Je vois la vie en rose

Bună!

După cum v-am promis pe facebook, azi am venit cu sania să vă arăt două lacuri de unghii absolut superbe. Este vorba despre două lacuri din noua colecție La vie en rose, colecție ce în România cuprinde 5 nuanțe de ojă și 5 nuanțe de ruj asortate, nuanțe ce poartă numele ambasadoarelor L’Oréal.

Eu am Natasha’s Delicate Rose și JLo’s Delicate Rose, adică un roz deschis, dar intens și un roșu cu o ușoară tentă de mov.

20160119_193955

De departe nuanța lui JLo e una dintre ojele mele preferate, e atât de elegantă, de lucioasă și de rezistentă! Pare un trandafir din grădina lu’ mamaia, un trandafir din ăla grena, sângeriu și parfumat. Și ieșea un sirop din el… delicios!

img1453210358946

Rozul, Natasha… nu știu ce să spun. E o nuanță superbă, dar trebuie să recunosc că mă așteptam să fie ceva mai potolit pe unghii. E un roz intens, dar nu atât de opac cum m-au obișnuit până acum ojele Color Riche. Chiar și după două straturi, încă se vede o pată pe care o am pe o unghie de la o ojă verde. Dar aplicată cu grijă, arată minunat pe unghii. Pe ea am avut-o pe unghii de Revelion, e atât de frumoasă încât am renunțat la clasicul roșu de data asta.

img1453218177663

Altceva, ce să mai zic despre ele? Nu pot să repet în detaliu aceleași lucruri de fiecare dată când vă arăt oje noi de la L’Oréal, nu? Știți părerea mea despre ele. Sunt produse de nota 10 ca aspect, ca rezistență, ca varietate de nuanțe… ba chiar mi se pare că nuanțele din edițiile limitate sunt și mai rezistente și calitative. Le iubesc și le voi cumpăra în continuare. Am în cap un Kimono Empire, aștept să îl văd „live”.

Ce spuneți? Vă plac?

Pupicici! Ne vedem joi cu rujul promis!

2 gânduri despre “Je vois la vie en rose

  1. Wow sunt fantastice amandoua. Dar mai ales jlo 😀 cred ca si rujurile sunt super! Eu mi-as lua jlo si blake lively. Iar reclama cu john legend e super

Lasă un răspuns

