Cu sursa în concediu

Azi-noapte, când dormeam, sub carcasa calculatorului meu vechi se ținea o ședință. Pe surse vă spun, că nu am cum să confirm asta. Dar se pare că ce s-a discutat e adevărat, pentru că azi calculatorul era pe ducă.

Se spune că s-au întâlnit toți locatarii carcasei la ceas de seară, invitați de doamna Placă de Bază.

Placa de Bază (tristă, serioasă): Dragii mei. Am vrut să ne strângem cu toții aici pentru că am o veste tristă. Una dintre bunele noastre prietene nu se simte bine…

Hardelete Senilete (hardul meu bătrân și capricios, dar mai ales arțăgos): Să ia vitamine!

Placa de Bază (uimită de răutatea bătrânului): Dar e vorba despre Sursa noastră dragă!

Hardelete: Sursa, dragă, să ia vitamine sursa dacă nu se simte bine!

În spatele încăperii, Sursa, îndurerată, oftă.

Coolerică (mai fâșneț din fire, a intervenit in discuție): Aș putea să îi fac puțin aer? Oare s-ar simți mai bine?

Placa de Bază: Nu, e ceva mai serios. Sughiță. Ați văzut că la fiecare sughiț are scăpări de curent și riscăm să ne prăjim cu toții! Și spune că refuză să mai mănânce. Spune că e bătrână și obosită și că a mâncat atat de mult curent pâna acum încât i-a ajuns.

Unitatea optică (băgăcioasă și atotștiutoare ca de obicei): am scris un dvd cândva pe tema asta! Anorexie se numește. Dar am înțeles că se manifestă mai mult la adolescente, nu la băbuțe ca a noastră.

Un alt oftat sfârșit din umbră și câteva șoapte.

Doamna Sursă: Acum sunt și băbuță… i-am ținut în puf pe toți până acum și brusc sunt băbuță… uitați că fără grija mea de a vă oferi zilnic exact cât curent aveți nevoie, ar fi vai și-amar de circuitele voastre!

Hardelete (bombănind încruntat): Zi merci că nu ești și senilă, cum mă fac pe mine înțepații ăștia.

Placa de Bază (enervată, dar și îngrijorată): Ia, liniște! Avem nevoie de soluții. Propun ca Doamna Sursă să fie trimisă în concediu! Sunteți de acord?

Toți răspund afirmativ.

Placa de Bază: Doamnă Sursă, faceți-ne o ultimă favoare! Rezistați până când stăpâna noastră se va prinde (ajutată de noi, evident) că e nevoie de o sursă nouă. Apoi veți fi trimisă în concediu. Suntem toți de acord?

Din nou, foială și răspunsuri afirmative.

Placa de Bază: Bun. Are cineva vreo idee cum să o facem pe duduia noastră să găsească o sursă nouă? Domnule Procesor, nu ați spus nimic până acum.

Procesorul (un fel de șeful tuturor): Nu am spus nimic pentru că ați tătănit ca niște țațe. Eu zic așa: tranzistorii mei ce lucrează pe post de senzori vor transmite mâine dimineață un mesaj către monitor, cum că tensiunea e instabilă. Va fi primul pas. Apoi, mă voi ocupa ca primele lucruri pe care le vede când deschide browser-ul să fie reclame cu oferte componente. Trebuie să găsească acolo vreun producător de surse care să îi facă cu ochiul.

fsp-logo_mic

Hardelete (în sfârșit bucuros că își amintește ceva): Da, da, țin eu minte că a salvat niscaiva imagini cu surse, pentru un proiect. Fortron se numesc. Cred că știu unde le găsim. Domnule Procesor, către magazinul MarketOnline.ro trebuie să găsească stăpâna îndrumare mâine!

logo_marketonline_mic1

Aplauze, bucurie! Până și Doamna Sursă era încântată că urma să plece în concediu și nu va mai fi nevoită să muncească pentru netrebnicii ăia bătrâni… și că va veni o sursă tânără și în putere care să se descurce cu ei.

Trăiască noua sursă!

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

2 gânduri despre “Cu sursa în concediu

Lasă un răspuns

