Îmi faci cinste cu o epilare?

Am răspuns urâcioasă și somnoroasă.
– Aaaaloooo…
Vocea din telefon era a prietenului meu și suna cam vioaie.
– Ce faci?
– Prietene, glumești? Nu ai văzut cât e ceasul? Dorm, ce aș putea să fac la 4 dimineaţa?
– Fii atentă! Sunt in tren. Vin spre București. Fă-ţi bagajul, mergem la mare.
– Poftim? Mă, tu iar iţi luași bere.
– Nu am luat nicio bere, vorbesc serios. Am obţinut concediul ăla de care îţi spuneam. Abia seara trecută. Deci mergem la mare. Haaaai, grăbește-te! Ne vedem la 9 la metrou?

Omul a luat-o razna. Eu înţeleg că e cu jobul unde a înţărcat mama naibii puii, dar asta nu ar trebui să îl facă să mă sune cu noaptea în cap că mergem la mare. Meh, dar dacă el m-a invitat, înseamnă că el plătește. Deci ce am de pierdut?
Aolo! Nu sunt epilată, adio plajă!

– Băi, nu merg la nicio mare, nu sunt epilată!
– Hai mă, cine o să stea să se uite pe plajă dacă ești epilată sau nu?
– Adică sunt urâtă și grasă, nu? Adică nu pot să atrag priviri, nu? Nu merg nicăieri. Lasă-mă-n pace.
– Nu-nu-nuuu închideeee! Mergem și te epilezi acolo la salon. Fac cinste. Promit.
– Mno, așa mai vii de acasă. La 9. La metrou.

Și uite așa l-au jumulit pe-al meu iubit de vreo 200 de lei.

– Să dea naiba, de banii ăștia mai bine luam epilator.

– Să știi. Dar măcar am pielea fină. Dar tu la ce te tot holbai pe acolo? Vrei să te epilezi și tu, metrosexual mic ce ești?

– Nu, mă. Nu ai văzut că fac și epilări definitive acolo? Tehnologia asta nu mai e de o vreme doar pentru vedete. E mișto treaba. După câteva ședințe îți asiguri pielea fină pentru muuuult timp!

– Fii serios. Ești tu sigur că nu mai crește? Eu cred că e vrăjeală.

– Băi, lucrez cu astea. Știu cum funcționează. Fii atentă… funcționează pe bază de lumină intens puls…

– Ia uite ce val! Vezi pescărușul ăla? Hai în apă!

La urma urmei eu aveam picioarele și mâinile fine, numai de epilatoarele lui nu stăteam.

Câteva luni după…

– Alo? Marius sunt, am un pachet.

– Bună! Da, sigur, sunt aici până la 6.

 Ce pachet o fi? Bine, am mai primit pachete de ziua mea de care nu știam nimic, hai să vedem!

A venit băiatul cu pachetul, i-am mulțumit, i-am semnat… apoi am atacat ambalajul cu foarfeca.

În pachet am descoperit un aparat Silk’n pentru epilare definitivă. De la… de la… hmmm. De la prietenul meu!

silkn-flashgo-luxx

Acum l-am sunat eu pe el.

 – Alo! Alo, iuuu, merci pentru cadou! Doar că trebuie să mă înveți cum se folosește, că habar nu am!

– Păi vezi, dacă mă ascultai când am mers la mare, știai cum se folosește. Ce dai ca să îți explic?

– Cinci mici și o bere, numai zi-mi mai repede!

– Sună bine. Fii atentă. E un aparat pe care poți să îl folosești cu ușurință singură, acasă. Trebuie să razi zona respectivă înainte să îl folosești. Ideea de bază e că aparatul trimite impulsuri luminoase care încălzesc foliculul pilos până pe la 70 de grade și îl distrug.

– Și nu o să îmi ard pielea? Nu ustură?

– Nici vorbă. Nu se poate întâmpla așa ceva. Aparatul are 5 trepte de reglare a intensității impulsului. Nu te arzi, scoate-ți asta din cap.

– Bun, mai departe? Practic în cât timp scap de păr? Și pentru cât timp? E chiar definitiv?

– Tehnologia e relativ nouă pe piață, deci nu se poate garanta că nu va mai crește părul niciodată. Dar o buuună bucată de vreme nu vei mai avea probleme. După primele ședințe se vor vedea rezultatele, să știi. O ședință se face la circa 7 zile. Sunt necesare peste 10 ședințe pentru a scăpa de păr în totalitate. Dar stai liniștită, cartușul are 120.000 de impulsuri și primești și un cartuș suplimentar cu încă 5000 de impulsuri. Deci ai impulsuri luminoase pentru un „tratament” complet și îți rămân și pentru ședințele de întreținere.

– Cum de întreținere?

– Uite așa. Periodic se face câte o ședință pentru a fi sigură că părul nu începe din nou să crească.

– M-ai pus la treabă, ce să mai… auzi, dar dacă vreau să îmi epilez mustața… pot?

– Logic că poți, dar ai grijă să folosești creme din alea de folosești tu… cu protecție solară. Cât e maxim?

– 50.

– E, aia. Și fii atentă că are și un senzor pentru detectarea pielii bronzate. Dar la cum te-am văzut eu, nu-i nicio problemă. Dacă erai vreo negresă nu aveai nicio șansă cu el, dar așa e perfect! Hai așteaptă-mă că vin week-end-ul ăsta acasă și îți arăt. Poate vrei să mă epilezi și pe mine, ha? Ce zici?

– Taci mă, că la cât păr mai ai pe cap, cred că l-ai testat tu înainte să mi-l dai mie!

 Câteva luni mai târziu… ora 4 dimineața, din nou…

– Alo?

– Mmmmda…

– Ghici. Sunt în tren. Vin spre București. Mergem la mare.

– Ghici. Sunt epilată de anul trecut, bagajul e făcut de ieri, ne întâlnim la 9 la metrou.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

