Lasă șunca-n pace!

– Dana, nu mai mânca shaorma, că o să te îngrași!

– Doamnă, străbunică-mea a trăit 88 de ani!

– Și ea tot shaorma mânca?

– Nu, da’ își vedea de treaba ei!

Eu am o problemă cu cei care nu își pot ține gura. Adică pe pătrățica ta nu mă interesează ce faci, dar cu mine ce ai?
Vorba aia, „m-a bătut – m-a bătut, dar de ce m-a și înjurat?
Mă refer la marile înțelepte care cum te văd, cum observă câte kilograme și câți centimetri ai pus pe tine. Dacă îndrăznești să le zici ceva, clipesc de trei ori și îți răspund senine și zâmbitoare: „Da’ ce, dragă, te supără adevărul? Vrei să te mint?”
Bine, dragă! Atunci tu ai o căpiță de fân pe cap, coșuri și cearcăne. Cum îți sună asta?
Te supără adevărul?

Unii nu pot face diferența între ipocrizie și diplomație.
Nu ești ipocrită dacă nu urli cum mă vezi „Vai, dragă, da’ ce te-ai îngrășat!”. Ipocrită ai fi dacă m-ai vedea umflată cu pompa și ai zice „Vai, dragă, da’ ce bine arăți!”.

Diplomația, în schimb, înseamnă să acționezi cu prudență și tact în anumite situații.

Și totuși ele nu se opresc. Au primit atât de multă educație, încât chiar dacă abia te cunosc, își scuipă remarcile veninoase de câte ori te văd.

Dar cum cea mai bună formă de apărare este atacul… hai că le închid eu gura cumva! De fapt nu, nu le-o închid. Pur și simplu nu le las să o deschidă.

Să îmi tatuez ceva pe undeva, vreun mesaj acid? Nu, că dacă mă îngraș și mai tare o să se vadă nasol.

Să port lenjerie modelatoare tot timpul ca să le dau impresia că sunt vreo silfidă? Nu, că mă sufoc.

Să port un… un tricou! Da! Perfect! Un tricou cu un mesaj pentru „fanele” de mai sus.
Dar de unde sa iau tricoul? La mine în oraș găsesc numai chinezării și manele. Numai mizerii sintetice la suprapreț. Despre tricouri personalizate nici nu poate fi vorba!

Tot internetul rămâne soluția optimă. Dar care site? Aici mi-a venit în ajutor facebook-ul! Țin minte că o prietenă a distribuit acum câteva zile un link… hmmm, ia să caut! Gata! Magazinul online Tshirts.ro. Un click și un întreg magazin de tricouri mi-a apărut în față. Sute de modele! Bun, am de unde alege.

M-am oprit asupra secțiunii de tricouri haioase, pentru că acolo voiam să „bat șaua să priceapă iapa”. Nu mică mi-a fost mirarea când am văzut că există un tricou care se mula perfect pe nevoile mele. Dar chiar dacă nu găseam, aveam la îndemână oricând opțiunea de a-mi personaliza tricoul cu orice aș fi vrut: fotografie, text… semne, floricele, vaci grase… sau ce mi-ar fi trecut prin cap.

Dar dacă am găsit exact ce căutam, rămâne pe altă dată.

Totul a decurs ușor, am ales mărimea tricoului (există și modele unde ne putem alege culoarea tricoului, al meu a fost disponibil doar pe alb), am completat datele de livrare și am așteptat.

Ah, e important de știut că la comenzi de peste 50 de lei transportul este gratis!

Am primit imediat un mail de confirmare a comenzii, dar asta nu a fost tot, pentru că am fost și sunată pentru a confirma datele de livrare. Fata cu care am vorbit a fost amabilă și drăgălașă, ceea ce mi-a plăcut, pentru că sunt sătulă de roboței vorbitori.

Comanda a venit în două zile. Am deschis imediat plicul în care a venit tricoul ambalat și am constatat cu bucurie că mi se potrivește. Deci mărimile corespund.

