu migrează dincolo de conturul buzelor, rămâne acolo unde îl aplic.

Deși nu mi se pare foaaaaaarte rezistent, e totuși mai rezistent decât alte rujuri, uneori rujuri mai scumpe.

Aroma îmi place, e ușor dulceagă. Gust nu îmi amintesc să aibă.

Nu am găsit pe ambalaj câte grame are, dar cel puțin am găsit termenul de valabilitate. 36 de luni de la deschidere.

Prețul e de 40 de lei unde lucrez eu, nu știu cât costă în alte magazine. 🙂

Acum vă las cu fotografiile, v-am amețit destul cu gargara! Și bonusul vine după!

PicsArt_1443796610158*cu blitz

PicsArt_1443795972926
*sus – lumină naturală, jos – cu blitz.

Așa-i că sunt frumoase?

Ei bine, acum… ați observat că am scris sub ele numerele, da? Ghici cu ce am scris!

Cu tușul Masterpiece High Precision Liquid Eyeliner. E și el nou nouț, e taaaare ușor de aplicat, a fost o joacă de copii să îl folosesc. Pentru mine, o împiedicată și jumătate!

PicsArt_1443795504708

Îmi place vârful, eu l-am numit ”spatulă”. Poți trasa liniuțe subțiri sau mai groase fix datorită acestui vârf.

E foarte foarte pigmentat și ce mi-a plăcut foarte mult a fost că l-am aplicat și după o vreme m-am uitat în oglindă și mi-am dorit să fie mai groasă linia de tuș si nu am avut nicio problemă să îl aplic peste ce aplicasem mai devreme.

De rezistat reziiiiistă! În schimb la apă nu e rezistent. Nu am tăiat ceapă azi, sorry, că vă ziceam care-i faza și cu plânsul. :))

Costă 55 de lei.

Ei? Ce spuneți? V-am pus pe gânduri măcar un pic? Ne gândim la shoppingăreală, au ba? 😀

Pupicici!!!

2 gânduri despre “Noile rujuri Lipfinity de la Max Factor – swatchuri + un mic bonus

Lasă un răspuns

