Wishlist de toamnă

Bau!

Pentru că am văzut că toate fetele își fac liste peste liste cu ce ar dori să își cumpere în această perioadă, am zis să fac și eu, eu ce-am?

Lista era deja scrisă în telefon, a rămas doar să „culeg” poze cu produsele respective și pam pam, să vi le arăt.

Vă avertizez că nu e cine-știe-ce, e pur și simplu o listă cu lucruri pe care mi le doresc toamna asta și pe care, dacă le voi găsi (sau mă rog, ceva asemănător), le voi lua. Nu vreau să aberez prea tare și să visez la chestii pe care nu am șanse să mi le cumpăr. Bine, ultimul produs pe listă e doar ipotetic, dar el și atât. De restul am nevoie sau nu am, dar nu sunt atât de greu de obținut. Începem?

hmprod

*sursă

Rochia H&M mi se pare atât de frumoasă și de comodă încât chiar dacă nu știu dacă port de 3 ori pe an rochite, tot o vreau! Nu știu unde o să o port, dar o vreau!

8017236150_2_2_1

*sursă

Așa ceva mi-ar plăcea pentru zilele mai puțin geroase. Am două hăinuțe acasă, dar una e din 2007 și cealaltă a fost cumpărată când eram arac, așa că acum când sunt butoi pe picioare nu mă mai încape.

cardigan

*sursă

Un cardigan de genul ăsta mi-ar fi de mare folos la iarnă la serviciu. Aș prefera negru simplu totuși. A, și nu foarte scump, că oricum îl fac ca naiba. Mă îmbolnăvesc când văd acele pulovere aproape transparente. De ce naiba îl mai pui pe ăla pe tine, fratele meeeu? Mie îmi clănțăne dinții la muncă și cu pulover pe gât, eșarfă și vestă de fâș pe mine și le când văd pe unele cu voal din ăla mor. Mi se par de-a dreptul inutile. Frumușele da, dar inutile.

hgfd

*sursă

Vreau niște cercei mai lunguți, preferabil aurii, simpluți. Nu neapărat cei din poză, dar ceva asemănător.

manele

*sursă

Niște manele brățări din astea. Simple, aurii, să le port cu rochia aia de mai sus. :))

Șiiii am și un produs de machiaj pam pam paaaam!

ac5f40e7446c0b6e05a4bc9afc73818d

*sursă

Minunăția astaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nu am uitat, o să urmeze un review al lui Olé Flamingo, sau poate mai aștept un pic și fac un review pentru amândouă. 😀

Hai că nu sunt multe. O să urmeze un drum până la București și o să îmi iau de acolo tot ce am nevoie sau… ce găsesc. :))

Pe lângă astea aș mai avea nevoie de o pudră pentru că se pare că Toleriane al meu nu face față fără. Se brânzește, arată dubios rău. Are nevoie de ceva fixare. Dar trebuie să mă hotărăsc ce aleg.

Ah și să nu uit de cea mai mare dorință…

95988abaf0891e1fd541a6ad4692149b

*sursă

… care rămâne încă în stadiul de dorință pentru că pur și simplu nu mă îndur să dau câteva sute de lei pe un parfum și în plus, am o sticluță aproape plină, doar că e L’Absolu, varianta apărută anul trecut. Parfumul ăsta nu se consumă, frate. Și îl folosesc aproape zilnic! :))

Voi la ce visați toamna asta?

Pupicici!

3 gânduri despre “Wishlist de toamnă

  1. Iti tin pumnii sa le bifezi pe toate. Lista mea dupa cum ai vazut e mare si o impart in categorii, dar sincera sa fiu de trebuit trebuit nu imi trebuie mare lucru. Obligatorii ar fi niste botine de toamna dar la cum e vremea cred ca ma descurc direct cu bocancii!:)) Cam atat! Restul e can can:P

    • Ha ha, merci! Si eu as fi vrut niste botine, dar nu am nici cea mai vaga idee cum le vreau, dar o sa le iau dintr-un magazin din asta din oras, ca le iau de piele la acelasi pret cu care le-as fi luat „de firma” dar si de inlocuitor. Si mi se pare mai avantajos asa. 😀
      Bafta si tie!

      • Asa sunt si eu cu incaltamintea. Prefer sa dau banii pe ceva durabil chiar daca nu e maxima fitza. Plus ca am marime mica, gasesc greu incaltaminte si picioarele mele bolnave au nevoie in primul rand de comfort!

Lasă un răspuns

