Goliciuni de Decembrie (2015)

La mulți aaani!

Sper că ați avut parte de un Revelion frumos, liniștit sau distractiv, adicătelea sper că a ieșit cum v-ați dorit.

Eu am stat acasă, cum fac de vreo… hm… 5 ani cred. M-am uitat la Friends în pătuțul din dotare, apoi am dormit dusă.

Sper că anul care a trecut a fost unul bun și frumos pentru voi și că 2016 să fie liniștit și plin de lucruri plăcute și frumușele.

Eu am venit cu goliciunile. Ușureeeel, perversache rămasă după dansul pe mese de Revelion, nu despre goliciuni de-alea zic. Ci despre goliciunile noastre clasice din fiecare lună. Am consumat destule produse în luna decembrie, sunt mândruță de mine.

20160101_134802

  • săpunul lichid Balea cu floare de cireș a fost un deliciu olfactiv. Mirosea a curat, a proaspăt. Mi-a plăcut foarte mult. Acum am unul cu lapte și miere și voi continua să cumpăr săpunuri lichide Balea. Sunt ieftine și eficiente. La fel ca gelurile de duș, după cum urmează…
  • gelul de duș Balea (iete coincidență) cu maracuja și piersică. Un miroș fresh și suculent, a fost o plăcere să îl folosesc. Mai ales că a fost și la promoție, a dat mama vreo 3 lei pe el. :)) Chilipir, nu glumă!
  • piticania aia e un gel de curățare Effaclar, de la La Roche-Posay. Mi-a plăcut, lasă tenul curat. Să mai folosesc câteva și mai vorbim! :))
  • gelul de duș Yves Rocher  cu lămâie verde e unul dintre preferatele mele. L-aș bea, atât e de răcoros. Îl voi cumpăra în continuare, nu cred că m-aș putea plictisi de el;
  • șamponul animătreață Yves Rocher. Meh. Next!
  • gelul de duș cu cafea Yves Rocher. Prieten vechi, prieten bun, prieten pe viață. Next!
  • gelul de duș Nivea Supreme Touch cu aromă de magnolie sau ceva de genul ăsta. Hidratare, parfum plăcut (cam subtil totuși), pre’prietenos… ce să îi mai cer?

20160101_135105

  • crema de gălbenele de la Aliphia (câștigată la Adina pe blog) a fost prietena mea muuult timp, dar a expirat și nu o mai pot folosi. E o cantitate foaaarte mare, poate ar trebui să micșoreze un picuț tuburile, pentru că produsele sunt bune, dar cantitatea e mare și nu avem timp să le consumăm;
  • balsamul de buze Nivea (primit de la Cami) a fost delicios. Mirosul nu părea de trandafiri, ci de ciocolată. :)) L-am folosit cu drag și spor câteva luni. Balsamurile Nivea mi se par cele mai hidratante. Le folosesc de prin 2003 și mă gândesc să îmi iau unul nou, din ăla cu cireșe. Dar să mai consum ce am pe-acasă;
  • crema de mâini Essence cu prăjituri și migdale a fost consumată de curând. A fost și ea inclusă în proiectul cu 6 produse consumate până la Crăciun și a fost al doilea produs consumat. Da, două din 6 am consumat. Crema de mâini Roberto Cavalli mai duce o vreme, blush-ul Essence e pe ducă, balsamul de buze Sabon a fost folosit cu spor în perioada asta, dar fiind imeeeeens, aproape că nici nu se vede că am consumat ceva, iar creionul de ochi e o cauză pierdută, cred că îl arunc pur și simplu. Deci ăsta fu rezumatul pentru progresul meu;
  • micuța cremuță pentru ochi de la Clinique e tot de la Cami. Cei 5 ml mi-au ajuns aproape 2 luni. Are o un efect interesant, parcă blurează ridurile pe moment și pielea se simte foarte catifelată. Mi-a plăcut;
  • crema de noapte Nivea Cellular a fost cam grasă pentru mine. Nu că eu aș fi slabă. :))) Am nevoie de o cremă lejeră, hidratantă, care să îmi trateze mutra asta cu aspect de câmp de război, dar și ridurile. Trist, nu? Așa zic și eu. Crema a fost bună, dar insist: prea grasă. Voi reveni la perlele cu Q10;
  • uleiul de jojoba l-am luat în 2014, deci era expirat și para expirat. Nu m-a ajutat cu nimic, sorry;
  • uleiul de ricin, în schimb, e prietenul meu încă din 2010. Sunt la a nu știu câta sticluță. Tare bun e! Hidratează cuticulele (pe care oricum le tai, dar fără el ar putea zburda libere și uscăcioase) și ajută unghiile să devină tari și sănătoase;
  • am câștigat crema Vichy la Cami pe facebook. M-a pocnit norocul dintr-o dată și am putut să o fac pe mama fericită, pentru că și-o dorea mult de tot. Acum i-am cumpărat-o pe a doua și e în continuare încântată de ea;
  • crema de corp Yves Rocher nu a fost cine știe ce. Am primit-o cu o revistă și inițial mi-a plăcut mirosul ei, apoi nu mi-a mai plăcut. Am folosit-o pe picioare doar. Drăguță, dar cam atât;20160101_135207

  • o nouă nație de șervețele pentru bebeluși. Am luat pachetul ăsta de la farmacia de lângă muncă și au fost ok șervețelele. Acum le am iar pe cele de la Penny, mi se par cele mai bune;
  • Șervețelele Ops le-am cumpărat când nu mai aveam nici măcar un strop de demachiant. Sunt bunuțe, dar nu chiar nemaipomenite. Cele de la Nivea sunt mult mai bune și mai blânde.

Bon, astea au fost!

La voi cum stă treaba? Ajungem și noi femei serioase, sau tot obsedate de cumpărături rămânem? :)))

Pupicici!

4 gânduri despre “Goliciuni de Decembrie (2015)

  1. Ajungem femei serioase. Mai putine machiaje si cosmetice cumparate anul asta 😀 si mai multe investitii in alte lucruri. Sau, de ce nu, strans bani (asta e cea mai grea)

  2. Foarte tare… și eu tot săpunul Balea cu miere l-am luat, după ce l-am consumat (parcă luna trecută) pe ăsta cu flori de cireș. :))
    De crema de corp YR eu m-am plictisit repede, tot din cauza mirosului.
    Hai că ai avut ceva spor la consumat și-n decembrie! Spor în continuare! Mie mi se părea că am consumat enorm de puțin, dar de fapt am și eu ceva „material”. Pozate sunt de pe 30, pe blog nu știu când le vine rândul… :))

    • :)) ce coincidenta. :p
      Nu pot sa ma plictisesc de mirosul ala pentru ca intamplarea face sa coincida cu primul meu concediu la munte, cu gagica-miu’. A fost atat de fain incat pastrez cu drag orice amintire, vizuala sau olfactiva. Tot in primavara o sa o folosesc data viitoare, prea se potrivesc perfect.
      Pai… astept sa iti vad si tie goliciunile! :))

Lasă un răspuns

