Se mărită scorpioanca

„De ce nu mergi la nunți? La cine la nuntă cine va veni?” e întrebarea cu care sunt înțepată mereu.

Răspunsul meu? „Dar cine îi invită?”

Trecut-au vremurile când visam nuntă mare, cu 300 de invitați, cu lăutari care să mă ia de-acasă și cu vecine care să crape de invidie când îmi privesc rochia de zeiță și cosițele blonde în vânt.

Odată cu trecerea anilor mi-am schimbat și modul de gândire și am ajuns la concluzia că nu am nevoie de o nuntă cu invitați aproape necunoscuți. Pentru ce? Să știe lumea că am făcut nuntă mare? Să adun darul cât pentru o croazieră de lux? Nu, mulțumesc. Nu vreau.

Am nevoie de ceva frumos, cât se poate de elegant, dar discret.

Extravaganța nu e pentru mine și am noroc că perechea mea are aceleași gusturi. Sau nu, dragă?

– Ba da! a confirmat el. Avem nevoie de oamenii dragi, nu de un stadion plin cu necunoscuți.

Bun! Acum că ne-am pus de acord, am stabilit lista cu invitați – vreo 70, incluzând colegii de la serviciu, amicii, foștii colegi de liceu cu care mai păstrăm legătura – am bătut toate magazinele în căutarea rochiei perfecte, că deh, cu trecerea anilor m-am transformat într-o duduie capricioasă. Acum 7 ani aș fi ales prima rochie albă de prințesă care îmi ieșea în cale, primul voal și primul coc buclat.

Dar nu, domne! Am aproape 30 de ani, sunt o femeie matură și știu ce vreau. Și mai sunt și scorpioancă pe deasupra. Te pui cu nebuna?

Deci. Să ne înțelegem. Cu mine nu-i de glumă. Au aflat-o cu toții când au încercat să îmi propună cocuri pline de fixativ, smokey eyes, rochii cu crinolină, voal până în pământ sau trenă. Trenă! Eu. Glumiți? Rochia mea va fi ivoire, cu dantelă și voal. Simplă, delicată. Și voi purta bucle lejere. De ce am părul lung dacă nu îl arăt?

Au încercat să îmi recomande formația cutare, lăutarul cutare, cântăreața cutare. Băi! Fără lăutari la nunta mea. Vreau să selectăm noi singuri piesele care înseamnă ceva pentru noi și să fie pe toate gusturile. Pentru că nunta e a mirilor, nu se poate să facem pe plac doar invitaților.

A! Și fără furatul miresei. Îi bat dacă îndrăznesc să mă fure. Nu am de gând să petrec o oră din nunta mea pe drumuri, în primul bar pe care îl găsim și apoi să fiu „returnată” pentru o sticlă de whiskey și o poezie penibilă. Nu, mulțumesc.

Ca să nu mai zic că mi-au recomandat și restaurante. Asta după ce noi îl alesesem deja.

”Da, dar X-ulescu e mai aproape!” – noi facem nunta în București, le-am zis.

”Păi Z-ulescu e mai mare” – frate, fac nuntă, nu meci!

Am scăpat cum am putut și tot ca mine am făcut. Restaurantul Golden Tulip Times a fost alegerea noastră. Am participat acolo la un eveniment alături de colegii noștri bloggeri și ne-a rămas în suflet.

E cochet. E elegant. E perfect pentru noi.

A fost de vis. Am ales decoruri simple și elegante, totul minimalist. Mesele și scaunele îmbrăcate într-un material alb imaculat, iar pe mese am avut crizanteme, florile toamnei, anotimpul când ne-am cunoscut. Aceleași flori s-au regăsit și în buchetul meu.

12088245_10153708553790561_5030415310373296508_n

Personalul a fost cald și amabil, ba chiar am stat la povești cu bucătarul șef pentru a alege meniul. Am ales până la urmă meniul Bali care pe lângă multe alte bunătățuri are și sărmăluțe cu varză. Așa îmbinăm tradiționalul cu modernul.

Am avut de-a face cu oameni deschiși la minte, umblați prin lume, cu care am avut ce să discutăm. Și care chiar se pare că au complotat cumva, pentru că…

… momentul cel mai emoționant a fost în momentul dansului mirilor. Pregătisem melodia noastră preferată, 3D de la Voltaj. DJ-ul era pregătit, eu așteptam începerea piesei cu sufletul la gură.

Când… în loc de o melodie de pe laptop, am auzit vocea lui Călin.

„- Când mă simt gol, cu tine mă îmbrac…

Când mă simt trist, cu tine mă împac!”

Lacrimi de fericire șiroiau pe obraji în timp ce dansam împreună în mijlocul celor dragi, aproape la fel de emoționați ca noi.

Da… am avut o nuntă de neuitat!

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

