Cumpărături de iarnă (Ho Ho Haul)

Salut!

Am revenit după o luuuungă perioadă. Nici măcar nu m-am uitat când a fost ultima postare. SuperBlog mi-a mâncat toate puterile și după ce s-a terminat a rămas febra pregătirilor și nerăbdării pentru Gala SuperBlog (despre care sper să vă scriu mâine – concluzii și hotărâri).

Tot de Gală se leagă și postarea de azi, pentru că în drumul spre Gală am cumpărat nebuniile pe care vi le arăt.

Să purcedem, dară!

20151216_192306

  • am luat din Cora o cremă de corp Tesori d’Oriente. Îmi doresc de mult timp să încerc un produs Tesori d’Oriente și în sfârșit am ocazia. Celmai mult mi-a părut aroma gamei Hammam. E cea mai lejeră, mai sofisticată și mai plăcută, cel puțin după gustul meu. Aegyptus mi s-a părut că miroase a parfum de cocotă. Gama cu mosc alb mirosea prea banal. Dar Hammam are o floare delicată de portocal care mă înnebunește. În plus, crema e foarte hidratantă și lejeră, se absoarbe imediat în piele. A costat aproape 28 de lei;
  • din dm am luat 3 geluri de duș. Primul, cel exfoliant cu lămâie și ceva ce nu am habar ce înseamnă: buttermilk. Băi, miroase chestia asta diviiiin! A pișcoturi, a prăjituri, a bucătărie în prag de sărbătoare. Abia aștept să îl începem, dar mai aștept câteva zile, să fie Crăciunul mai aproape.
  • vă e cunoscut gelul Balea cu lămâiță și zmeură, presupun… din goliciunile lunii. Am consumat unul și l-am luat și pe al doilea. Nu mă satur de el. Și dacă îl mai prind încă o dată, îl iau iar;
  • gelul de duș cu piersică și iasomie cică ar avea perle din ulei. Ei, al meu are 3 perle jumate, dar nici nu mă interesează. Miroase bine și e de ajuns;
  • crema de față Vichy Idealia Skin Sleep a fost tare vânată. E crema preferată a mamei și am ținut neapărat să i-o fac cadou de Moș. La mine în oraș nu am  găsit-o. O prietenă a căutat-o în București prin zona în care locuiește, nu a găsit-o. Știind că pe 12 merg și eu în București, am zis că o caut și eu. Și am căutat-o, munceacaaaas! Sensiblu Sun Plaza, Drogheria Tei Sun Plaza, Centrofarm parcă în Afi Palace, Helpnet tot în Afi Palace – acolo avea, dar era 120 de lei, adică jaf la drumul mare. Am întrebat și la o farmacie de lângă Afi și cred că la încă una, dacă nu mă înșel. Le-am pierdut șirul. Până am ajuns la colț la hotelul Golden Tulip și am observat că am în față și o farmacie Belladonna (dacă nu mă înșel). Am zis că fac o ultimă încercare și a fost cu noroc! Am găsit-o acolo, cu 97,5 lei. Diferență de 3 geluri de duș între Belladonna și Helpnet. Avantaj eu. Crema asta e o minune după spusele mamei. Și văd asta și pe tenul ei. Pe prima am câștigat-o la un concurs pe facebook-ul Cameliei de la The Beauty Addict și abia acum a consumat-o mama (o veți vedea pe 1 ianuarie, la goliciunile lunii – da, eu de Revelion dorm);
  • minunățiile de lacuri de unghii Color Riche de la L’Oréal au fost luate din dm (JLo) și din Cora (Natasha). JLo a fost vreo 12 lei și un pic parcă, iar Natasha peste 15 lei. Mi le-am dorit muuuult de tot și abia așteptam să pun mâna pe ele. Azi port pe unghii Natasha, vă las cu o poză, să vă dați seama cum arată. E cam transparentă, aș zice… chiar și după două straturi mi se pare că se zărește o pată verde (tot de la o ojă Color Riche) de pe o unghie. Și e mai intensă decât aș fi vrut. Speram la un baby pink – rose quartz, dar e un roz destul de aprins. Ambele lacuri de unghii fac parte din colecția nouă L’Oréal, La vie en rose (compusă din 5 rujuri și 5 lacuri de unghii asortate). Am mai zărit o nuanță plăcută, dar cu altă ocazie o voi lua poate.

12341370_1077336415630155_7946254189997153789_n

Și dacă vă întrebați ce e cu floricica, ei bine, ea e noul meu copilaș. Am un bambus, o azalee și acum o Crăciuniță. Tare mi-s dragi!

Cam atât cu noutățile. Mi-am amintit că am și o pudră Melkior, dar despre ea vă povestesc cu altă ocazie. Am uitat să o includ în poza „cu clasa”, nu o mai pozez singurică. Vă vorbesc separat despre ea. Cândva. :))

Voi ce v-ați mai luat în ultima vreme? 😀

6 gânduri despre “Cumpărături de iarnă (Ho Ho Haul)

Lasă un răspuns

