The perfect palette tag

Acum aproape un an, Diana m-a nominalizat pentru acest tag. Dumnezeule, nu îmi vine să cred că a trecut atât! Abia azi reușesc să îl fac. Puturoșenia e maaaare!

Spuneți și voi, sunt zdravănă? Ei bine, sunt sau nu, eu fac tag-ul și gata. Între timp am schimbat paletele, am vreo 3 noi, cele vechi au fost pasate către mama (sau cea veche, mai bine spus).

După cum am mai spus, nu prea folosesc farduri, așa că nu are niciun rost să cumpăr palete peste palete, doar de dragul de a avea munți de farduri colorate. De fapt, niciuna dintre paletele mele nu e cumpărată de mine. :)) Vă zic mai multe pe parcurs. Să începem întrebările. Dar mai întâi, iacătă paletele!

20151219_220130

1. Best Packaging

Aici oscilez între paleta Swinging Silver de la The Body Shop și cea de la Yves Rocher. Cred că aleg totuși The Body Shop. Ambele sunt de la Cami.

20151105_093702

Îmi pare rău că nu se vede bine cularea din stânga sus. E superbă! Divină! Magnifică! E un corai minunat, atat de viu și de frumos!

2. Best Color Payoff

Deși toate fardurile mele sunt pigmentate, sunt nevoită să aleg aceeași paletă. Culorile se aplică frumos, sunt aproape cremoase, nu lasă în urmă un nor de praf, sunt pigmentate și foarte rezistente.

3. Most versatile

Aici aleg paleta Hall of Fame de la MUA, paletă primită de la Diana-cea-care-mi-a-dat-leapșa. Paleta conține culorile pe care le folosesc de cele mai multe ori, multe bejuri, maro-uri, dar și un negru, două nuanțe de albastru.

20141202_180536

4. Best for traveling

Aceeași Hall of Fame. Pot cu o singură paletă să fac și o codiță neagră, pot să fac și un smoky, pot să fac și un machiaj natural și luminos. În ultimele deplasări m-a însoțit.

5. Biggest regret

NU am regrete. Se pare că fetele care mi-au trimis minunățiile astea au mers la sigur. Îmi plac absolut toate fardurile și nu există nici măcar o pastilă în vreo paletă despre care să spun ceva nasol.

6. Best Color Names

Cred că singura care are și nume pentru pastiluțele sale e tot cea de la MUA. Dar, să fiu sută la sută sinceră, nu am fost atentă la numele fardurilor. :)) Eu mă machiez cu ele, nu le studiez numele.

7. Least Used

Acum folosesc mai puțin micuța paletă de la Boots no. 7 dăruită de Deena pentru că negrul îl găsesc și în MUA. Dar când vreau o linie neagră mai soft, aleg micuța cu 3 culori. Și albul deasupra buzei superioare, că doar vreau și eu buze mari. :))

Îmi pare rău că nu se cunoaște în fotografi dar negrul e ajuns la metal. Deci am folosit-o, parol!

20151219_220300

8. Most Used, Most Loved, Desert Island

Aici nu pot să aleg una singură. Nu am cum. Așa că le împărțim. Nu cred că se supără cineva. Și dacă se supără, îl ciupim de nas.

Cea mai folosită e MUA, clar. Zilnic.

Cea mai iubită e The Body Shop.

Și hai să o iau pe insula pustie pe cea de la Yves Rocher, că tot nu am zis nimic de ea. :)) Deși e super și ea și îmi place să îi folosesc bejul și verdele când port cerceii cu piatră verde.

20150217_092845

Ei poftim așa ceva, pentru ce m-am chinuit eu un an de zile. :))) Era și greu să răspund la câteva întrebări!!! :)))

Deci vă plac paletele mele? Da sau da? Alt răspuns nu se acceptă! 😀

Voi ce palete mai aveți? Dacă ați făcut tagul, lăsați și la fratilii vostru un link, să să uite șî ochiu’ meu!

Sunteți pupați!

4 gânduri despre “The perfect palette tag

  1. Eu nu am blog. Dar mi-ar placea sa am. Dar oana atunci (procrastination my love) o sa fac si eu tag-ul aici in comment :))
    1. Best Packaging: sephora paleta mica, pt ca e f usor de luat in geanta.
    2. Best collor payoff: urban decay naked 2
    3. Most versatile: paleta Gade diamond. Toate culorile posibile. Calitate ok.
    4. Best for traveling: sleek au naturel. Subtire, usor de luat si se pot face cu ea machiaje si mai dramatice, si mai naturale.
    5. Biggest regret: nu am.
    6. Best collor names: quad flormar – pink flamingo.
    7. Least used: quad eva longoria l’oreal (nuante de mov). Doar iluminatorul ei il folosesc rar, ca e mic si sa nu se termine! :))
    8. Most used: essence all about roses pt machiaje de zi, most loved: urban decay naked 2, island: urban decay naked 2.

  2. Și eu am descoperit un tag salvat în draft de vreun an, deci nu ești singura. :))
    Pe ăsta l-am făcut, dar aș putea să-l refac, că multe au plecat și au venit altele noi în locul lor. 😀
    Îmi place paletuța TBS, nuanțele de sus sunt faine rău.

Lasă un răspuns

