Cosânzeana reloaded și serul fermecat

Îl vopsești?Cum, nu îl vopsești? E culoarea ta naturală? Păi și ce îi faci? De ce lucește așa? Cu ce îi dai? Sigur nu îl vopsești? Nu, nu cred. Serios? Atunci cum de arată așa bine? Cum ai grijă de el? Ce folosești? Auzi, da’ pot să îl ating? Uau, ce fin e!

Iată cu ce întrebări și remarci mă confrunt eu foarte des. Cu toată sinceritatea și fără falsă modestie vă zic. Nu are rost, nu eu o spun, cei din jurul meu o spun. Eu doar o dau mai departe.

Acum așezați-vă comod, azi am de gând să vă dezvălui niște secrete. Ce și cum și când m-a determinat pe mine să am multă grijă de podoaba mea capilară. Toate vrem un păr frumos și sănătos, nu? Dar de la a vrea la a putea… eu zic să citiți în continuare.

Pe vremea când încă eram o mică prințesucă de vreo 12-13 ani, am mers cu mama la coafor. Eram nerăbdătoare, era primul tuns în calitate de domnișoară. Îmi imaginam o doamnă coafeză amabilă, care îmi va tunde și aranja cu grijă părul.
Dar nu. Bucuria mea a fost spulberată într-o secundă, când coafeza, fără milă și cu un profund dezgust, și-a trecut mâna prin părul meu și mi-a zis fără menajamente:
– Donșoară, ai părul MÂNCAT! Pff, ia uite. Uite! Uite ce tocat e!

Cu asemenea scârbă nu știu dacă îmi vorbise cineva până atunci. Din ziua aia, unul dintre marile mele visuri a fost ca părul meu să arate minunat. Nu bine… ci minunat. Să lase guri căscate și ochi holbați.

Și am reușit.

Am avut episoade de toată jena și tot râsul, când mi-am turnat fixativ în tot capul și apoi m-am ondulat cu un ondulator de-o seamă cu mine, rezultatul fiind niște bucle fier-beton cu aromă de păr caramelizat… sau când mi-am filat părul cu lama de ras. Ce, părul nu se filează cu lama de ras? Da’ de ce nu? Ce mai contează că odată ajunsă la coafor, fata care m-a tuns a observat că în partea stângă aveam o coamă serioasă, iar în partea dreaptă aveam 3 fire și alea despicate?

Sau da, când am decis eu că părul meu lung are nevoie de vopsea… o dată, de două ori, de trei ori… până când dintr-un păr lung și blond închis, am avut un păr lung și roșu și apoi… un păr scurt și din nou blond închis. Orice s-ar zice, vopseaua tot cu foarfeca iese mai bine din păr. Parol, monșer.

Îmi e și jenă să îmi amintesc de acel șampon care a adus zăpada mai devreme, dar nu afară, ci în părul meu. De ce oare am încercat eu pe vremea aia toate prostiile despre care am auzit pe ici pe colo? De ce nu am ascultat-o pe mama care mereu mi-a zis să nu schimb ceva ce deja merge bine? Și dacă tot am schimbat, de ce nu am schimbat cu ceva serios, cu produse de tradiție care își fac treaba cu profesionalism? Sper că mi se iartă, eram mică.

Schimbarea a venit acum 5 ani, când am decis că nu mai accept niciun compromis și mi-am zis că o să fac tot ce pot pentru părul meu. M-am tuns bob și știind că voi fi soră bună cu placa, mi-am căutat un ser termoprotector.

Multe fete îl lăudau, așa că l-am cumpărat și eu. De la Gerovital Plant venea și era un ser ce promitea să hidrateze părul și să îl protejeze atunci când folosim aparate de coafat, cum ar fi placa, foehn-ul, peria rotativă. Am avut încredere din start, știam că produsele Gerovital sunt produse românești de calitate și eram sigură că nu voi fi dezamăgită.

Astfel, am ajuns să am părul aproape de mijloc în scurt timp și să nu am nevoie să merg la coafor prea des, ci doar o dată sau de două ori pe an, pentru a-i da o formă.

DSCN0839

Atunci au început întrebările să apară. „Dar ce îi faci de arată așa?”

PicsArt_1444242017588

Nu, dragile mele. Nu îi fac nimic! Acesta a fost secretul meu tot timpul.

Și pentru că vreau să fiu fată drăguță și să dau din casă, vă anunț că am ceva și mai bun pentru voi. Vechea gamă pentru tratamentul părului, Gerovital Plant, poartă azi numele de Gerovital Tratament Expert și vine cu produse pentru toate problemele părului, de la păr uscat, la mătreață, la păr vopsit și păr agresat. Farmec se gândește la noi și la problemele fiecăreia, observ. E o adevărată mândrie românească!

probe_farmec_superblog

Serul termoprotector care mi-a salvat părul are hăinuțe noi și ne promite aceeași eficiență. Conține aloe vera, aquaxyl și provitamina B5 (despre care știm deja că ajută mult și în cazul unghiilor uscate, casante, care se exfoliază) și menține hidratarea firul de păr chiar dacă folosim aparate ce supun părul la temperaturi înalte.

Acum nu îmi rămâne decât să răspund cuminte întrebărilor ce mi se pun la serviciu. Nu e vopsit, dragi doamne, e doar îngrijit.

Și e mai scurt acum, dar tot nu am văzut fir despicat de muuult timp!

PicsArt_1444242467276

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

3 gânduri despre “Cosânzeana reloaded și serul fermecat

  1. Ce frumoase articole lately… Ala cu cafeaua m-a hipnotizat (pana cand am ajuns la partea cu cafetiera, ma si imaginam pe mine acolo de rev). Si da good idea, as vrea sa incerc tratamentul de la Farmec 🙂
    P.s. Tot in materie de noutati, masca hidratanta oxygen nu-stiu-ce de la dove miroase super si cred ca e si buna. Pe wishlist impreuna cu farmec!

  2. Pingback: SuperBlog | Proba 2. Fii o Ileana Cosânzeana modernă!

Lasă un răspuns