20151014_121548 20151014_121721 20151014_121823

20151015_182621

Materialul m-a surprins plăcut, e un bumbac moale și calitativ. Imprimeul nu e cauciucat, ca cele cu care eram obișnuită, ci pur și simplu e impregnat în material, deci excludem varianta unui imprimeu crăpat după câteva spălări.
Acum că mi s-a deschis apetitul pentru tricouri personalizate… cred că îmi mai iau vreo două, mai ales că prețurile sunt o nimica toată: până în 40 de lei. De asemenea, par o alegere bună pentru un cadou personalizat, pentru o petrecere, o aniversare…

Eu am găsit și un tricou cu FC Barcelona, viscaaaa! Cine mă cunoaște, știe că sunt leșinată după tot ce înseamnă Barcelona și al ei Neymar. Deci, de ce nu? Mi s-ar potrivi perfect un astfel de tricou.

ssGBEfrZTz_tricou_rosu

Sau poate tricoul I love Beer. Dacă tot îmi place mâncarea, hai să zic și de bere, nu? Să aibă „fanele” material, zic.

pn7k5vNB3n_tricou_alb

Bun, acum că m-am îmbrăcat frumușel, să le mai văd dacă deschid gura să îmi observe grăsimea de pe ici, de pe colo fără să se simtă „atinse” de mesajul de pe tricoul meu.

PicsArt_1444930676772 PicsArt_1444931178475

Vă place tricoul meu? Vă plac de obicei chestiile personalizate?

Vă aștept să discutăm despre grăsime, tricouri, oameni răi de gură, una-alta!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Articolul conține imagini preluate de pe site-ul tshirts.ro.

12 gânduri despre “Lasă șunca-n pace!

  1. Maria, eu nu inteleg cum unii se pot lua de altii fiind in aceeasi barca sau sa vorbeasca despre o femeie ca e asa si pe dincolo in conditiile in care si mama sa arata la fel sau mai rau, si de fata cu ei…
    Inca nu mi-am gasit mesajul pe care sa-l port, de ziua mea am purtat un tricou de-al sotului pentru ca coincidea numarul cu varsta implinita si mi s-a parut distractiv adoptand o atitudine copilareasca in acelasi timp.

  2. „Ai noroc ca ești drăgălașa la față!” „Te ajută fața.”
    „Dacă ai fi mai slabă,ai fii numai bună!”…eu numai asta aud!
    Am avut o perioada de 2ani,după ce am născut in care am fost in depresii maxime, ca am fundul mare,ca burta e imensa, ca sânii s-au lăsat….in timp am învățat/acceptat sa ma accept/iubesc așa grasă!
    Așa ca,Draga mea…important e cum te simți tu in pielea ta.
    Iubește-te,in toate formele!!!

  3. Oamenii nu prea gandesc inainte sa deschida gura! Unii nu au cu ce, altii si daca au refuza sa foloseasca organul respectiv, preferand sa il inlocuiasca cu un altul mai periferic asa. So don’t sweat it! Mereu cineva va gasi ceva de comentat indiferent de cum arati! Eu am fost o vreme la polul „iti sta mai bine asa mai grasuta, sa nu mai slabesti ca arati mereu bolnava de cand te stiu” si as fi omorat oameni. Eram gravida in 8 luni, abia respiram si aveam cu 17 kile in plus. LOGIC ca eram mai grasuta!:))

  4. Se pare ca nu te-ai obisnuit cu lumea…Eu cred ca, odata ce incepi a-i injura, devii ca si ei… Ar trebui sa stii sa ignori astfel de persoane! Oricat ai zice si ai face, in ochii lor tot cum vor ei esti! Iti place cum esti!? Iti place cum arati!? Te simti bine!? Ce mai conteaza gura lumii!!!??? Tu poti incepe sa ignori, gura lumii nu o sa taca niciodata… Nice life!!!

Lasă un răspuns

