Rujul meu perfect: Carmin St Germain

Bună searaaaa!

Azi continuăm seria „rujul meu perfect” cu unul dintre rujurile vedetă în portfardul meu. Carmin St Germain pe numele lui de scenă, minunăția vine de la L’Oréal, din gama Color Riche.

E un ruj roșu, intens, viu. E genul de ruj care întoarce capete și primește complimente. Prima dată când l-am purtat, am primit complimente de la o doamnă pe care o admir pentru eleganță și bun gust. Asta înseamnă că am dat lovitura cu acest ruj, nu? 😀

img1453400146862

Bun, câteva detalii…

E foarte pigmentat, nu e nevoie să aplicăm strat peste strat peste strat ca să se observe pe buze.

E cremos, se aplică foarte ușor.

După aplicare are un aspect natural, nici lucios, nici mat. E undeva la mijloc.

Îmi place mirosul. E cel pudrat, ușor vintage cu care ne-a obișnuit L’Oréal.

Nu usucă buzele și nici nu se strânge urât.

Nu evidențiază porțiunile puțin mai uscate. Eu am avut probleme cu buzele zilele astea, am fost plină de cojițe și rujul nu a arătat rău.

img1453400054084img1453399880148

Rezistența? Aș spune bună. Mie nu îmi rezistă rujurile de obicei. El a rezistat vreo 4 ore onorabil, chiar și după ce am băut apă, am mâncat ceva și am vorbit destul de mult. Culoarea se estompează frumos, fără pete și buzele rămân ușor pătate după cele 4 ore. Sunt încântată. Ar mai fi rezistat el săracul dacă nu mă ștergeam pentru a încerca ceva. Dar dacă vreau să îl port pe buze doar pe el toată ziua, nu am nevoie decât de două retușuri fiiine de tot în zona unde se lipesc buzele, unde pălește un pic culoarea atunci când mănânc.

Tare îmi place! Nu mă satur de el.

Îl găsiți în orice magazin care vinde produse L’Oréal și costă în jur de 50 de lei. Dacă vreți un ruj intens, elegant, rezistent, dați-i o șansă. Poate vă îndrăgostiți.

V-am pupat!

Ne vedem sâmbătă cu niște mascara.

4 gânduri despre “Rujul meu perfect: Carmin St Germain

  1. Pe langa faptul ca numele e perfect avand in vedere cat ador eu orice e Paris related…ohhh ce culoare!:X Superb! Se vede si textura, ador rujurile pe care le vezi si in poze ca sunt catifelate si cum trebuie sa fie. Damn u woman, ma faci sa vreau ruj L’oreal! N-am mai avut un ruj de la ei din…clasa a IX-a! And that happened 10 years ago!:))

Lasă un răspuns

