L’Oréal day – review și NOTD

Salut!

Am reușit în sfârșit să strecor o postare cu de-ale mele (adicătelea nu scrisă pentru vreun concurs) pe aici.

În primul rând vreau să vorbesc puțin despre un tratament pentru unghii care m-a surprins nu plăcut, ci extraordinar de plăcut!

20151129_155434

7 in 1 Saviour pe numele lui, lacul tratament e probabil cel mai bun pe care l-am folosit vreodată.

E un lac ușor lăptos în sticluță, dar incolor pe unghii. Se usucă aproape instant, pregătind unghia pentru aplicarea lacului colorat, dar se poate purta și ca atare, pentru că dă un aspect soft, curat unghiei.
Efectele… citiți aici ce promite!

20151129_155518

Woho, ce poze nasoale am făcut! Să îmi fie cu iertare, așa au ieșit. Iar celelalte sunt culese din albumul foto din telefon. Bun, lăsăm asta. Să continuăm.

Ați citit ce promite, da? Vă zic că le face pe toate!

De când am început să îl folosesc, acum vreo… două luni cred, nu am mai avut nici măcar o unghie exfoliată.

Am avut unghiile incredibil de tari și rezistente.

Unghiile nu au avut acel spect uscat, deshidratat, ba chiar aveau un luciu frumos și când nu erau lăcuite. Într-o zi mi-am șters unghiile de două ori pentru că aveam impresia că a rămas ceva lac pe ele, când colo era luciul lor natural.

Au crescut mai repede.

M-a uimit atât de mult, încât mi-am luat și a doua sticluță după ce am consumat-o pe prima.

Lacul are 5 ml și o valabilitate de 2 ani de la deschidere. Pentru niște unghii ca ale mele nu ajunge decât pentru vreo 2 luni, deci nu riscați să expire. :))

Prețul variază. Pe primul l-am luat pe voucherul eMag cu vreo 25 de lei, iar al doilea a fost cumpărat de la mine de la muncă, 19,99 lei a fost. Și am început să îl recomand în stânga și în dreapta, că au început clientele să se treacă pe listă pentru următoarea comandă.

Ca să nu mai zic că atâtea laude pentru unghii nu le-am mai primit niciodată. Și de obicei îmi sunt destul de lăudate, dar acum au fost și mai și. O clientă chiar le-a testat, le-a pipăit, le-a sucit pe toate părțile, nu îi venea să creadă că sunt naturale și nu cu gel sau mai știu eu ce alte minunății.

Și pentru că vorbăria nu valorează nimic fără exemple, vă las și câteva fotografii cu unghiile mele colorate tot cu lacuri L’Oréal pe parcursul lunii noiembrie (nu sunt în ordine, de aceea vor fi unghiile ba mai scurte, ba mai lungi). Ultimele fotografii sunt făcute acum câteva zile când unghiile au ajuns la o asemenea lungime încât mi-a pocnit una „din carne” când am supus-o unui „șoc”, adică am gherăit ceva cu ea. Oricum au fost destul de muncite luna trecută pentru că am fost în pline amenajări la serviciu și am chinuit unghiile serios. Dar… au rezistat.

Bun, după cum urmează: din colecția nouă Color Riche, 171, Studio red, un roșu deschis, viu, intens și 404, Scarlet Vamp, un roșu închis, de iarnă. Superbe amândouă, părerea mea. 😀

20151104_12172020151104_12184320151104_12182720151104_125217

20151112_21393120151123_14462120151123_14461620151123_14460820151123_144641

Cam astea au fost! A mi se scuza, vă rog, starea mâinilor, am avut pielea atât de uscată încât abia și-a revenit pielea. Și mai am de tras puțin. Vremea rece își spune cuvântul, cât și praful pe care l-am șters. Dar e cam gata, am cam terminat cu curățenia și o să fie mai bine de acum. 😀

Ați încercat minunile mele? Vă tentează?

Pupicici!

2 gânduri despre “L’Oréal day – review și NOTD

Lasă un răspuns

