Goliciuni de octombrie (2015)

Hello!

Postarea trebuia să o scriu de ieri pentru că știam că azi voi fi la București să cumpăr ce o să vă arăt mâine (ați înțeles tot, da? :)) ) însă am avut o lipsă totală de chef și stare, așa că îmi fac timp azi să o scriu. Bun. Începem.

20151101_183521

  • gelul de duș Nivea Creme Soft e „Dumnezeu pă pământ”, vorba unui clasic în viață. Cremos, plăcut parfumat, hidratant și lejer. Nivea, la 5 litri nu se poate, mami? Ca ditamai bidonul ăsta a fost gata într-o lună și ceva;
  • gelul de duș B.U. cu fistic si… macarons? Moa. Divin! L-aș pune pe pâine. V-am mai zis despre el, nu are rost să reiau.
  • gelul de duș cu portocală, Yves Rocher. Hm… oamenii ăștia au ceva. Mi se pare că au umblat la produse, aproape nimic nu mai e la fel de eficient ca acum un timp. În fine, gelul de duș miroase frumușel și cam atât;
  • minimicelara de la Garnier a fost cumpărată când nu mai aveam strop de demachiant pe stoc. Mai furam de la mama, dar cât să fur și io? Am luat-o pe asta mică și m-a ținut o lună și ceva. Acum o am pe sor-sa aia mare;
  • gelul de curățare Gerovital Plant e un moș, îl folosesc de 3 ani și ceva, sunt la al… nu știu câtelea flacon. M-am supărat că am primit notă nașpa la SuperBlog pentru articolul scris pentru proba sponsorizată de Farmec și am zis că nu le mai cumpăr produsele… am zis asta și imediat după ce am zis am fost la Catena să îmi iau gel de curățare, că nu pot fără el;

20151101_183648

  • un alt piticot Batiste. Mai am unul. Am mai vorbit despre el. Dă volum, părul pare mai curat, dar la atingere pare cam îmbâcsit;
  • două mini deodorante Nivea Stress Protect primite acum hăt timp cadou pentru comenzile de pe 1001cosmetice.ro. Le-a consumat mama, eu de un an de zile sunt cu Dove; ❤
  • crema de mâini Cien cu glicerină a fost bună, a fost al doilea tub. Dar puteam să o folosesc doar seara pentru că dădea senzația aia de lipicios;
  • balsamul pentru mâini de la Essence a mirosit frumos, a hidratat decent… altceva ce mai pot spune?
  • crema de față Nivea cu Q10 și extract de goji a fost bună, dar nu aș mai cumpăra-o. Tot serul cu perle e mai fain!

20151101_183744

  • pudra pentru fixarea machiajului All about Matt! de la Essence a fost dată gata în vreo 3 luni. E micuță și își face frumos treaba. Bravo ei!
  • apa de parfum Amber Elixir de la Oriflame a fost bleaaah! Mi-a plăcut mult la început, dar apoi mi s-a părut insuportabil. E dulce, înecăcios, parcă prea mult pentru mine. A fost folosit pentru a parfuma baia;
  • lacul tratament pentru creșterea unghiilor de la Sally Hansen a fost uaaau! M-am tot ținut să scriu despre el, dar până la urmă a ajuns la empties și tot nu am scris. Așa că scriu acum. L-am primit de la Camelia în februarie și l-am băgat în probe imediat. E extraordinar de bun! Și să fiu sinceră, am observat că efectele nu s-au dus nici acum, după aproape două luni de când nu îl mai folosesc. Niciodată nu mi-au crescut unghiile ATÂT de repede și nu au fost atât de tari și sănătoase până la el. Trăiască!
  • oja Essence s-a îngroșat și nu o mai puteam folosi. Am oje care și-au păstrat calitățile de mai bine de un an și dumneaei s-a îngroșat în câteva luni. Mmmmă rog…
  • dizolvatul ăla fără acetonă e bestial! Cel mai fain dizolvant pe care l-am avut vreodată! Venita e numele firmei, micuțul are aromă de vanilie și costă 3 lei pentru 50 de mililitri. Are și ceva ulei de argan și ghici ce! De când îl folosesc, aproape că nu îmi mai cresc cuticulele. Încerc să le tai săptămânal ca și până acum, dar nu prea mai am ce! :))

20151101_183827

  • șervețelele umede le-am luat dintr-un supermarket micuț de la mine din oraș, au fost bune, dar rămân la cele de la Penny;
  • dischete demachiante Ops, preferatele mele momentan;
  • mostră de cremă Liftactiv de la Vichy. Cremă. Nah, ce să zic, nu am o părere clară după singură mostră…
  • mostră de BB cream Garnier. Unul dintre cele mai bune pe care le-am încercat. Am avut produsul full-size și l-am iubit. Păcat că e prea închis pentru tenul meu, e singurul lucru care mă împiedică să îl cumpăr iar;
  • mostră de cremă Revitalift Laser x3 de la L’Oréal Paris. Știu că e bună, a avut-o mama pe cea de noapte de vreo două sau trei ori, am încercat și eu mostra, dar vă dați seama că nu am ce spune. Miroase bine, se absoarbe imediat, lasă tenul catifelat.

Spuneți și voi, nu am fost eu harnică? Voi ce ați mai consumat?

Pupicici! Ne vedem mâine cu un ha ha hapciu! Haul!

8 gânduri despre “Goliciuni de octombrie (2015)

    • De obicei asta e motivul. :)))) Eu mai am 6 acasa momentan, dar am mai luat unul pentru ca nu puteam sa ajung in dm si sa plec fara un balea. ajung de doua ori pe an maxim, deci mi se iarta. sper. :))

  1. Ai fost foarte harnică! Cu gelul ăla B.U. mă ispitești rău, rău de tot. Dar nu mai am loc în baie de alte sticle. :)) Îmi face cu ochiul și dizolvantul de unghii, dacă miroase a vanilie și mai și hidratează cuticulele… atunci trebuie să dau de el, neapărat!
    O să mă „laud” și eu zilele astea cu prada mea din octombrie, încă nici nu știu ce am.
    Pupici și spor la consumat în continuare!

  2. Știi, și eu tot zic că îmi iau vreo 100 de geluri de duș de pe lunga mea listă de geluri de duș pe care le-aș încerca dar când ajung prin magazine iau cu totul și cu totul altceva, altceva ce chiar nu e pe lista de cumpărături.

  3. Ma stresezi cu gelurile alea B.U.!:)) Gata, am zis urmatorul cumparat e un B.U. Ca nu se mai poate asa ceva! Sunt de acord cu gelurile Yves Rocher, in afara de cele cremoase, restul parca sunt cam meh acum. Harnicuta ai fost, bravo bravo!

Lasă un răspuns

