Chel ca-n palmă, epilat

„Nu îți lua umbrela”, mi-a zis… „că n-o să plouă!” mi-a zis. Și iată-mă în gară, plouată ca o sperietoare de ciori, cu machiajul întins până sub bărbie și părul vâlvoi. Am făcut un pariu și pariurile de respectă în relația asta. I-am zis că îl epilez dacă plouă. Dar mai întâi îl duc să îmi ia umbrela. Subliniez: SĂ ÎMI IA! Măcar atât să facă după ce a făcut-o pe meteorologul de serviciu. Cardul, pinul, umbrela cumpărată. Nu e la fel de frumoasă ca cea roz cu văcuțe pe care am lăsat-o acasă din cauza lui, dar e simpatică și asta.

Acum urmează operațiunea epilarea. Caut pe net. Mare om ăsta care a inventat netul. Maaare om! Dacă nu puteam comanda online, cine știe cum se eschiva bestia. Că în magazin nu intra nici picat cu ceară. Eu nici atât. Dar oricum nu cred că găseam în magazin ce găsesc pe Total Pro Beauty. Deja se uită suspect la mine.

Am pus în coș un cartuș cu ceară de unică folosință, benzi de hârtie, aparat pentru încălzirea rezervei de ceară (ca să nu o încălzesc la ibric ca mai demult și să îl jumulesc cu tot cu piele). A, da, am luat și un ulei după epilat cu aromă de ciocolată. Blegul crede că l-am luat special să îl răsfăț pe el după ce îl chinui. Țeapă, l-am luat să îl păstrez eu după. Cine plătește? El, logic! Cu coafura și rimelul unei femei nu te joci. Niciodată.

ceara-epilat-cu-miere-flacon-100-ml

După două zile fericite pentru el, coletul a ajuns. Să purcedem, dară! A fost șmecher, a ales să îi smulg cele două smocuri de păr de pe umeri. Eu l-aș fi epilat pe piept dacă mă întrebați. Și pe mâini. Și pe față.

Am așteptat puțin până s-a încălzit ceara, i-am aplicat-o pe o porțiune mică de piele. I-a plăcut senzația călduță. „Băi iubi”, i-am zis… „ai văzut ce faină era priveliștea de la Cota 2000?” „Da, mă iubi! Si sandvișurile alea au fos… aaaaaaaaaau!” – jap! Am aplicat repede hârtia și am tras!

Asta a fost pentru văcuțele mele!

În câteva minute am terminat. Se schimbase ușurel la față și cred că l-am surprins ștergându-și o lacrimă, dar nu a zis nimic. A rezistat eroic.

„Aș face orice să fii fericită!”… mi-a zis cândva. „Merci, acum sunt fericită!” – am gândit acum. „Răzbunată și fericită”.

:))

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

5 gânduri despre “Chel ca-n palmă, epilat

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 4. Hair-Files

Lasă un răspuns

