Katy Perry’s Mad Potion – păreri

Oare ce-a fost în capul celui care a denumit așa acest parfum?

IMG_20160103_164853

Nu are nimic nebun în el. Nimic. E un miros adorabil, totuși. Eu am primit la Gala SuperBlog 2015, din partea Coty România, un DNS (Deodorant Natural Spray) și imediat cum am ajuns pe scăunelul meu, l-am pufăit pe încheietură. Eram atât de curioasă și speram din tot sufletul să îmi „pice” el și nu Deeply Yours de la Enrique Iglesias.

Conform fragrantica.ro, piramida olfactivă ar fi așa:

  • note de vârf: orhidee vanilată, bujor, măr
  • note de mijloc: vanilie de Bourbon, iasomie, mosc
  • note de bază: ambră, vanilie și mosc.

Din păcate, nu pot spune că simt toate aceste note. Simt foarte, dar foarte slab mărul și bujorul din deschidere.

Apoi se așterne vanilia. Și vanilie rămâne până la final. O vanilie de prăjitură, de înghețată, nu o vanilie matură și sofisticată. Ce ambră, ce mosc? Eu nu le simt.

Mad Potion e, de fapt, un parfum foarte cuminte. Foarte simplu. Foarte copilăros. E inocent și dulce ca o tavă imensă cu cremșnit. Miroase a cofetărie, îmi amintește teribil de mult de copilărie.

Asta e pentru mine Poțiunea lor nebună. Dacă e ceva nebun aici, aia sunt eu. Nebună după mirosul ei delicios. Folosesc dodorantul seara, după baie, ca să mă pot bucura de el mai mult timp. De-aș ieși din casă cu el pe piele, sigur l-aș pierde prin multitudinea de arome, de mirosuri, de adieri de-afară. Ori, eu vreau să-l păstrez doar pentru mine. E secretul meu dulce.

Pentru că eu am doar deodorantul, nu mă pot pronunța asupra persistenței. Dar câteva ore se simte. Vreo 2-3. Parfumelul clar persistă mai mult și e mai puternic.

Îl găsim și în supermarket-uri. Eu l-am văzut în Cora de exemplu. L-am văzut și în dm. Costă până în 30 de lei, posibil chiar până în 20. Puteți să îl luați și de aici, de pe emag, cu 19 lei.

Voi l-ați mirosit? Cum vi se pare?

2 gânduri despre “Katy Perry’s Mad Potion – păreri

  1. Pingback: Preferatele lunii Martie | Bibelou's Blog

  2. Pingback: Goliciuni de iulie (2016) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

