Rujul meu perfect: Cherries in the snow

Saluuuut!

Pentru că în ultimele luni am agonisit câteva rujuri absolut superbe și 100% perfecte pentru mine, mi-am zis să nu le țin ascunse și să vi le arăt și vouă, că poate aveți nevoie de sursă de inspirație, cine știe… :))

Așa că în perioada următoare voi scrie câteva păreri despre fiecare ruj în parte. Mă gândesc că vor fi patru episoade.

Începem „serialul” cu un ruj superb de la Revlon, din gama Super Lustrous Shine.

20160104_161814

20160104_161908

Pusesem ochii pe rujul ăsta de câteva luni și mă gândeam să mi-l cumpăr. Am încercat testerul de la serviciu și mi-a plăcut foarte-foarte mult. Și nu mică mi-a fost mirarea când, de ziua mea, am primit un pachet surpriză de la Camelia și în pachet… rujul cu pricina! M-am bucurat mult de tot, Camelia parcă îmi citește gândurile mereu. Nu știu ce cititor de gânduri are, ce versiune, dar mă ghicește de fiecare dată. Și pentru asta îi mulțumesc. Mă simt răsfățată.

Revenind la ruj, am așteptat o ocazie specială pentru a-l desigila. Am ales Gala SuperBlog 2015 pentru asta. Nu mai spun că rujul a rezistat cu brio pe parcursul festivității, timp în care am băut două pahare cu apă și am și mâncat puțin tort.

Bon:

  • nuanța se numește Cherries in he Snow și are numărul 440;
  • e un roz foarte închis, intens, cu o tentă movulie;
  • aplicarea e ușoară, e foarte cremos;
  • e foarte pigmentat;
  • în primele minute e ușor lucios, apoi căpătând un aspect superb, nici prea mat, dar nici lucios;
  • rezistența la transfer e bunicică dacă apucă să se fixeze pe buze. Sâmbăta trecută am ieșit în oraș și m-am bucurat când am văzut că nu rămân urme pe pahar. Chiar și după ce m-am șters cu un șervețel am rămas cu buzele ușor colorate;
  • rezistă pe buze în jur de 4 ore fără retușuri. Dacă mănânc sau beau ceva, se mai curăță puțin, dar nu inestetic. Nici nu face acea dungă urâtă de care ne ferim;
  • Nu usucă buzele. Eu oricum folosesc și un strop de balsam când port rujuri intense, dar nici când nu aplic balsamul nu am surprize neplăcute;
  • nu are miros, nu are gust. Știu că sunt persoane care preferă rujurile fără vreun miros și gust și m-am gândit să menționez asta.

Îl iubesc! E rujul perfect! E tot ce mi-aș putea dori de la un ruj.

Prețul lui e în jur de 35 de lei, probabil diferă în funcție de magazin. Rujul are 4,2 grame.

Acum că v-am spus câte ceva despre el, vă las și câteva fotografii. Dar tare mă tem că nu l-am surprins în toată splendoarea lui.

Ce spuneți? Cum e? Mie mi se pare perfect pentru anotimpul rece.

Pupicici!

2 gânduri despre “Rujul meu perfect: Cherries in the snow

Lasă un răspuns

