Uniți pentru nutriție

Eram sătulă de corpul meu și de greutatea la care ajunsesem. Deși lumea îmi spunea că arăt bine, eu nu mă simțeam deloc în largul meu. Așa că am luat o decizie dură:  să slăbesc. Am început prin a face o vizită la medicul meu, apoi la un nutriționist. Blogger „de meserie” fiind, am apelat și la informațiile din online. Oriunde întrebam, același răspuns primeam: mult sport și produsele pentru slăbit de la Nutrivita. După ce am studiat puțin problema, am început în forță operațiunea „Jos cu kilele!” În două luni am reușit nu doar să pierd 15 kilograme ci și să-mi îmbunătățesc sănătatea. Respiram corect, nu mai oboseam, mă odihneam mai bine, totul era mult mai bine!

Așa că am decis să fac cum pot și să ajut și alte persoane care sunt în situația în care am fost eu. Pe oricine auzeam că se plângea de greutate îi povesteam pe scurt despre rețeta cu care am reușit eu.
Totuși, nu era suficient. Erau oameni pe care nu-i puteam ajuta. Oameni pe care nu-i cunosc sau cu care nu mă puteam întâlni să le povestesc despre descoperirea mea. Așa că am început să scriu pe blog articole tematice. Azi despre shake-uri substituente de masă, mâine despre suplimente nutritive, poimâine despre produse bio și tot așa.

Surpriza mare a fost când am fost abordată de prietenii mei Daniel și Raluca. Pe amândoi îi cunosc de la competiția Superblog și sunt, ca și mine, bloggeri parteneri ai competiției. Mi-au citit articolele, le-au plăcut și au decis să se alăture campaniei mele prin care promovam stilul de viață sănătos. Am acceptat bucuroasă oferta lor. Știam că mai mulți bloggeri înseamnă mai mulți cititori, deci mai mulți oameni la care să ajungă informațiile.

Daniel, fire sportivă, a scris o serie de articole despre nutriția sportivă, batoane proteice și multe alte trucuri folosite de sportivi pentru a se menține în formă.

isostar-high-energy-bar-banane-40-g

În schimb, Raluca a atins un subiect mai delicat. Având ceva cunoștințe care se luptă cu intoleranța la lactoză și gluten, a început să scrie foarte frumos despre gama de produse special dedicate persoanelor cu asemenea probleme.

Campania noastră creștea, popularitatea blogurilor noastre era în creștere, asta însemnând că din ce în ce mai multă lume accesa și citea articolele noastre. Scopul nostru era atins. Oameni cât mai mulți aflau prin noi informații prețioase despre alimentație sănătoasă, despre produse foarte bune pentru cei cu probleme de greutate, de intoleranțe alimentare sau pentru cei care voiau să-și mențină forma fizică.

Câteva săptămâni mai târziu am primit un telefon de la Raluca. Fusese contactată de cei de la Nutrivita care prin niște clienți aflaseră de campania noastră de promovare. Au fost atât de entuziasmați încât ne-au invitat la un seminar despre nutriție organizat de ei. Voiau să le vorbim oamenilor despre campania noastră, despre cum a început totul, despre motivele pe care le-am avut când am decis să pornim la drum.

După acest seminar, totul a căpătat o altă amploare. Nu mai eram doar noi trei într-o campanie ci eram noi trei și Nutrivita.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s